Fok? Ja, ik kan het lastig ontkennenquote:
Scriptn00b?quote:
Tong80 bestaat nog, dus ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef JortK het volgende:
Bestaat MEN eigenlijk nog?
Waarom ben je dan hier...?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps.. nog 9 dagen..Ben niet aan het aftellen hoor!
Internet + fok.quote:
Moest mijn nichtje zien, andere familiezaken, nieuw rijbewijs.. verder eigenljk nergens om, maar kan er maar het beste van maken, dus ik bezoek ook direct wat kennissen en vrienden de komende dagen.quote:
Straks.quote:
Gewoon een wifi verbinding tot indonesie regelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik kan wel gewoon doorposten hier, zonder te moeten wachten tot een pagina geladen is. Wel fijn.
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshoppedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
Indah
Pheno
Jort
lekker int zonnetje genieten van mn vrije dag
O, zal ik morgen even doen ja, ben ik daar ook meteen vanaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een wifi verbinding tot indonesie regelen.
Is het echt zo erg hier..?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moest mijn nichtje zien, andere familiezaken, nieuw rijbewijs.. verder eigenljk nergens om, maar kan er maar het beste van maken, dus ik bezoek ook direct wat kennissen en vrienden de komende dagen.
Ja, vraag lambiekje maar.quote:
en dat op een vrijdag tussen Hemelvaart en zaterdag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshopped
devdevdev op je vrije dag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik devdevdev, fokfokfok en sushirijst klaargemaakt. En nog wat geshopped
Toen wasmachines nog 20 jaar meegingen ipv 5quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag net dat de keukenmixer die ik begin jaren 90 van de vorige eeuw won met een bingo op een camping in Renesse (voordat al die jongeren er ook naar toe gingen) nog altijd naar behoren functioneerd... Goed man, toen er nog producten gemaakt werden die niet kapot konden.. Goeie ouwe tijd.
Ja, nerd jeweetz.quote:
13:37quote:
Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb het elders beter naar mijn zin. Hier zijn 'nooit' mensen op straat bijvoorbeeld (het lijkt vrijwel altijd erg rustig). In Indonesie altijd en overal. Dat vind ik handiger en gezelliger. Zo heb ik nog wel een paar dingen, gewoon persoonlijke voorkeur voor 'het andere' geen haat naar Nederland of zo. Dat zou een hele slechte reden zijn om weg te gaan namelijk.quote:
Jij kent die tijd ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen wasmachines nog 20 jaar meegingen ipv 5
Is toch rauw?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de sushi eens koken. Daarna nog 39 posts maken.
Heel goed, dat jij dat maar eens doet, die sushi koken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de sushi eens koken. Daarna nog 39 posts maken.
I'm backquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, Fok wordt langzamer volgens mij. Er zitten vast meer dan 10 gebruikers in de MyAT te kijken
Me klonen heb ik nog niet aangeraaktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, jij bent die andere 9 gebruikers dus.
Stinken ze?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
okaywie heeft de wind mijn kant op gestuurd?
dat gelukkig nietquote:
sorry, ruikt ie nog?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
okaywie heeft de wind mijn kant op gestuurd?
Alt-S?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
is er trouwens een sneltoetsfunctie voor het posten van een bericht op Fok?
Princess he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wassie nog niet geassembleerd? Pauper-zooi zeg.
vrij zeker, maar zeg nooit nooit..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet via Indonesie zit te internetten?
alt s?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
is er trouwens een sneltoetsfunctie voor het posten van een bericht op Fok?
gezellig, twee spuitelven in 1 topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alt s?
ja, spuit 11, ook ik zag het te laat
we zijn wat ouder, dus wat langzamerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezellig, twee spuitelven in 1 topic
quote:
heb er welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe jij eens posen dan. Wel foto's van maken he..
quote:
De rijst toch niet. Maf.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat had ik niet verwacht..
Je man wel.quote:
Straks wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |