Dat spreekt voor zich toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
De aanwezigen zijn allemaal gewaarschuwd dat ze als ze naar beneden gaan, ze op de streams te zien zijn.
Zeg ff dat ze opschieten, want ik wil zo gaan stappen met m'n vriendenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
Bart en Bram gaan zo meteen naar beneden.
Familie gaat niet mee, want die zouden het kunnen verraden.
Dat zouden B&B ook kunnen doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
is er al bekend of er een tweede bunker komt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
En de Fokkerts?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
De streams blijven aan. Wel komt er nog een aftiteling.quote:
Omdat ze weet dat ze eerste eindigd. Met dat stemgedrag van die achterban???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin heeft al zeker 10 minuten niet meer gezegd dat ze denkt als 2e te eindigen.
Recorder looptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams blijven aan. Wel komt er nog een aftiteling.
Iedereen die straks naar beneden gaat, komt op de stream.
Heeft tijdens TBO ook al wel een sigaret of 3 gerooktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Waarom zag ik die Jeroen net nou roken, die rookt toch niet?
Tot iedereen weg is?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams blijven aan. Wel komt er nog een aftiteling.
Iedereen die straks naar beneden gaat, komt op de stream.
Nee, dat komt door Renate.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin heeft al zeker 10 minuten niet meer gezegd dat ze denkt als 2e te eindigen.
ook na het kliederen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef D. het volgende:
Roel Hofman had trouwens ook eentje van deze ondergekliederd.
Denk dat die iets meer opbrengt dan het doek uit de bunker
[ afbeelding ]
dat was ook een van de eerste dingen die hij deed toen hij boven was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Heeft tijdens TBO ook al wel een sigaret of 3 gerookt
vergeet dat belspelletje nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was bijna zo leuk als zijn act met de gel.
Ciaoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef mooiiiiii het volgende:
Nu koop ik helemaal nooit meer iets qua credits.Adios
Pff eindelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef mooiiiiii het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef mooiiiiii het volgende:
Toch maar welquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef mooiiiiii het volgende:
In de categorie: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef mooiiiiii het volgende:
Volgens mij verkassen ze zometeen allemaal naar bovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk, straks allemaal bezopen crewleden on stream te gaan zien.
Dat is toch beter dan je aan een lijntje houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Moet je me maar niet openbaar zo hard afwijzen
Ach.. ik ben het gewend..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan je aan een lijntje houden
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef evaxsis het volgende:
Poeh ik voelde de emotie van Marielin, heb ook vochtige ogen gekregen
Dat hebben ze dan ook heel precies uit zitten mikkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
maar knap dat je als je al WEET wie er gaat winnen op het moment surpreme PIM in beeld hebt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga weer wat anders doen, een prettig avond nog
O, dat konden ze niet nog niet uitrekenen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef seka het volgende:
Bart gaf net aan dat de bonus en credits er bovenop kwamen meende ik te horen.
Ja, komt er nog bovenop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De creditbonus komt er dus nog bij.![]()
Dementor was nog niet beneden, die gaat zo even.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef mooiiiiii het volgende:
Lekker zoentje van Dementor met Marielin pfff .Gezellig voor Juud
Niet te geleeeeeeuvuh gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je zon moment nu verprutsen in de regie? Totaalshotje was genoeg geweest.
Gewoon Marielin in beeld houden was genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je zon moment nu verprutsen in de regie? Totaalshotje was genoeg geweest.
ah ok. dan vallen we blijkbaar niet meer onder 'de sponsors'. Maar goed, boeit niet verder, als dat geld maar naar haar toe gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef seka het volgende:
Bart gaf net aan dat de bonus en credits er bovenop kwamen meende ik te horen.
Dementor komt nu pas langs Marielin hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef mooiiiiii het volgende:
Lekker zoentje van Dementor met Marielin pfff .Gezellig voor Juud
Op de cheque credits+bonus. Kon ook niet anders dat het er boven op kwam.Jammer dat Bart het niet duidelijk melde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef blomst het volgende:
[..]
O, dat konden ze niet nog niet uitrekenen?
k zeg maar niksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef evaxsis het volgende:
Poeh ik voelde de emotie van Marielin, heb ook vochtige ogen gekregen
O, ik was geen fan van Marielin, maar vond de seconden voor de bekendmaking wel heftig om haar gezicht te zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Vochtige ogen? en ik ben echt een emomens maar geen druppel.
Vrioend van Dido (en dat is de zus van Eline)quote:
Pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
Danny hereft 4000 punten stemd vandaag volgend Micha
Alleen deze ronde neem ik aan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben het over Danny, dat die 4000 credits heeft besteed aan Marielin.
Ja, dat zei hij toch steeds al Marielin gaat winnen, dus was er nog meer nodig geweest dan had hij dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef lies1958 het volgende:
Zo dus dank zij danny van FOK heeft marielin gewonnen. Die heeft 4000 punten gestemd vandaag op haar verteld haar vriend tegen haar.
Oh ja, scherpquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrioend van Dido (en dat is de zus van Eline)
Mooie foto van clair zeg, ziet er goed uit en een lekkere toeter, duurt ook niet lang meer voor ze moet bevallen toch.quote:
Ja, hoe zou hij dat eigenlijk weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
volgens Micha heeft Danny vandaag met 4000 credits op haar gestemd
Jaja, dat is een berg stemmenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
Danny heeft 4000 punten stemd vandaag volgend Micha
Dat is 'hip'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Elske6 het volgende:
Huub weer met zijn eeuwige zonnebril op zijn hoofd, !!!!!
1x dat telefoontje naar iedereen toen jeroen de geheime opdracht had. verder weten we helemaal niet wat ze aan de foon allemaal te horen hebben gekregen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef logicc123 het volgende:
Ik snap het niet, waarom vindt M. het leuk dat Huub naar haar toe komt om te vertellen dat hij hoopt dat ze geen hekel aan hem heeft?!.
Als het goed is hebben ze helemaal geen contact gehad in de bunker tenzij al die telefoontjes die ze gehad hebben meer inhielpen dan "batterijwissel".,,,,
Daarom, een lekker forum, te negatief op de persoon, je bent al gauw een kloon.quote:
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachinequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
Meer dan de terechte winnaar... schande dat er niet meer mensen op haar gestemd hebben eigenlijk.quote:
En nu, wie bracht het meeste inquote:
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand bordurenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
4000 waren van Danny en jij dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
oww dat moet ik dan geweest zijn....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef logicc123 het volgende:
als ik die familie zo hoor praten krijg ik echt het idee dat 70 procent van de stemmen vanuit de familie kwam, 20 procent van Danny en 5 procent van de streamers
heb gelukkig al een borduur..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand borduren
Is zij er ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid is naatje
Geef die man eens een zender![]()
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooie foto van clair zeg, ziet er goed uit en een lekkere toeter, duurt ook niet lang meer voor ze moet bevallen toch.
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
ik ga nooit (ok zelden) op vakantie... ik blijf dolgraag thuis kanme nergens zo goed vermaken en me goed voelen als hierquote:
Zo lang nog?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geleden
Danny en knorretjequote:
Daar kan ook wel een stream opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef seka het volgende:
Dat is een goeie,Marilien in een spel om veel geld te verdienen voor haar huisje e.d. En haar vriend heeft zowat meer uitgegeven aan credits.![]()
Word thuis denk ik een inrichting ala Bunker.
Ik denk dat Bram en Bart je dit niet euvel zullen duiden hoor Danny... 95% van die opbrengsten komt rechtstreeks in hun zakken terechtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties.
Int kort, jij gaat heel wat borduursteekjes maken deze zomerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....
daar, daar, en daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij de FOKkers aanwijzen?
Grrr, fok doet irri btw!
Ik ga geen 5000 euro vergokken! voor mijn kennis/familie zodat hij/zij kans heeft op +- 10.000quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik steek geen geld in een onbekende.
Had jullie nog wel willen zien als er een bekende/familie van mij had ingezeten, dat was echt lachen geworden, dat kan ik je vertellen.
Die ene... Die daar twee personen links van, en dan nog die 3 rijen erachter, wat meer naar rechts.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij de FOKkers aanwijzen?
Grrr, fok doet irri btw!
2? 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
Laten we het erop houden dat ze zonder jou niet gewonnen hadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
En mij toen we in de Bunker waren 7 weken en 3 dagen het gaat hard.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, echt een blozende zwangere meid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub zei eerder vandaag tegen mij nog 35 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lang nog?!
Ik heb het idee dat ze al heel lang zwanger is
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, op de beurs heet het shorten.. het prijzengeld hoeft pas aan het einde vh programma weer beschikbaar te zijn... in die tussentijd kan het vrijelijk de Moneyjerker ter beschikking staan...
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
huupster !!!!!! en clairos !!! groetjes uit njimegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
indd, iets klopt er niet. Het brengt wel geld op, maar het is zeker geen populariteits pollquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Dus B&B het programma is leuk, alleen het stemmen, daar ontbreekt het aan, iedereen met poen kan hier het verschil maken maar dat maakt de winnaar nog niet echt tot de echte Bunkerwinnaar. Dat was Marielin zeker niet.
En dan is er Bunker IIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
spannend spannend spannendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub zei eerder vandaag tegen mij nog 35 dagen*straaaaaaaaaaaal*
Dus dat komt overeen met wat Clair zegt![]()
Dat gaat super snel!
spaarpotje is niet leegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |