SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
Tieten vindpost:Er hangen hier in Eindhoven tieten-posters van Hunkemoller. Lang niet gezien zulke 'sexy' reclames..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Wie?
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)
Dan moet je maar naar een andere layoutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguin, zoek dan eens een mooi naakt wijf
En spoilers werken niet in text-only
je koopt nieuwe lijm om deze ook weer volledig te laten uitdrogen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat lijm gehaald maar, de oude was volledig uitgedroogd
owh, dat brengt me op ideeen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguin, zoek dan eens een mooi naakt wijf
En spoilers werken niet in text-only
Nee, die lijm kwam uit de 90s.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je koopt nieuwe lijm om deze ook weer volledig te laten uitdrogen?
Geen idee... mijn autokennis is nihil... boeit me ook weinig... als het maar rijdt. Maar schijnt zo te kunnen ja. Had wel startproblemen, maar niet gedacht dat dat de accu was. Maar goed... gisteravond deed hij gewoon normaal, vanochtend dus niet meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op? kan dat zo plotseling dan? Ik had met mijn 'motor' (in Indonesie, 110 cc) dat ik moeilijker automatisch kon starten en dat soort ongein, dus issie vervangen (na 4 jaar en 50.000 km)...
Daar naast de Borg denk ik.quote:
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er hangen hier in Eindhoven tieten-posters van Hunkemoller. Lang niet gezien zulke 'sexy' reclames..
sinds gisterenochtend 05:45...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?
Hij moest even een boerenkool halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?
Het zegt me niets. De Borg net zo weinig overigens.quote:
Nee, dat waren die bejaarden in de wachtkamer.quote:
Krijg je al een staartjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat waren die bejaarden in de wachtkamer.
Ik ben geen Saiyanquote:
Zijn gangetje hoorquote:
Species 8472 zijn de species die De Borg zon beetje van de kaart hebben geveegdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets. De Borg net zo weinig overigens.
Hier ook wel rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn gangetje hoorMet jou?
Arnautovic, de onruststoker, weg voor 10-13 miljoen
Zwaar onweer hier net
Voetbalt Belle Perez?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook wel rustig
Heel Twente gaat leeglopen. Arnautovic, Perez, Braafheid.
Perez?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook wel rustig
Heel Twente gaat leeglopen. Arnautovic, Perez, Braafheid.
Perez gaf zelf aan weg te willen. Vraag me niet waarom alleen.quote:
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Perez?
[ afbeelding ]
Lelijke kop en siliconen. Mijn vriendin doet het naturel en stuk beter dan dit gedrocht.
Niet gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, die hebben al hier al gestaan..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Perez?
[ afbeelding ]
Lelijke kop en siliconen. Mijn vriendin doet het naturel en stuk beter dan dit gedrocht.
staan niet meer onlinequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
Je wilde ze namelijk niet even een tijdelijk linkje pmen, zodat mensen die toentertijd wel werkten ook konden checken .
U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij doet het duidelijk voor de siliconen-tieten.
Weer een zooi Marokkanen achter je aan gehad?quote:
An sich...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.
Meer regel dan uitzondering. Ben al die multikul niet echt meer gewend, dus ik verbaas me weer over een Somalisch gezin, halal chocolade in de winkels (nog nooit gezien in Indonesie die onzin) en Turkse snor-meisjes achter de kassa.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer een zooi Marokkanen achter je aan gehad?
Onder is ook wel prettig. Cowgirlquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef JortK het volgende:
C#
Ja, nog steeds.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:03 schreef JortK het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe layout komen?
Kenny?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef JortK het volgende:
OMG...
Jij denkt dat Danny en co met deadlines werken?quote:
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny en co met deadlines werken?
Meer dan 5 jaar zelfs...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
Sowieso, een search in fok integreren duurt al meer dan een jaar
Ik weet niet hoe lang dat ding van Terminator klaar is. Triestig is het iig.quote:
Wut? Nieuwe error?quote:
Ik zou zeggen pleur die kerel zn code op die server en gaan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat ding van Terminator klaar is. Triestig is het iig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens echt 67 PM's over die maandcijfers
Ja, daar waren wat fappers aan het huilen dat er helemaal geen meer waren. Boehoe en zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens echt 67 PM's over die maandcijfers
Link?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar waren wat fappers aan het huilen dat er helemaal geen meer waren. Boehoe en zo.
Wat ze tegenhoudt weet ik ook niet, maar goed, Lucene schijnt erg lastig te zijn voor sommigenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pleur die kerel zn code op die server en gaan!
Lucenequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ze tegenhoudt weet ik ook niet, maar goed, Lucene schijnt erg lastig te zijn voor sommigen
Open Sourcequote:
Neuh, maar omdat.quote:
Ik zie geen probleem, alleen maar kansen.quote:
fail.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem, alleen maar kansen.
3.0quote:
Lekker geilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
TMF vraagt kijkers opnieuw om 'lekkere' foto's.
En? Lekker erbij gaan staan toch? Of mag dat niet omdat je nog niet getrouwd bent? (FAIL overigens)quote:
Nee.quote:
en haal al die italics weg, de tekst is amper onleesbaar zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef JortK het volgende:
Prutskop: [Giro] Armstrong tevreden na tijdrit
Rekt het niet....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh. Kleine tietjes zijn anders best wel geil. Niet op een 15-jarige overigens.
Niets wat een wonderdoekje niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat wordt zo bloederig steeds...
alsof ik dat zelf ga opruimen, daar hebben we de werkster voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets wat een wonderdoekje niet kan oplossen.
Ah.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alsof ik dat zelf ga opruimen, daar hebben we de werkster voor.
FAIL.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh nee, die heb ik nog steeds niet.
Nee, eerder jammer.quote:
Ja, als ie daar niet in staat, dan heb je er weinig aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Overigens fail: in je pom vergeten jstl-impl.jar te zetten
En dat gebeurt ook alleen op vrijdagen tussen Hemelvaart en een zaterdag in...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
Om daarna de verkeerde uri te gebruiken. Zucht, just one of those days.
Immer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook alleen op vrijdagen tussen Hemelvaart en een zaterdag in...
Appel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Overigens fail: in je pom vergeten jstl-impl.jar te zetten
Maven.quote:
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!quote:
Je doet het nog allemaal met het handje ?quote:
Daar heb ik een vrouw voorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet het nog allemaal met het handje ?
HOAX, een vrouw die compileertquote:
Ik moet er wel 500 meter voor fietsen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!
Je moet je piem0l er ook niet in willen steken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef JortK het volgende:
En een touchpad is kut.
Tja, je moet wat he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!
of er met je leuter op slaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je piem0l er ook niet in willen steken!
quote:
En dan force feedback eropquote:
Oeh, modernquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
En dan zit er zon virtuele scrollbar rechts op dat ding
Weer een bewijs dat de belastingdienst je naait.quote:
Koop een Applequote:
Wat een miskoop, een lelijke hoer van 12K... en dan maar 1 weekeinde neuken.. en maar 1 keer ontmaagden ook nog.. tssk..quote:
Ik wil niet eens een foto zien van die Italiaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een miskoop, een lelijke hoer van 12K... en dan maar 1 weekeinde neuken.. en maar 1 keer ontmaagden ook nog.. tssk..
gezwellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Pheno het volgende:
Oh nog lang niet. Speciaal voor sjowhan ga ik dan even vandaag spammen.
Hoi.quote:
Nee, ik ook niet, maar die staat vast niet op internet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een foto zien van die Italiaan.
z0mgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:38 schreef Pheno het volgende:
Of morgen om 13:37 de desbetreffende post doen.
Zou hij in het singlestopic posten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar die staat vast niet op internet.
Die periode heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik doe trouwens niet aan spammen. Ik post gewoon stevig door af en toe.
Arcee zou er een rolberoerte van krijgenquote:
Ik ook, maar dan zonder scriptsquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcee zou er een rolberoerte van krijgen
Geen scriptsquote:
Lijkt me sterk, een Italiaan die Nederlands spreekt en een in Duitsland wonende Oost-Europese hoer neukt voor 12K.quote:
Koop een Apple, dan heb je maar 1 knop en geen scrollbars. Wel gesturesquote:
The plot thickens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, een Italiaan die Nederlands spreekt en een in Duitsland wonende Oost-Europese hoer neukt voor 12K.
ik ook, soms deed ik 300 posts per dag.. en het was nog niet eens spammen ook. Nu wel wat minder dus..quote:
Vroegah was alles beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, soms deed ik 300 posts per dag.. en het was nog niet eens spammen ook. Nu wel wat minder dus..
Ook zon hype; gestures.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een Apple, dan heb je maar 1 knop en geen scrollbars. Wel gestures
Fok? Ja, ik kan het lastig ontkennenquote:
Scriptn00b?quote:
Tong80 bestaat nog, dus ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef JortK het volgende:
Bestaat MEN eigenlijk nog?
Waarom ben je dan hier...?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps.. nog 9 dagen..Ben niet aan het aftellen hoor!
Internet + fok.quote:
Moest mijn nichtje zien, andere familiezaken, nieuw rijbewijs.. verder eigenljk nergens om, maar kan er maar het beste van maken, dus ik bezoek ook direct wat kennissen en vrienden de komende dagen.quote:
Straks.quote:
Gewoon een wifi verbinding tot indonesie regelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik kan wel gewoon doorposten hier, zonder te moeten wachten tot een pagina geladen is. Wel fijn.
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshoppedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
Indah
Pheno
Jort
lekker int zonnetje genieten van mn vrije dag
O, zal ik morgen even doen ja, ben ik daar ook meteen vanaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een wifi verbinding tot indonesie regelen.
Is het echt zo erg hier..?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moest mijn nichtje zien, andere familiezaken, nieuw rijbewijs.. verder eigenljk nergens om, maar kan er maar het beste van maken, dus ik bezoek ook direct wat kennissen en vrienden de komende dagen.
Ja, vraag lambiekje maar.quote:
en dat op een vrijdag tussen Hemelvaart en zaterdag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshopped
devdevdev op je vrije dag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshopped
Toen wasmachines nog 20 jaar meegingen ipv 5quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag net dat de keukenmixer die ik begin jaren 90 van de vorige eeuw won met een bingo op een camping in Renesse (voordat al die jongeren er ook naar toe gingen) nog altijd naar behoren functioneerd... Goed man, toen er nog producten gemaakt werden die niet kapot konden.. Goeie ouwe tijd.
Ja, nerd jeweetz.quote:
13:37quote:
Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb het elders beter naar mijn zin. Hier zijn 'nooit' mensen op straat bijvoorbeeld (het lijkt vrijwel altijd erg rustig). In Indonesie altijd en overal. Dat vind ik handiger en gezelliger. Zo heb ik nog wel een paar dingen, gewoon persoonlijke voorkeur voor 'het andere' geen haat naar Nederland of zo. Dat zou een hele slechte reden zijn om weg te gaan namelijk.quote:
Jij kent die tijd ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen wasmachines nog 20 jaar meegingen ipv 5
Is toch rauw?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de sushi eens koken. Daarna nog 39 posts maken.
Heel goed, dat jij dat maar eens doet, die sushi koken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de sushi eens koken. Daarna nog 39 posts maken.
I'm backquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, Fok wordt langzamer volgens mij. Er zitten vast meer dan 10 gebruikers in de MyAT te kijken
Me klonen heb ik nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, jij bent die andere 9 gebruikers dus.
Stinken ze?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
okaywie heeft de wind mijn kant op gestuurd?
dat gelukkig nietquote:
sorry, ruikt ie nog?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
okaywie heeft de wind mijn kant op gestuurd?
Alt-S?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
is er trouwens een sneltoetsfunctie voor het posten van een bericht op Fok?
Princess he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wassie nog niet geassembleerd? Pauper-zooi zeg.
vrij zeker, maar zeg nooit nooit..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet via Indonesie zit te internetten?
alt s?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
is er trouwens een sneltoetsfunctie voor het posten van een bericht op Fok?
gezellig, twee spuitelven in 1 topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alt s?
ja, spuit 11, ook ik zag het te laat
we zijn wat ouder, dus wat langzamerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezellig, twee spuitelven in 1 topic
quote:
heb er welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe jij eens posen dan. Wel foto's van maken he..
quote:
De rijst toch niet. Maf.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat had ik niet verwacht..
Je man wel.quote:
Straks wel.quote:
zo groot issie niet, dat dat ik er compleet tegenaan kan leunenquote:
Thanxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |