Zij is wel van hem of hij van haar. maar hij is het niet..quote:
Er is er eentje die zo'n mooie alliterende naam heeft..die is hetquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
De enige hockeyer die ik ken is Floris-Jan Bovelander.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef Tokay het volgende:
Taeke Taekema.
fonetisch was het niet zo slecht..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Als Tong beter kon typen had hij een punt gescoord.
Tong toch ..we zitten hier in C&H ...quote:
Is het bij jullie nog droog? Hier is het beestenweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik moet de was nog ophangen.
En ik dacht nog wel dat ik alle klusjes van vandaag al had gehad en nu lekker kon relaxen.
Ach ja, het is niet veel werk.
De derde keer? De dértigste keer, zul je bedoelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wyccie het volgende:
Felicity Huffman.
Tokay, je bent wel een fan van d'r hè? Ze is nu al voor de derde keer.
Kijk je echt naar Desperate Housewives?
De was ophangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie zit zeker weer in haar AKQ-slowslettopic.
Al weer?quote:
Misschien dat je er na de meet anders tegenaan kijkt.quote:En ik heb eigenlijk geen zin meer om in dat andere topic te sletten. Begin me nogal te ergeren en dan kan ik er beter mee stoppen.
Breien in de zomer? Een gebreide bikini?quote:Misschien moet ik dan maar met een nieuwe hobby beginnen. Breien.
Eigenlijk vind ik dat zij een nogal mannelijk gezicht heeft, dus zo moeiijk was die rol niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:41 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft wel een keer een prachtige rol gespeeld (als transseksueel - de naam van die film ben ik even kwijt), dat deed ze heel goed.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Al weer?
Yeah right.quote:Misschien dat je er na de meet anders tegenaan kijkt.
Jij denkt dat ik voor de zomer een bikini gebreid kan hebben?quote:Breien in de zomer? Een gebreide bikini?
Dan heb jij zeker een hele grote wasmachine?quote:
Jij bent toch niet zo groot dus dan hoef je maar weinig te breien voor een bikini.quote:[..]
Jij denkt dat ik voor de zomer een bikini gebreid kan hebben?
Ik prop 'm wel altijd lekker vol ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan heb jij zeker een hele grote wasmachine?
Nou ja, wat ik aan borst tekort kom maak ik wel weer goed met mijn kont.quote:Jij bent toch niet zo groot dus dan hoef je maar weinig te breien voor een bikini.
Volgens mij denken alle vrouwen dat hun kont te dik is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, wat ik aan borst tekort kom maak ik wel weer goed met mijn kont.
Een sjaal veilig? Er gebeuren meer ongelukken met sjaals dan met bikini's.quote:Maar een gebreide bikini zou ik toch niet vertrouwen, hoor. Vooral niet als het door mij gebreid is.
Ik zal beginnen met een sjaal. Veiliger.
Nee, niet te dik. Maat 36.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij denken alle vrouwen dat hun kont te dik is.
Ik bedoel dat er met het breien weinig fout kan gaan.quote:Een sjaal veilig? Er gebeuren meer ongelukken met sjaals dan met bikini's.
Zoals Felicity dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet te dik. Maat 36.![]()
Ik bedoel dat het een mooie compensatie is voor daar boven.
Breien kan volgens mij best gevaarlijk zijn.quote:[..]
Ik bedoel dat er met het breien weinig fout kan gaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Is maat 36 trouwens niet heel groot? Ik heb broekmaat 32
Oh, oké. 32 bij de heren is M, ik ben de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maat 36 staat gelijk aan maat S.
Mijn broekmaat zal wel 28 zijn.
Shirts en truien een M, broeken maat 32, schoenmaat 43. Dat is allemaal behoorlijk Jan Modaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat jij een Jan Modaal bent.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mannen moeten wel vaker iets compenseren met hun auto
Zo leer je ook nog eens iets tijdens het slowsletten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef wyccie het volgende:![]()
wyccie wordt ook zonder hoofdletter geschreven. Dat verklaart alles. Nu snap ik mijzelf ook beter.
Wa is op vakantie en leest sowieso nooit terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:16 schreef wyccie het volgende:
Dit is helemaal geen ordinaire slowslet. Laat Wa dat maar niet horen!
Nee hoor. Ik geloof in ware liefdequote:En jij bent een veel grotere slet.
Aan minstens 3 slowslettopicsquote:Ik ben heel trouw. [ afbeelding ]
En dan ga je ook nog naar de meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En binnenkort zul je ook nog wel gaan sletten in een nog op te richten topicreeks over de 4-daagse.
Je denkt echt dat ik je stalk, hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:33 schreef wyccie het volgende:
Die is er al.
Je hebt niet goed genoeg geneusd in mijn postgeschiedenis.
Zie je wel? Je bent niet trouw.quote:Maar dat zijn allemaal geen topics waar ik dagelijks in slet.
Niet dan?!quote:
Ik bedoel dat dat helemaal geen slowslettopics zijn.quote:Zie je wel? Je bent niet trouw.
Ik eet mijn kip altijd koud.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Koude kalkoen... is dat lekker en verstandig mbt salmonella?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lichtelijke schijthekel aan Disney.
Die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef wyccie het volgende:
Die staat er al sinds afgelopen nacht 1:09h.
Vandaag heb ik de huisvrouw uitgehangen. Jij aan de studie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je eigenlijk zoal aan het doen, Scrut?
Dat komt omdat we het over gebreide bikini's haddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:08 schreef wyccie het volgende:
Je was druk bezig rond te sletten. Dan zie je wel eens dingen over het hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |