Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Het alternatief is dat ik een plaatje post en jullie daar hintloos mee achterlaat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:10 schreef broer het volgende:
Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we allemaal snel gaan slapen terwijl Wickedangel een plaatje aan het zoeken en uploaden is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn dat goedkope hoeren ?
Zo ja zou ik ze moeten kennen.
Het is een gok....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef qonmann het volgende:
zou het ?
dat is die, die ik nooit kan volgen, de anderen ook niet, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik gok op Phoebe Buffay aka Lisa Kudrow.
Knap hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Oh..nu je het zegtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.quote:
http://glamour.blog.nl/mo(...)rovisie-songfestivalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ja, was net ook even dat fimpje van het Songfestival aan het kijken. Zo'n corset is toch echt niet gezond.
[ afbeelding ]
Ik val niet zo op blond.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.
[ afbeelding ]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Tim Rice en Andrew Lloyd Webber.
Ja duh, zij is Chantal Jansenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef qonmann het volgende:
ik denk altijd dat WA op haar avatar lijkt
Ik heb geen groene muts of oranje jas.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wyccie op Kyle uit Southpark lijkt.
Niet zeuren, overkomt mij soms 5 keer op een dag.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme, zoek je effe een plaatje en je hele computer loopt vast
Neuh. Maar Jesus Christ Superstar is van hen en die is briljant, vooral de film.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
Hmmm. Ik zeg niksquote:
Die je nu hebt past goed bij deze quiz..oog voor plaatjesquote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zeg niksMaar zo beeldschoon als Anita Pallenberg was, ben ik natuurlijk niet
Ik had ooit een andere avatar van haar, topless. Maar die vond ik uiteindelijk iets te frivool
Ik houd 'm op zich goed bij, daar zal het niet aan liggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef qonmann het volgende:
Je moet een PC ook zo nu en dan even rebooten..is ie weer lekker fris
Ik vond deze beter, iemand aan de zijlijn die observeert. Dat ben ik wel een beetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef qonmann het volgende:
Die je nu hebt past goed bij deze quiz..oog voor plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |