SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
Tieten vindpost:Er hangen hier in Eindhoven tieten-posters van Hunkemoller. Lang niet gezien zulke 'sexy' reclames..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Wie?
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)
Dan moet je maar naar een andere layoutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguin, zoek dan eens een mooi naakt wijf
En spoilers werken niet in text-only
je koopt nieuwe lijm om deze ook weer volledig te laten uitdrogen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat lijm gehaald maar, de oude was volledig uitgedroogd
owh, dat brengt me op ideeen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguin, zoek dan eens een mooi naakt wijf
En spoilers werken niet in text-only
Nee, die lijm kwam uit de 90s.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je koopt nieuwe lijm om deze ook weer volledig te laten uitdrogen?
Geen idee... mijn autokennis is nihil... boeit me ook weinig... als het maar rijdt. Maar schijnt zo te kunnen ja. Had wel startproblemen, maar niet gedacht dat dat de accu was. Maar goed... gisteravond deed hij gewoon normaal, vanochtend dus niet meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op? kan dat zo plotseling dan? Ik had met mijn 'motor' (in Indonesie, 110 cc) dat ik moeilijker automatisch kon starten en dat soort ongein, dus issie vervangen (na 4 jaar en 50.000 km)...
Daar naast de Borg denk ik.quote:
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er hangen hier in Eindhoven tieten-posters van Hunkemoller. Lang niet gezien zulke 'sexy' reclames..
sinds gisterenochtend 05:45...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?
Hij moest even een boerenkool halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer 'terug' dan?
Het zegt me niets. De Borg net zo weinig overigens.quote:
Nee, dat waren die bejaarden in de wachtkamer.quote:
Krijg je al een staartjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat waren die bejaarden in de wachtkamer.
Ik ben geen Saiyanquote:
Zijn gangetje hoorquote:
Species 8472 zijn de species die De Borg zon beetje van de kaart hebben geveegdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets. De Borg net zo weinig overigens.
Hier ook wel rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn gangetje hoorMet jou?
Arnautovic, de onruststoker, weg voor 10-13 miljoen
Zwaar onweer hier net
Voetbalt Belle Perez?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook wel rustig
Heel Twente gaat leeglopen. Arnautovic, Perez, Braafheid.
Perez?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook wel rustig
Heel Twente gaat leeglopen. Arnautovic, Perez, Braafheid.
Perez gaf zelf aan weg te willen. Vraag me niet waarom alleen.quote:
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Perez?
[ afbeelding ]
Lelijke kop en siliconen. Mijn vriendin doet het naturel en stuk beter dan dit gedrocht.
Niet gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, die hebben al hier al gestaan..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Perez?
[ afbeelding ]
Lelijke kop en siliconen. Mijn vriendin doet het naturel en stuk beter dan dit gedrocht.
staan niet meer onlinequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
Je wilde ze namelijk niet even een tijdelijk linkje pmen, zodat mensen die toentertijd wel werkten ook konden checken .
U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij doet het duidelijk voor de siliconen-tieten.
Weer een zooi Marokkanen achter je aan gehad?quote:
An sich...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.
Meer regel dan uitzondering. Ben al die multikul niet echt meer gewend, dus ik verbaas me weer over een Somalisch gezin, halal chocolade in de winkels (nog nooit gezien in Indonesie die onzin) en Turkse snor-meisjes achter de kassa.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer een zooi Marokkanen achter je aan gehad?
Onder is ook wel prettig. Cowgirlquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef JortK het volgende:
C#
Ja, nog steeds.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:03 schreef JortK het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe layout komen?
Kenny?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef JortK het volgende:
OMG...
Jij denkt dat Danny en co met deadlines werken?quote:
Dat dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny en co met deadlines werken?
Meer dan 5 jaar zelfs...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
Sowieso, een search in fok integreren duurt al meer dan een jaar
Ik weet niet hoe lang dat ding van Terminator klaar is. Triestig is het iig.quote:
Wut? Nieuwe error?quote:
Ik zou zeggen pleur die kerel zn code op die server en gaan!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat ding van Terminator klaar is. Triestig is het iig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens echt 67 PM's over die maandcijfers
Ja, daar waren wat fappers aan het huilen dat er helemaal geen meer waren. Boehoe en zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens echt 67 PM's over die maandcijfers
Link?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar waren wat fappers aan het huilen dat er helemaal geen meer waren. Boehoe en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |