Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef evaxsis het volgende:
Poeh ik voelde de emotie van Marielin, heb ook vochtige ogen gekregen
Dat hebben ze dan ook heel precies uit zitten mikkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
maar knap dat je als je al WEET wie er gaat winnen op het moment surpreme PIM in beeld hebt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga weer wat anders doen, een prettig avond nog
O, dat konden ze niet nog niet uitrekenen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef seka het volgende:
Bart gaf net aan dat de bonus en credits er bovenop kwamen meende ik te horen.
Ja, komt er nog bovenop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De creditbonus komt er dus nog bij.![]()
Dementor was nog niet beneden, die gaat zo even.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef mooiiiiii het volgende:
Lekker zoentje van Dementor met Marielin pfff .Gezellig voor Juud
Niet te geleeeeeeuvuh gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je zon moment nu verprutsen in de regie? Totaalshotje was genoeg geweest.
Gewoon Marielin in beeld houden was genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je zon moment nu verprutsen in de regie? Totaalshotje was genoeg geweest.
ah ok. dan vallen we blijkbaar niet meer onder 'de sponsors'. Maar goed, boeit niet verder, als dat geld maar naar haar toe gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef seka het volgende:
Bart gaf net aan dat de bonus en credits er bovenop kwamen meende ik te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |