Ik kan niet op haar naam komenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien heeft Prince er een stokje voor gestoken.
Volgens mij weer Scrutinizer het, anders geef ik wel een andere hint.
Nee, die andere hint gaat over de titel van het duet van Prince met mevrouw. De naam daarvan lijkt op de debuutsingle van Roxette.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet op haar naam komen![]()
Die andere hint heeft zeker betrekking op James Bond?
Sheenaquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sheena
Het duet was 'U got the look' en Roxette zong over 'The look'.
je mag uiteraard nog een tdp-plaatje of is het td-plaatje plaatsenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan sluiten we de tent maar tot maandagochtend
Ja! Maar die site ken ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:21 schreef qonmann het volgende:
![]()
![]()
![]()
Prince & Easton: Bedoelde je deze ?
http://www.dailymotion.co(...)ot-the-look_creation
Gelukkig Harry Dean Stanton nu in één van de mooiste filmscenes ooitquote:Op zondag 24 mei 2009 02:28 schreef broer het volgende:
Zit je uren te wachten op een nieuw plaatje...
Hoog tijd dat de newbee een tdp-tje plaatstquote:Op zondag 24 mei 2009 02:28 schreef broer het volgende:
Zit je uren te wachten op een nieuw plaatje...
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoog tijd dat de newbee een tdp-tje plaatst
Wij noemen het een tussendoorplaatje.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.
Dat is een jonge Wim Wenders.quote:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat tdp betekent. Voor je het weet ga ik in op oneerbare voorstellen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een jonge Wim Wenders.
Maar broer gaat ons nu verblijden, begrijp ik.
Nee, hoor. Jij hebt het plaatje geraden.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een jonge Wim Wenders.
Maar broer gaat ons nu verblijden, begrijp ik.
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben een hele nette jongen, ik doe alleen aan fistfucken.
Dat was een tdp'tje van tong. Jij bent écht aan de beurt. Anders mag je hier nooit meer komenquote:
Whehehequote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef broer het volgende:
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.
Mijn tvp is toch nog maar een post of 125 geldig.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was een tdp'tje van tong. Jij bent écht aan de beurt. Anders mag je hier nooit meer komen
Oké, oké ik ben een nette jongen en ben heel lenigquote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Als je dat alleen doet, hoop ik dat je arm lang genoeg is.
Ik denk dat het een diskjockey is.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar doorrrr met dat tdp'tje, broer. Ik gok op Arcade Fire. Of Elbow
Heb ik Elbow ook al zo lopen spammen? Wat goed van mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Kom maar doorrrr met dat tdp'tje, broer. Ik gok op Arcade Fire. Of Elbow
Nee. Ik heb de cd gedownload, overigens niet omdat jij het mooi vond. Of misschien moet ik juist zeggen dat ik het heb gedownload omdat jij het mooi vond, want dan krijg ik alweer een tientje van jequote:Op zondag 24 mei 2009 02:45 schreef broer het volgende:
Heb ik Elbow ook al zo lopen spammen? Wat goed van mij.
Is het aangeslagen?
De godslastering!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het gare shit en heb alles gedelete.
De volgende keer zal ik proberen dat wat beter te verbergen.quote:
Je zou het mailen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:52 schreef broer het volgende:
O, en wanneer kom je dat tientje van The Arcade Fire ophalen?
Lloret?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen tijd om naar Nijmegen komen, ik ga op vakantie. En nee, ik zeg niet waarnaartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |