quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom denk ik nu dat het iets ranzigs is.....
Okay een soort blog maar dan van oninteressante dingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zijn korte boodschappen, à la sms'jes, waarin je laat weten wat je bezighoudt. Knevel & Vd Brink doen het natuurlijk om hun programma te promoten.
Is het vorige topic nou in één dag volgepost?!
Een drol in de vorm van Engeland? Dat verzin je niet. Dat moet je een keer zijn overkomen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
"Zo, ik heb daarnet toch een enorme drol gedraaid! Het heeft de vorm van Engeland. Ik vind dat ik dit met jullie moet delen."
In slechts vier uurtjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een heel topic volgekletst!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
"Twee boterhammen en een glas melk voor ontbijt."
"De kleine heeft zijn eerste tandje."
"Zo, ik heb daarnet toch een enorme drol gedraaid! Het heeft de vorm van Engeland. Ik vind dat ik dit met jullie moet delen."
Zo stel ik me Twitter voor.
in luttele urenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zijn korte boodschappen, à la sms'jes, waarin je laat weten wat je bezighoudt. Knevel & Vd Brink doen het natuurlijk om hun programma te promoten.
Is het vorige topic nou in één dag volgepost?!
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef broer het volgende:
Een drol in de vorm van Engeland? Dat verzin je niet. Dat moet je een keer zijn overkomen!
Nou tvp je weer, broer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef broer het volgende:
Jij bent toch een Nijmeegse? Hoe goed ken jij Tong?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.
Kom op. Ik ben echt geen freak omdat ik geen Hyves, Facebook, LinkedIn of Twitter heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Maar het is zo verdomde HIP![]()
Lees en huiver: Mensen die niet op internet te vinden zijn: eng?
Niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent toch een Nijmeegse? Hoe goed ken jij Tong?
Natuurlijk niet. Maar lees de OP en daarna ongetwijfeld de commentaren (aan die laatste ben ik nog niet toegekomen).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef wyccie het volgende:
Kom op. Ik ben echt geen freak omdat ik geen Hyves, Facebook, LinkedIn of Twitter heb.
's Ochtends snuit ik mijn neus op het toilet, en dan gauw het papier in de pot gooien zodat het minder plonst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een plonspot. Al mijn drollen zien er uit als zeehonden en walrussen.
tong woont in Bommel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdomme, dit belooft weer een leerzaam topic te wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
's Ochtends snuit ik mijn neus op het toilet, en dan gauw het papier in de pot gooien zodat het minder plonst.
quote:
En bedankt he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze kon toch vroeger naast hem gewoond hebben?
Grapje hoor.quote:
Dat is wel jammer. Beter je best doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.
Ja, maar jullie lullen de boel toch in een halve dag weer vol. Dus als ik wakker word, heb ik nergens meer last van.quote:
Ik woon ook in Nijmegen. Ik ken tong verder niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze kon toch vroeger naast hem gewoond hebben?
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef broer het volgende:
Ik woon ook in Nijmegen. Ik ken tong verder niet.
Ik dacht: misschien vind je dat interessant.
Ook de Waddeneilanden hoef je niet te twitteren, dat heeft geen nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zal morgenochtend mijn best doen op een mooie drol. Als het is gelukt zal ik het op Twitter zetten.
Maar niet als het Italië is geworden.
Jij begon over twitterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, als dit een poep-en-pies-topic wordt...
Nee hoor. We kunnen weer terug naar de showbizzroddels.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, als dit een poep-en-pies-topic wordt...
Heb je het al gehoord van Marco?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor. We kunnen weer terug naar de showbizzroddels.
Heb je het gehoord van Willem Duijs ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben aan de beurt, maar ik ben moe en ga zo pitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef broer het volgende:
Kunnen we nog een plaatje raden, eigenlijk?
Of zit ik in het verkeerde topic?
Hoe kom je erbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef broer het volgende:
Wel waar! Jij vindt alles interessant als het om tong gaat!
Die schijnt ruzie te hebben met Willem Duysquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Marco?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schijnt ruzie te hebben met Willem Duys
Maar niet over drollen, dat maakten jullie ervan.quote:
Bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik zal nog eens een tvp plaatsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben aan de beurt, maar ik ben moe en ga zo pitten.
Ik doe wat ik het vorige topic ook al deed: ik raad maar wat.quote:Hoe kom je erbij.
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.'t Is dat je het zelf zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het alternatief is dat ik een plaatje post en jullie daar hintloos mee achterlaat.quote:
Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Het alternatief is dat ik een plaatje post en jullie daar hintloos mee achterlaat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:10 schreef broer het volgende:
Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we allemaal snel gaan slapen terwijl Wickedangel een plaatje aan het zoeken en uploaden is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn dat goedkope hoeren ?
Zo ja zou ik ze moeten kennen.
Het is een gok....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef qonmann het volgende:
zou het ?
dat is die, die ik nooit kan volgen, de anderen ook niet, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik gok op Phoebe Buffay aka Lisa Kudrow.
Knap hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Oh..nu je het zegtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.quote:
http://glamour.blog.nl/mo(...)rovisie-songfestivalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ja, was net ook even dat fimpje van het Songfestival aan het kijken. Zo'n corset is toch echt niet gezond.
[ afbeelding ]
Ik val niet zo op blond.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.
[ afbeelding ]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Tim Rice en Andrew Lloyd Webber.
Ja duh, zij is Chantal Jansenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef qonmann het volgende:
ik denk altijd dat WA op haar avatar lijkt
Ik heb geen groene muts of oranje jas.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wyccie op Kyle uit Southpark lijkt.
Niet zeuren, overkomt mij soms 5 keer op een dag.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme, zoek je effe een plaatje en je hele computer loopt vast
Neuh. Maar Jesus Christ Superstar is van hen en die is briljant, vooral de film.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
Hmmm. Ik zeg niksquote:
Die je nu hebt past goed bij deze quiz..oog voor plaatjesquote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zeg niksMaar zo beeldschoon als Anita Pallenberg was, ben ik natuurlijk niet
Ik had ooit een andere avatar van haar, topless. Maar die vond ik uiteindelijk iets te frivool
Ik houd 'm op zich goed bij, daar zal het niet aan liggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef qonmann het volgende:
Je moet een PC ook zo nu en dan even rebooten..is ie weer lekker fris
Ik vond deze beter, iemand aan de zijlijn die observeert. Dat ben ik wel een beetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef qonmann het volgende:
Die je nu hebt past goed bij deze quiz..oog voor plaatjes
Ah ok,quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik houd 'm op zich goed bij, daar zal het niet aan liggen.
Mooi geformuleerdquote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond deze beter, iemand aan de zijlijn die observeert. Dat ben ik wel een beetje.
quote:
Driemaal opgestoken duim.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Neuh. Maar Jesus Christ Superstar is van hen en die is briljant, vooral de film.
Ik ben idd niet blond.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Anita Pallenberg was toch de vriendin van een aantal Rolling Stones?
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Anita Pallenberg was toch de vriendin van een aantal Rolling Stones?
Merci, komt me niet bekend voor ..quote:
Is dat die film over die dwergcowboys?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Paris, Texas al een keer gezien, tong. Happy, Texas vond ik leuker.
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.quote:
Voor deze film moet je in de stemming zijn. Ben ik niet maar kijk hem toch voor de tichste keerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Paris, Texas al een keer gezien, tong. Happy, Texas vond ik leuker.
Marian Faithfull is mijn favo Stones groepiequote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.
Nee, over twee gevangenen die per ongeluk in Happy, Texas terechtkomen. Een van hen (Steve Zahn) gaat uiteindelijk kleine meisjes lesgeven voor zo'n beauty pageantquote:
In de nacht van 2 op 3 juli 1969 overleed Jones in zijn eigen zwembad bij zijn huis Cotchford Farm. Hij kan dronken zijn geweest, er zijn vele speculaties over rond gegaan wat er gebeurd zou kunnen zijn. Er wordt aan moord gedacht vanwege ruzie. Ook wordt gedacht dat Jones tijdens het zwemmen een astmaaanval kreeg; of zelfs aan zelfmoord. De meeste mensen denken dat er ruzie was tussen Jones en een vriend. Ze zouden beiden dronken aan het zwemmen geweest zijn, ruzie hebben gekregen, en Jones zou toen half per ongeluk, half expres zijn verdronken door een vriend. Maar het enig zekere is dat hij dood op de bodem van zijn zwembad werd gevonden.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?
Muzes, noem ik ze.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef tong80 het volgende:
Marian Faithfull is mijn favo Stones groepie
Geen flauw idee. Wat doet het ertoe? Je krijgt hem er niet mee terug.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.quote:
Ik zeg: "kom er maar in, Peter R."quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wat doet het ertoe? Je krijgt hem er niet mee terug.
Ze hadden al afscheid van elkaar genomen en Brian wilde nieuwe muziek maken à la Creedence, zat vol met plannen. Was iig geen zelfmoord.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.
hm..solo ? hit gehad in die tijd ?quote:
Kansloos. Net zo kansloos als toen hij de moord op John Kennedy onderzocht.quote:
Ja, ze had wat hitjes en een nogal tuttig imago. Na een duet met een wereldster werd ze meer sexy. Inmiddels hebben we al jaren niks van haar gehoord.quote:
Dan ken je Jeff Beck nietquote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.
Maar ach, wat doet het er toe? De opvolger van Brian Jones was de beste gitarist die de Stones ooit hebben gehad
Nee, een Amerikaan.quote:
Heeft met ze geshamdquote:
quote:
Ahh..te oud of te onbekend ?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wilde het clipje posten maar kan het niet vinden op YouTube.
Het prinsje is niet zo'n fan van YouTube zeker?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wilde het clipje posten maar kan het niet vinden op YouTube.
Misschien heeft Prince er een stokje voor gestoken.quote:
Ik kan niet op haar naam komenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien heeft Prince er een stokje voor gestoken.
Volgens mij weer Scrutinizer het, anders geef ik wel een andere hint.
Nee, die andere hint gaat over de titel van het duet van Prince met mevrouw. De naam daarvan lijkt op de debuutsingle van Roxette.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet op haar naam komen![]()
Die andere hint heeft zeker betrekking op James Bond?
Sheenaquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sheena
Het duet was 'U got the look' en Roxette zong over 'The look'.
je mag uiteraard nog een tdp-plaatje of is het td-plaatje plaatsenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan sluiten we de tent maar tot maandagochtend
Ja! Maar die site ken ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:21 schreef qonmann het volgende:
![]()
![]()
![]()
Prince & Easton: Bedoelde je deze ?
http://www.dailymotion.co(...)ot-the-look_creation
Gelukkig Harry Dean Stanton nu in één van de mooiste filmscenes ooitquote:Op zondag 24 mei 2009 02:28 schreef broer het volgende:
Zit je uren te wachten op een nieuw plaatje...
Hoog tijd dat de newbee een tdp-tje plaatstquote:Op zondag 24 mei 2009 02:28 schreef broer het volgende:
Zit je uren te wachten op een nieuw plaatje...
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoog tijd dat de newbee een tdp-tje plaatst
Wij noemen het een tussendoorplaatje.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.
Dat is een jonge Wim Wenders.quote:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een jonge Wim Wenders.
Maar broer gaat ons nu verblijden, begrijp ik.
Nee, hoor. Jij hebt het plaatje geraden.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een jonge Wim Wenders.
Maar broer gaat ons nu verblijden, begrijp ik.
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.
Dat was een tdp'tje van tong. Jij bent écht aan de beurt. Anders mag je hier nooit meer komenquote:
Whehehequote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef broer het volgende:
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.
Mijn tvp is toch nog maar een post of 125 geldig.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was een tdp'tje van tong. Jij bent écht aan de beurt. Anders mag je hier nooit meer komen
Oké, oké ik ben een nette jongen en ben heel lenigquote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.
Ik denk dat het een diskjockey is.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar doorrrr met dat tdp'tje, broer. Ik gok op Arcade Fire. Of Elbow
Heb ik Elbow ook al zo lopen spammen? Wat goed van mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar doorrrr met dat tdp'tje, broer. Ik gok op Arcade Fire. Of Elbow
Nee. Ik heb de cd gedownload, overigens niet omdat jij het mooi vond. Of misschien moet ik juist zeggen dat ik het heb gedownload omdat jij het mooi vond, want dan krijg ik alweer een tientje van jequote:Op zondag 24 mei 2009 02:45 schreef broer het volgende:
Heb ik Elbow ook al zo lopen spammen? Wat goed van mij.
Is het aangeslagen?
De godslastering!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het gare shit en heb alles gedelete.
De volgende keer zal ik proberen dat wat beter te verbergen.quote:
Je zou het mailen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:52 schreef broer het volgende:
O, en wanneer kom je dat tientje van The Arcade Fire ophalen?
Lloret?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen tijd om naar Nijmegen komen, ik ga op vakantie. En nee, ik zeg niet waarnaartoe.
Ik borduur zonder naaigaren verder op Rob Stendersquote:
Herman Stokquote:
Nee..andere tak van sportquote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef wyccie het volgende:
Joaquin Phoenix?
Juist.quote:
Het vorige topic hebben we er in één avond doorgeraustquote:Op maandag 25 mei 2009 18:51 schreef Gellius het volgende:
Ik schrik me altijd rot als er een nieuw topic is, en er zijn al 200+ posts!
Sport ...Tong80.. Sportquote:
Dat klopt het is geen wielrenner,quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Dan nog heb ik geen flauw idee.
Gokje op Armstrong maar dat is niet het type voor dit soort foto's
Dat scheelt dan blijven er maar 200 andere sporten over.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat klopt het is geen wielrenner,
(en ook geen voetballer)
Nederland ..hij is niet geheel onbekend maar ook weer nier zeer bekendquote:Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan blijven er maar 200 andere sporten over.
Welk land ?
Als je Zwitserland zegt zeg ik Federer.
Zij is wel van hem of hij van haar. maar hij is het niet..quote:
Er is er eentje die zo'n mooie alliterende naam heeft..die is hetquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
De enige hockeyer die ik ken is Floris-Jan Bovelander.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef Tokay het volgende:
Taeke Taekema.
fonetisch was het niet zo slecht..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Als Tong beter kon typen had hij een punt gescoord.
Tong toch ..we zitten hier in C&H ...quote:
Is het bij jullie nog droog? Hier is het beestenweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik moet de was nog ophangen.
En ik dacht nog wel dat ik alle klusjes van vandaag al had gehad en nu lekker kon relaxen.
Ach ja, het is niet veel werk.
De derde keer? De dértigste keer, zul je bedoelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
Felicity Huffman.
Tokay, je bent wel een fan van d'r hè? Ze is nu al voor de derde keer.
Kijk je echt naar Desperate Housewives?
De was ophangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie zit zeker weer in haar AKQ-slowslettopic.
Al weer?quote:
Misschien dat je er na de meet anders tegenaan kijkt.quote:En ik heb eigenlijk geen zin meer om in dat andere topic te sletten. Begin me nogal te ergeren en dan kan ik er beter mee stoppen.
Breien in de zomer? Een gebreide bikini?quote:Misschien moet ik dan maar met een nieuwe hobby beginnen. Breien.
Eigenlijk vind ik dat zij een nogal mannelijk gezicht heeft, dus zo moeiijk was die rol niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:41 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft wel een keer een prachtige rol gespeeld (als transseksueel - de naam van die film ben ik even kwijt), dat deed ze heel goed.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Al weer?
Yeah right.quote:Misschien dat je er na de meet anders tegenaan kijkt.
Jij denkt dat ik voor de zomer een bikini gebreid kan hebben?quote:Breien in de zomer? Een gebreide bikini?
Dan heb jij zeker een hele grote wasmachine?quote:
Jij bent toch niet zo groot dus dan hoef je maar weinig te breien voor een bikini.quote:[..]
Jij denkt dat ik voor de zomer een bikini gebreid kan hebben?
Ik prop 'm wel altijd lekker vol ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan heb jij zeker een hele grote wasmachine?
Nou ja, wat ik aan borst tekort kom maak ik wel weer goed met mijn kont.quote:Jij bent toch niet zo groot dus dan hoef je maar weinig te breien voor een bikini.
Volgens mij denken alle vrouwen dat hun kont te dik is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, wat ik aan borst tekort kom maak ik wel weer goed met mijn kont.
Een sjaal veilig? Er gebeuren meer ongelukken met sjaals dan met bikini's.quote:Maar een gebreide bikini zou ik toch niet vertrouwen, hoor. Vooral niet als het door mij gebreid is.
Ik zal beginnen met een sjaal. Veiliger.
Nee, niet te dik. Maat 36.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij denken alle vrouwen dat hun kont te dik is.
Ik bedoel dat er met het breien weinig fout kan gaan.quote:Een sjaal veilig? Er gebeuren meer ongelukken met sjaals dan met bikini's.
Zoals Felicity dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet te dik. Maat 36.![]()
Ik bedoel dat het een mooie compensatie is voor daar boven.
Breien kan volgens mij best gevaarlijk zijn.quote:[..]
Ik bedoel dat er met het breien weinig fout kan gaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Is maat 36 trouwens niet heel groot? Ik heb broekmaat 32
Oh, oké. 32 bij de heren is M, ik ben de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maat 36 staat gelijk aan maat S.
Mijn broekmaat zal wel 28 zijn.
Shirts en truien een M, broeken maat 32, schoenmaat 43. Dat is allemaal behoorlijk Jan Modaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat jij een Jan Modaal bent.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mannen moeten wel vaker iets compenseren met hun auto
Zo leer je ook nog eens iets tijdens het slowsletten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef wyccie het volgende:![]()
wyccie wordt ook zonder hoofdletter geschreven. Dat verklaart alles. Nu snap ik mijzelf ook beter.
Wa is op vakantie en leest sowieso nooit terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:16 schreef wyccie het volgende:
Dit is helemaal geen ordinaire slowslet. Laat Wa dat maar niet horen!
Nee hoor. Ik geloof in ware liefdequote:En jij bent een veel grotere slet.
Aan minstens 3 slowslettopicsquote:Ik ben heel trouw. [ afbeelding ]
En dan ga je ook nog naar de meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En binnenkort zul je ook nog wel gaan sletten in een nog op te richten topicreeks over de 4-daagse.
Je denkt echt dat ik je stalk, hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:33 schreef wyccie het volgende:
Die is er al.
Je hebt niet goed genoeg geneusd in mijn postgeschiedenis.
Zie je wel? Je bent niet trouw.quote:Maar dat zijn allemaal geen topics waar ik dagelijks in slet.
Niet dan?!quote:
Ik bedoel dat dat helemaal geen slowslettopics zijn.quote:Zie je wel? Je bent niet trouw.
Ik eet mijn kip altijd koud.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Koude kalkoen... is dat lekker en verstandig mbt salmonella?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lichtelijke schijthekel aan Disney.
Die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef wyccie het volgende:
Die staat er al sinds afgelopen nacht 1:09h.
Vandaag heb ik de huisvrouw uitgehangen. Jij aan de studie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je eigenlijk zoal aan het doen, Scrut?
Dat komt omdat we het over gebreide bikini's haddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:08 schreef wyccie het volgende:
Je was druk bezig rond te sletten. Dan zie je wel eens dingen over het hoofd.
Mannen kunnen toch ook gewoon het huishouden doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag heb ik de huisvrouw uitgehangen. Jij aan de studie?
Ja, wat een mooi onderwerp, hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat komt omdat we het over gebreide bikini's hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |