Het alternatief is dat ik een plaatje post en jullie daar hintloos mee achterlaat.quote:
Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Het alternatief is dat ik een plaatje post en jullie daar hintloos mee achterlaat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:10 schreef broer het volgende:
Ja, dat zou wel vervelend zijn. Want dit is een clubje mensen dat geen idee heeft wat ze moeten posten als er geen raadplaatje is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we allemaal snel gaan slapen terwijl Wickedangel een plaatje aan het zoeken en uploaden is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn dat goedkope hoeren ?
Zo ja zou ik ze moeten kennen.
Het is een gok....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef qonmann het volgende:
zou het ?
dat is die, die ik nooit kan volgen, de anderen ook niet, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik gok op Phoebe Buffay aka Lisa Kudrow.
Knap hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Oh..nu je het zegtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Dita von Teese. Ik zag al iets bekends in die kraaloogjes en dunne neus en lippen.
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.quote:
http://glamour.blog.nl/mo(...)rovisie-songfestivalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ja, was net ook even dat fimpje van het Songfestival aan het kijken. Zo'n corset is toch echt niet gezond.
[ afbeelding ]
Ik val niet zo op blond.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kent Dita niet? Ze heeft een burlesque act. De ex van Marilyn Manson.
[ afbeelding ]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Tim Rice en Andrew Lloyd Webber.
Ja duh, zij is Chantal Jansenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef qonmann het volgende:
ik denk altijd dat WA op haar avatar lijkt
Ik heb geen groene muts of oranje jas.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat wyccie op Kyle uit Southpark lijkt.
Niet zeuren, overkomt mij soms 5 keer op een dag.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme, zoek je effe een plaatje en je hele computer loopt vast
Neuh. Maar Jesus Christ Superstar is van hen en die is briljant, vooral de film.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Jij bent wel van de showbizz en musicals, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |