Of ze het gewoon opleggen, nog beterquote:
Je voelde je thuis dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, dit keer geen krijsende kinderen, maar bejaarden die walrussen imiteerden.
De airco stond uitquote:
Dat heb je snel gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, na 2.5 jaar terug in de supermarkt... nog altijd hetzelfde personeel.Mensen die ik al 10 jaar ken (van toen IK nog vakken vulde)... Nou ja, ze zullen het wel naar hun zin hebben denk ik dan maar.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, dit keer geen krijsende kinderen, maar bejaarden die walrussen imiteerden.
ja, om de hoek, sinds ik in Eindhoven woon bestaat die supermarkt al.Alleen de naam is steeds anders.quote:
Ben je mooi mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
een dag na hemelvaart... accu van de auto kaduuk
ook teveel gezopen denk ik
Kan zomaar gebeuren helaasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
een dag na hemelvaart... accu van de auto kaduuk
ook teveel gezopen denk ik
Niet echt neequote:
Blaffende bejaarden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen?
Op? kan dat zo plotseling dan? Ik had met mijn 'motor' (in Indonesie, 110 cc) dat ik moeilijker automatisch kon starten en dat soort ongein, dus issie vervangen (na 4 jaar en 50.000 km)...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet echt neeANWB maar gebeld en met de fiets naar het werk.
Thuisfront het maar laten oplossenZit inmiddels een andere accu in, was dus "op"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |