Wat ze tegenhoudt weet ik ook niet, maar goed, Lucene schijnt erg lastig te zijn voor sommigenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pleur die kerel zn code op die server en gaan!
Lucenequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ze tegenhoudt weet ik ook niet, maar goed, Lucene schijnt erg lastig te zijn voor sommigen
Open Sourcequote:
Neuh, maar omdat.quote:
Ik zie geen probleem, alleen maar kansen.quote:
fail.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem, alleen maar kansen.
3.0quote:
Lekker geilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
TMF vraagt kijkers opnieuw om 'lekkere' foto's.
En? Lekker erbij gaan staan toch? Of mag dat niet omdat je nog niet getrouwd bent? (FAIL overigens)quote:
Nee.quote:
en haal al die italics weg, de tekst is amper onleesbaar zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef JortK het volgende:
Prutskop: [Giro] Armstrong tevreden na tijdrit
Rekt het niet....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh. Kleine tietjes zijn anders best wel geil. Niet op een 15-jarige overigens.
Niets wat een wonderdoekje niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat wordt zo bloederig steeds...
alsof ik dat zelf ga opruimen, daar hebben we de werkster voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets wat een wonderdoekje niet kan oplossen.
Ah.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alsof ik dat zelf ga opruimen, daar hebben we de werkster voor.
FAIL.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh nee, die heb ik nog steeds niet.
Nee, eerder jammer.quote:
Ja, als ie daar niet in staat, dan heb je er weinig aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Overigens fail: in je pom vergeten jstl-impl.jar te zetten
En dat gebeurt ook alleen op vrijdagen tussen Hemelvaart en een zaterdag in...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
Om daarna de verkeerde uri te gebruiken. Zucht, just one of those days.
Immer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook alleen op vrijdagen tussen Hemelvaart en een zaterdag in...
Appel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Overigens fail: in je pom vergeten jstl-impl.jar te zetten
Maven.quote:
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!quote:
Je doet het nog allemaal met het handje ?quote:
Daar heb ik een vrouw voorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet het nog allemaal met het handje ?
HOAX, een vrouw die compileertquote:
Ik moet er wel 500 meter voor fietsen jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!
Je moet je piem0l er ook niet in willen steken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef JortK het volgende:
En een touchpad is kut.
Tja, je moet wat he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij je eigen fysio thuis? En indah maar pochen over zijn werkster die hij toch niet heeft!
of er met je leuter op slaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je piem0l er ook niet in willen steken!
quote:
En dan force feedback eropquote:
Oeh, modernquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
En dan zit er zon virtuele scrollbar rechts op dat ding
Weer een bewijs dat de belastingdienst je naait.quote:
Koop een Applequote:
Wat een miskoop, een lelijke hoer van 12K... en dan maar 1 weekeinde neuken.. en maar 1 keer ontmaagden ook nog.. tssk..quote:
Ik wil niet eens een foto zien van die Italiaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een miskoop, een lelijke hoer van 12K... en dan maar 1 weekeinde neuken.. en maar 1 keer ontmaagden ook nog.. tssk..
gezwellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Pheno het volgende:
Oh nog lang niet. Speciaal voor sjowhan ga ik dan even vandaag spammen.
Hoi.quote:
Nee, ik ook niet, maar die staat vast niet op internet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een foto zien van die Italiaan.
z0mgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:38 schreef Pheno het volgende:
Of morgen om 13:37 de desbetreffende post doen.
Zou hij in het singlestopic posten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar die staat vast niet op internet.
Die periode heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik doe trouwens niet aan spammen. Ik post gewoon stevig door af en toe.
Arcee zou er een rolberoerte van krijgenquote:
Ik ook, maar dan zonder scriptsquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcee zou er een rolberoerte van krijgen
Geen scriptsquote:
Lijkt me sterk, een Italiaan die Nederlands spreekt en een in Duitsland wonende Oost-Europese hoer neukt voor 12K.quote:
Koop een Apple, dan heb je maar 1 knop en geen scrollbars. Wel gesturesquote:
The plot thickens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, een Italiaan die Nederlands spreekt en een in Duitsland wonende Oost-Europese hoer neukt voor 12K.
ik ook, soms deed ik 300 posts per dag.. en het was nog niet eens spammen ook. Nu wel wat minder dus..quote:
Vroegah was alles beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, soms deed ik 300 posts per dag.. en het was nog niet eens spammen ook. Nu wel wat minder dus..
Ook zon hype; gestures.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een Apple, dan heb je maar 1 knop en geen scrollbars. Wel gestures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |