Ah ok,quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik houd 'm op zich goed bij, daar zal het niet aan liggen.
Mooi geformuleerdquote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond deze beter, iemand aan de zijlijn die observeert. Dat ben ik wel een beetje.
quote:
Driemaal opgestoken duim.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Neuh. Maar Jesus Christ Superstar is van hen en die is briljant, vooral de film.
Ik ben idd niet blond.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Anita Pallenberg was toch de vriendin van een aantal Rolling Stones?
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Anita Pallenberg was toch de vriendin van een aantal Rolling Stones?
Merci, komt me niet bekend voor ..quote:
Is dat die film over die dwergcowboys?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Paris, Texas al een keer gezien, tong. Happy, Texas vond ik leuker.
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.quote:
Voor deze film moet je in de stemming zijn. Ben ik niet maar kijk hem toch voor de tichste keerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Paris, Texas al een keer gezien, tong. Happy, Texas vond ik leuker.
Marian Faithfull is mijn favo Stones groepiequote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze begon met Brian Jones, maar die sloeg haar regelmatig in elkaar. Toen ging ze naar Keith Richards en tijdens de opnamen van de film Performance heeft ze ook nog Mick Jagger verschalkt.
Nee, over twee gevangenen die per ongeluk in Happy, Texas terechtkomen. Een van hen (Steve Zahn) gaat uiteindelijk kleine meisjes lesgeven voor zo'n beauty pageantquote:
In de nacht van 2 op 3 juli 1969 overleed Jones in zijn eigen zwembad bij zijn huis Cotchford Farm. Hij kan dronken zijn geweest, er zijn vele speculaties over rond gegaan wat er gebeurd zou kunnen zijn. Er wordt aan moord gedacht vanwege ruzie. Ook wordt gedacht dat Jones tijdens het zwemmen een astmaaanval kreeg; of zelfs aan zelfmoord. De meeste mensen denken dat er ruzie was tussen Jones en een vriend. Ze zouden beiden dronken aan het zwemmen geweest zijn, ruzie hebben gekregen, en Jones zou toen half per ongeluk, half expres zijn verdronken door een vriend. Maar het enig zekere is dat hij dood op de bodem van zijn zwembad werd gevonden.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?
Muzes, noem ik ze.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef tong80 het volgende:
Marian Faithfull is mijn favo Stones groepie
Geen flauw idee. Wat doet het ertoe? Je krijgt hem er niet mee terug.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denk jij? Is Brian vermoord of was het een ongeluk?
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.quote:
Ik zeg: "kom er maar in, Peter R."quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wat doet het ertoe? Je krijgt hem er niet mee terug.
Ze hadden al afscheid van elkaar genomen en Brian wilde nieuwe muziek maken à la Creedence, zat vol met plannen. Was iig geen zelfmoord.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.
hm..solo ? hit gehad in die tijd ?quote:
Kansloos. Net zo kansloos als toen hij de moord op John Kennedy onderzocht.quote:
Ja, ze had wat hitjes en een nogal tuttig imago. Na een duet met een wereldster werd ze meer sexy. Inmiddels hebben we al jaren niks van haar gehoord.quote:
Dan ken je Jeff Beck nietquote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee maar de verstandhouding tussen Mick en Keith enerzijds en Brian Jones anderzijds was ten tijde ook vijandelijk.
Maar ach, wat doet het er toe? De opvolger van Brian Jones was de beste gitarist die de Stones ooit hebben gehad
Nee, een Amerikaan.quote:
Heeft met ze geshamdquote:
quote:
Ahh..te oud of te onbekend ?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wilde het clipje posten maar kan het niet vinden op YouTube.
Het prinsje is niet zo'n fan van YouTube zeker?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik wilde het clipje posten maar kan het niet vinden op YouTube.
Misschien heeft Prince er een stokje voor gestoken.quote:
Ik kan niet op haar naam komenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien heeft Prince er een stokje voor gestoken.
Volgens mij weer Scrutinizer het, anders geef ik wel een andere hint.
Nee, die andere hint gaat over de titel van het duet van Prince met mevrouw. De naam daarvan lijkt op de debuutsingle van Roxette.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet op haar naam komen![]()
Die andere hint heeft zeker betrekking op James Bond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |