quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom denk ik nu dat het iets ranzigs is.....
Okay een soort blog maar dan van oninteressante dingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zijn korte boodschappen, à la sms'jes, waarin je laat weten wat je bezighoudt. Knevel & Vd Brink doen het natuurlijk om hun programma te promoten.
Is het vorige topic nou in één dag volgepost?!
Een drol in de vorm van Engeland? Dat verzin je niet. Dat moet je een keer zijn overkomen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
"Zo, ik heb daarnet toch een enorme drol gedraaid! Het heeft de vorm van Engeland. Ik vind dat ik dit met jullie moet delen."
In slechts vier uurtjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een heel topic volgekletst!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
"Twee boterhammen en een glas melk voor ontbijt."
"De kleine heeft zijn eerste tandje."
"Zo, ik heb daarnet toch een enorme drol gedraaid! Het heeft de vorm van Engeland. Ik vind dat ik dit met jullie moet delen."
Zo stel ik me Twitter voor.
in luttele urenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zijn korte boodschappen, à la sms'jes, waarin je laat weten wat je bezighoudt. Knevel & Vd Brink doen het natuurlijk om hun programma te promoten.
Is het vorige topic nou in één dag volgepost?!
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef broer het volgende:
Een drol in de vorm van Engeland? Dat verzin je niet. Dat moet je een keer zijn overkomen!
Nou tvp je weer, broer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef broer het volgende:
Jij bent toch een Nijmeegse? Hoe goed ken jij Tong?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.
Kom op. Ik ben echt geen freak omdat ik geen Hyves, Facebook, LinkedIn of Twitter heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Maar het is zo verdomde HIP![]()
Lees en huiver: Mensen die niet op internet te vinden zijn: eng?
Niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent toch een Nijmeegse? Hoe goed ken jij Tong?
Natuurlijk niet. Maar lees de OP en daarna ongetwijfeld de commentaren (aan die laatste ben ik nog niet toegekomen).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef wyccie het volgende:
Kom op. Ik ben echt geen freak omdat ik geen Hyves, Facebook, LinkedIn of Twitter heb.
's Ochtends snuit ik mijn neus op het toilet, en dan gauw het papier in de pot gooien zodat het minder plonst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een plonspot. Al mijn drollen zien er uit als zeehonden en walrussen.
tong woont in Bommel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Potverdomme, dit belooft weer een leerzaam topic te wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
's Ochtends snuit ik mijn neus op het toilet, en dan gauw het papier in de pot gooien zodat het minder plonst.
quote:
En bedankt he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze kon toch vroeger naast hem gewoond hebben?
Grapje hoor.quote:
Dat is wel jammer. Beter je best doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
Was het maar waar. Zo spannend is mijn leven niet.
Ja, maar jullie lullen de boel toch in een halve dag weer vol. Dus als ik wakker word, heb ik nergens meer last van.quote:
Ik woon ook in Nijmegen. Ik ken tong verder niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze kon toch vroeger naast hem gewoond hebben?
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef broer het volgende:
Ik woon ook in Nijmegen. Ik ken tong verder niet.
Ik dacht: misschien vind je dat interessant.
Ook de Waddeneilanden hoef je niet te twitteren, dat heeft geen nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zal morgenochtend mijn best doen op een mooie drol. Als het is gelukt zal ik het op Twitter zetten.
Maar niet als het Italië is geworden.
Jij begon over twitterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, als dit een poep-en-pies-topic wordt...
Nee hoor. We kunnen weer terug naar de showbizzroddels.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, als dit een poep-en-pies-topic wordt...
Heb je het al gehoord van Marco?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor. We kunnen weer terug naar de showbizzroddels.
Heb je het gehoord van Willem Duijs ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben aan de beurt, maar ik ben moe en ga zo pitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef broer het volgende:
Kunnen we nog een plaatje raden, eigenlijk?
Of zit ik in het verkeerde topic?
Hoe kom je erbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef broer het volgende:
Wel waar! Jij vindt alles interessant als het om tong gaat!
Die schijnt ruzie te hebben met Willem Duysquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Marco?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die schijnt ruzie te hebben met Willem Duys
Maar niet over drollen, dat maakten jullie ervan.quote:
Bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik zal nog eens een tvp plaatsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben aan de beurt, maar ik ben moe en ga zo pitten.
Ik doe wat ik het vorige topic ook al deed: ik raad maar wat.quote:Hoe kom je erbij.
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh? Ik dacht vanwege de inzet van kindsoldaten om goudvissen te vangen.'t Is dat je het zelf zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |