Dank je welquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik had de Polar FT80 gekocht.
Om dit soort output grafiekjes te kunnen maken heb je ook de FlowLink nodig.
Dat is een soort USB platform die het horloge uitleest.
In de renteshop van de ING zit bij de FT80 de Flowlink erbij.
De FT40 kan ook met de flowlink overweg, maar daar is hij optioneel, dus moet je hem dan los kopen.
Je kunt hem inderdaad ook in andere shops kopen, door op Polar FT80 te zoeken kom je wel bij een aantal winkels terecht gericht op hartslagmeters. Trouwens altijd fijn als je weet dat je tevreden bent met wat je hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:32 schreef Droeke het volgende:
[..]
Dank je welIk zit niet bij de ING, maar ik heb wel nog wat verjaardagsgeld liggen dat op een goede/leuke bestemming zit te wachten (en ik ben in maart jarig, kun je nagaan...
Ik heb blijkbaar alles wat mijn hartje begeert
)
Hoe werkt die Flowlink? Ik zag een soort vierkantje, moet je daar je horloge opleggen? Of heb je een (soort van) usb ingangetje waar je het insteekt? En hoe maak je die grafiekjes? Heb je daar speciale software voor nodig? Is het gebruik erg lastig? (maw kan een PC-newbie als ik daar ook mee overweg?)
Nou het idee is dat er een thema is, en dat je je kleding daar op aanpast...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Maeghan het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een themaskate?
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Maeghan het volgende:
Ok, dan klopte mijn eerste ingeving wel. Ik zou er nooit aan mee doen, maar ik wil best foto's zien =P
Over foto's gesproken, ik heb net m'n vakantiefoto's bekeken. M'n vriend heeft me nogal wat keer stiekem gefotografeerd. Normaalgesproken duik ik altijd weg, dus ik heb nooit foto's van mezelf. En wat me opvalt is dat ik mezelf helemaal niet zo dik vind als ik denk dat ik ben. Als ik naar die foto's kijk, dan denk ik niet 'jezus, wat een moddervet wijf'. Nee, gewoon iemand die in het huidige straatbeeld totaal niet opvalt. Ja, ok, dun ben ik niet, ik ben niet gek of blind, maar het valt echt heel erg mee vergeleken met hoe ik mezelf normaal altijd 'zie'.
het is echt rotweer volgens mij als je last van je longen hebt.... Ik hoop dat je weer kan beginnen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef omearos het volgende:
tvp
Als mijn longen het toestaan ga ik dinsdag weer beginnen met Evy1, maar dan op het tempo van
Ik hoop het ook voor je, maar leg je de lat misschien niet een béétje te hoog?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik word over een maand 21 en hoop dan 10 kilo lichter te zijn..
Ik vind het goed van je dat je wat aan je gezondheid wil doen. Echter vind ik het geen goed idee om met een crash dieet zo'n enorm gewicht in zo'n korte tijd te willen afvallen. Dat is erg ongezond voor je lichaam, zorgt voor enorm honger lijden tijdens deze weken en erger nog, vaak treed een jojo effect op waarbij binnen korte tijd je gewicht weer omhoog schiet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
TVP
Ik moet ook afvallen, en ben van plan om woensdag met modifast te beginnen (jaahaa crash dieeten zijn slecht) en dat uiterlijk 2 weken vol houden, en daarna consequent opletten met wat ik eet en natuurlijk sporten (waarschijnlijk joggen in het park en een beetje voetballen).
En dan op je 22e weer 30 kilo zwaarder?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
TVP
Ik moet ook afvallen, en ben van plan om woensdag met modifast te beginnen (jaahaa crash dieeten zijn slecht) en dat uiterlijk 2 weken vol houden, en daarna consequent opletten met wat ik eet en natuurlijk sporten (waarschijnlijk joggen in het park en een beetje voetballen).
En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Miss_S, de vorige keer was het geen kwestie van niet kunnen volhouden. Ik was er op een gegeven moment gewoon weer klaar mee.
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef zesje het volgende:
Hey Phoebs, die kilo's zijn denk ik ook gedeeltelijk van het stoppen met roken denk ik he?
Zou het echt zo slecht zijn om 2 weken modifast te doen en even je lichaam te overvallen en een kick start te maken? Ik moet ook erg de verleiding weerstaan om niet een tandje strenger te gaan omdat ik nu op een kilo per maand zit en dat wel erg weinig vind. Aan de andere kant mag ik niet klagen dat ik een half jaar na het stoppen met roken op -1 kilo zit.
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?
Dus nu ga je eigenlijk weer voor hetzelfde resultaat als toen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.
Die gezonde leefstijl is niet mijn ding, ik wil alleen voorkomen dat ik uit mn voegen (en alle acceptabele kledingmaten) knap
ColdFeet dat weet ik ook wel, het gaat de goede kant op en mag niet klagen want ben mijn hele volwassen leven nog nooit zo goed bezig geweest als nu qua eetpatroon & sport en hoef nog maar een paar kilo's maar ja gewoon fanatiek he en resultaat willen zien en ongeduldig.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?
Is dat gewoon om in je hoofd van het 'bezig met afvallen'-gevoel af te komen?
Ik val ook zo op dat tempo af. Ben er zelf juist wel tevreden over
Dank je Dyna18, voor je uitgebreide info-post!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je kunt hem inderdaad ook in andere shops kopen, door op Polar FT80 te zoeken kom je wel bij een aantal winkels terecht gericht op hartslagmeters...-enz![]()
Er zitten hier ook mannen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef ftt1989 het volgende:
is er een apart topic voor mannen die ook wel wat motivatie kunnen gebruiken, of is dat hier ook gewoon toegestaan?
Dat is dezelfde die ik heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef Droeke het volgende:
[..]
Dank je Dyna18, voor je uitgebreide info-post!
Dit weekend een beetje zitten wikken en wegen en ben toch voor de Polar FT80 gegaan. Ik heb hem vandaag besteld (hopelijk heb ik hem dan woensdag in huis!)... Ik ben echt benieuwd wat ie allemaal kan en ik hoop dat het een stimulans wordt om minimaal 3x per week te sporten. Ik ben namelijk een alles-of-niets mens (ik noem sporten pas sporten als ik erna helemaal voor dood op de bank lig). Door de hartslagmeter te gebruiken en het sporten te analyseren, hoop ik dat ik me niet overtrain en zo het sporten leuk blijf vinden...
<<< Manquote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef ftt1989 het volgende:
dan zal ik eerst maar is beginnen met wat over mezelf te vertellen en de rede dat ik hier ben.
Ik ben een jongeman van 19 jaar, 1,70 meter lang en weeg 73 kilo.
In verhouding dus redelijk zwaar, de huisarts heeft voor mij dan ook berekend dat mijn bmi rond de 25,5 ligt en dat is toch wel even te hoog. Het verhoogde gewicht komt voornamelijk door veel gewrichtsklachten in het verleden, er is sinds korte tijd artrose bij mij geconstateerd, maar ik loop de afgelopen 5 jaar al rond met klachten en ben hier ook meerdere keren aan geopereerd.
Maar er schijnt licht aan de horizon, ik krijg nu nieuwe injecties in mijn enkels en ik voel me als herboren, de pijn is weg en ik kan weer doen wat ik wil. Waaronder dus afvallen.
Ik wil ongeveer 8 kilo afvallen, zodat ik daarna wat spiermassa op kan gaan bouwen.
Ik let zeer strak op mijn voeding maar zijn er nog dingen die ik echt specifiek moet doen?
Wat betreft beweging, ik heb mijn beschikking tot: Een hometrainer, een stepapparaat, een roeiapparaat, gewichten en een zwembad. Dit is allemaal aan huis dus dat is in principe ideaal.
Maar ik zit er voornamelijk mee, dat mijn conditie zo verschrikkelijk slecht is, hoe kan ik die nou het beste opbouwen?
zo heel verhaal, maar dan weten jullie een beetje wie jullie voor je hebben!
Hooi! Ik kom weer even binnenvallenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:06 schreef ftt1989 het volgende:
contactsporten zijn "not done" voor mij, dus voetbal enz. gaat niet. Maar ook hardlopen gaat niet vanwege de constante klap op de enkels bij het neerzetten van de voet.
als ik naar gisteren kijk:
ontbeten met een bruine boterham met kipfilet.
rond 11 uur 250 gram aardbeien en een banaan.
rond 2en 2 bruine broodjes, 1 met kaas, 1 kipfilet.
om 7 uur normaal avond gegeten met een "pasta peso" met rucola, pijnboompitten, pesto, wat parmezaanse kaas. redelijk simpel dus.
rond 10en nog een banaan.
Opzich eet ik redelijk normaal geloof ik, alleen kwam ik in het verleden regelmatig in de verleiding om dan 's avonds laat nog naar de snackbar te gaan of bijvoorbeeld de mac. deze gewoonte heb ik nu afgeschafd![]()
Tevens dronk ik in het verleden redelijk veel, gemiddeld zo'n 15 tot 20 glazen per week. Dit heb ik ook sterk terug gebracht. Ik drink eigenlijk nog maar af en toe.
Ik heb er vertrouwen in, en bedankt voor je succeswens!
Beiden hebben de hartslagfuncties voor fitness.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Levitation het volgende:
Ik heb niet genoeg rentepunten voor die Polar FT80.Kom er 1800 tekort.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de FT80 en de FT40? Want die 40 kost de helft...
Thanks!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beiden hebben de hartslagfuncties voor fitness.
[heel veel info]
Mee eens! Het is inderdaad wel aan de weinig kant, zal zo tegen de 1500 kcal zitten en dat is te weinig voor jou. Wat Maria bedoelt je Basaal Metabolisme wat je lichaam nodig heeft aan calorieen in rust, bij jou is dat 1735. Verder mis ik groenten en melkproducten!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jouw lijstje is komt denk ik niet aan 1500 kcal (hangt er vanaf hoeveel pasta je eet natuurlijk), dus misschien dat het helpt om meer te eten
Dan slaat je lichaam niet als een malle alles op wat er binnen komt
![]()
Het probleem dat ik ervaar is dat ik in het begin heel fanatiek ga (4x per week en dan niks opbouwen - nee, meteen helemaal tot het gaatje), waardoor ik na 1 of 2 weken zo vermoeid ben en zo erg opzie tegen het sporten dat ik er dus de brui aan geef. Ik hoop dat het trainen in de verschillende zones me op die manier helpt, zodat ik energie krijg van het sporten en het me niet uitput (maar juist energie geeft).quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde die ik heb.
Het lastigste vond ik om even goed te snappen hoe het met die zone's zit. Uiteindelijk komt het er dus op neer dat zone 1 voor vetverbranding is en zone 2 voor werken aan je conditie. Zo kun je zelf bepalen in welke zone je wil trainen.
Ik vrees echter wel dat dit een korte stimulans is. Zelf zet ik mijn sportmoment van te voren vast in mijn agenda. Dan vind ik het moeilijker om ze stiekem over te slaan. Dat helpt bij mij het beste om de motivatie te houden.
Je moet even goed kijken. Je kunt je BMR (Basic Metabolism Rate) en je onderhoudsniveau uitrekenen. Als je wilt afvallen, moet je ergens daartussen gaan zitten. Een grove stelregel: 500 kcal onder je onderhoud.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef Mejuffrouw het volgende:
ik kende dat bmr niet. Als ik uitkom op 1543 calorieen, hoeveel moet ik er dan onder zitten om af te vallen? (ja ik weet het, meer sporten is ook een manier...)
Als ik kies voor "gemiddelde activiteit, 3-5 x sport per weekactief" kom ik zelfs op 2680 kcal per dag.quote:Uitkomst BMR: 1675
Dit is het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is.
Met hoeveel calorieën hou ik mijn gewicht op peil
BMR: 1675 calorieën/dag
Activiteiten niveau:
lichte activiteit/1-3 x sport per week
Op peil houden van gewicht: 2345 calorieën/dag
Ahhhhh. Ik had weer eens even snel iets ingevuld zonder door te lezen.... Dank voor de verduidelijkingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet even goed kijken. Je kunt je BMR (Basic Metabolism Rate) en je onderhoudsniveau uitrekenen. Als je wilt afvallen, moet je ergens daartussen gaan zitten. Een grove stelregel: 500 kcal onder je onderhoud.
Je BMR geeft (ongeveer) aan hoeveel kcal je nodig hebt om je lichaamsprocessen gaande te houden. Het is absoluut geen goed idee om minder te eten dan je basale energiebehoefte!
Dat gevoel heb ik ook hoor, bij mijn onderhoudsniveauquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:22 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook even op die site gekeken om je BMR te berekenen...
[..]
Als ik kies voor "gemiddelde activiteit, 3-5 x sport per weekactief" kom ik zelfs op 2680 kcal per dag.
Overigens hebben ze het over calorieën/dag ipv kcal/dag. Da's wel slordig, want 1675 cal per dag is wel een beetje weinig.
Anyway, ik denk dat ze het een beetje hoog inschatten, met 2345 kcal/dag kom ik écht aan.
Ja, maar met 1600kcal per dag val ik maar amper af!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook hoor, bij mijn onderhoudsniveau(2772, W!T!F! Dat is echt hysterisch veel eten
)
Maar goed, ik vond vooral dat BMR wel een openbaring! Dat je toch echt behoorlijk wat kcal nodig hebt om je lijf gewoon draaiend te houden. Onder je onderhoud zitten mag, onder je BMR is echt geen goed idee.
Hoeveel eet je normaalgesproken, dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar met 1600kcal per dag val ik maar amper af!![]()
Ummm...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel eet je normaalgesproken, dan?
Uh, ja, hardlopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik denk dat je met een leven lang op dieet het hele 'systeem' wel een beetje kunt veranderen in je nadeel. Dat je bij minder dan onderhoud al aankomt enzo.
Volgens mij is het dan een goede optie om meer te gaan sporten... Hoe staat het met je hardlooppraktijken?
Hardlopen is ook echt zwaarder als het warm is, omdat je dan je eigen warmte niet kwijt kan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uh, ja, hardlopen.Ga vanavond weer beginnen. Ben gewoon al weken dood-en-dood moe, lijk daar gewoon niet uit te komen. Maar vanavond ga ik het maar weer eens doorbreken.
Ik vind hardlopen in de zomer wel zwaar.
Ik ook! Ik zit nu aan het einde van serie 1 van Evy, en ik heb al 2x les 27 geprobeerd en niet afgemaakt! Terwijl ik les 24 (is hetzelfde) twee weken geleden prima heb gelopen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uh, ja, hardlopen.Ga vanavond weer beginnen. Ben gewoon al weken dood-en-dood moe, lijk daar gewoon niet uit te komen. Maar vanavond ga ik het maar weer eens doorbreken.
Ik vind hardlopen in de zomer wel zwaar.
Ik heb astma. Althans, als tiener had ik best heftige astma, maar ik ben er grotendeels overheen gegroeid. Heb nog soms dat ik 't benauwd heb, kan bijvoorbeeld heel slecht tegen rokerige ruimten dan slaap ik vervolgens amper van mijn eigen gepiep. Kan best zijn dat de vermoeidheid deels door het weer komt. Heb ook nog hooikoorts en daar heb ik ook best wat last van op het moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef omearos het volgende:
[..]
Hardlopen is ook echt zwaarder als het warm is, omdat je dan je eigen warmte niet kwijt kan.
Heb jij ook iets met je longen? Want de afgelopen weken was het benauwder dan normaal, misschien dat je daarom zo moe was.
Zwemmen kost veel tijd. Daar ben ik begin dit collegejaar mee gestopt, het gaat gewoon niet samen met school en werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zit nu aan het einde van serie 1 van Evy, en ik heb al 2x les 27 geprobeerd en niet afgemaakt! Terwijl ik les 24 (is hetzelfde) twee weken geleden prima heb gelopen!
Maar in het verleden zwom je toch ook wel? Is dat niet lekkerder met warm weer?
nja, en ik blíjf het daarmee oneens...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde die ik heb.
Het lastigste vond ik om even goed te snappen hoe het met die zone's zit. Uiteindelijk komt het er dus op neer dat zone 1 voor vetverbranding is en zone 2 voor werken aan je conditie. Zo kun je zelf bepalen in welke zone je wil trainen.
Ik vrees echter wel dat dit een korte stimulans is. Zelf zet ik mijn sportmoment van te voren vast in mijn agenda. Dan vind ik het moeilijker om ze stiekem over te slaan. Dat helpt bij mij het beste om de motivatie te houden.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:
Ja, maar met 1600kcal per dag val ik maar amper af!![]()
je lichaam in spaarstand zetten, zeker als je wel een lijnverleden hebt, ook al is het een aantal jaar geleden, kan echt heel snel gaan. en dan helpt stoppen met roken niet mee, dat vertraagt de boel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef zesje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleemMijn BMR is 1457 en onderhoud 2331 kcal.
Ik heb net eens even de calorieen geteld die ik per dag eet en ik kom max aan de 1200Ben me eerlijk gezegd rotgeschrokken, ik wist dat ik vrij weining kcal tot me nam maar 1200 en dan 5x per week sporten en amper afvallen (de afgelopen 30 dagen per saldo 0) In het weekend kom ik met een paar wijntjes en japanse mix aan de 1600.
O: banaan of krentenbol en yakult light
T: fruit zoals mandarijnen, pruimen
L: 2 snee volkorenbrood met mager vleesbeleg of magere (smeer)kaas
T: opkikker
D: berg groenten, max. 100 gr. mager vlees, klaargemaakt in eetlepel vet, redelijke portie aardappels, pasta, rijst
T: 2 cappucino met halfvolle melk, miniature marsje, plakje vleeswaren of magere kaas
Drinken: water, zwarte koffie, kruidenthee en cola light
Een aantal maanden geleden is mijn bloed compleet getest dus schildklier is het ook niet. Ik heb eerder aan de lijn gedaan maar niet extreem, en in een tijd van 20 jaar een keer of vier een kilo of 10 afgevallen (zelf, weightwatchers, ladyline). Had al een jaar of vijf niet meer serieus aan de lijn gedaan. Het enige wat nu anders is is dat ik gestopt ben met roken.
Ik hoor vaak komt het niet doordat je nu verhoudingsgewijs meer spieren krijgt en minder vet maar hoeveel zou dat kunnen schelen denken jullie?
Hmm da's wel engquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef kwakveense het volgende:
je sport vijf keer in de week, dus meer sporten is lastig, maar kun je niet porberen wat je lijf doet als je langzaam je eten wat opbouwt tot 1500 kcal per dag door de weeks en 1800 in t weekend? hget lijkt heel tegenstrijdig, maar het werkte bij mij vrijwel direct. ik ging van 1200 kcal op een dag naar 1500 (vijf boterhammen enzo) en begon meteen weer af te vallen...
het helpt nog beter als je dat eten in kleine beetjes over de dag verdeelt: ik eet ontbijt, dan 2 uur later een boterham, dan twee uur alter lunch met extra groente, dan twee uur later weer een tussendoortje (boterham of fruit) dan nog een tussendoortje na twee uur of een vroeg diner, en dan nog een tussendoortje of een laat diner. tussen 9 en 20 eet ik om de twee uur...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef zesje het volgende:
[..]
Hmm da's wel engmaar lekker als het zou werken. Ik zou meer brood mee kunnen nemen en een schaaltje joghurt met fruit in de avond, of een cracker als ik om een uur of 17:00-18:00 thuis kom en scheurende honger heb en het nog een uur duurt voordat het eten klaar is
En ColdFeet qua volume, een beetje denk ik, ik heb wel een strakker lijf en broeken die ik eerder met dit gewicht gekocht heb zitten een tikkie losser.
Way to go Leviquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Levitation het volgende:
Ik heb hardgelopen.Naja, 'hardgelopen'... ik heb gejogd.
![]()
Evy les 13 opnieuw gelopen. Was heel zwaarin het begin werkten mijn longen absoluut niet mee. Maar na een tijdje ging het opeens beter en ik heb de les uitgelopen. Ben er best een beetje trots op.
![]()
Overmorgen les 14 en zo weer verder opbouwen. Heb er weer helemaal zin in.
Heb je nog interessante tips voor ons?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef Maeghan het volgende:
En ik zit lekker met een zak chips op de bank te lezen over lijnen en sporten =P
Ik ging vooral omdat het van jou "moest".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Chapeau, LeviGoed bezig! Ik ben fier op je. En dat meen ik
Soms heb je die schop even nodig hoor, en wil het daarna wel weer...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ging vooral omdat het van jou "moest".![]()
![]()
![]()
Maar ik ben echt blij dat ik eindelijk mezelf weer eens van de bank af heb gekregen.
Best kans dat je hem nu vrij eenvoudig uitloopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef kwakveense het volgende:
way to go levi!
ik geloof dat ik vandaag les 19 weer ging proberen, na de kramp die het me twee dagen geleden halverwege opleverde waardoor ik m niet uit kon lopen...
Ik loop zelden met "hardloop sokken" aan, ik heb ook maar 1 paar. Maar gewoon goeie katoenen sokken voldoen ook hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef kwakveense het volgende:
ok, het klinkt nu als en hele slechte smoes, maar.... mn hardloopsokken hangen nog nat aan de waslijn en i heb maar 1 paardus ik ga morgen wel. dan ga ik vanmiddag wel zwemmen en/of vanavond naar pilates
ik heb hele lastige voeten, ik heb één keer met gewone sokken gelopen en toen had ik meteen een blauwe nagel - die is nu eindelijk bíjna weer weggegroeid (nog 3 mm) dus neequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik loop zelden met "hardloop sokken" aan, ik heb ook maar 1 paar. Maar gewoon goeie katoenen sokken voldoen ook hoor.Ik heb een hele berg van die halfhoge puma sokjes, die zijn echt prima voor het hardlopen.
Naw: ik vind het een slechte smoes.![]()
dat heb ik gehad... ze zijn de juiste maat (een maat groter was écht te groot: slippen en blaren, en het breedste deel van de voet zat daar op de verkeerde plek in de schoen). ze hebben voor de zekerheid de teenpunt nog wat opgerekt voor me, maar ik heb een hele uitstekende grote teen, en sokken trekken daar dus altijd strak op, en dan wordt mn nagel naar binnen geduwd bij het lopen (heb het ook eens gehad in mn gewone, zelfs aan de grote kant, schoenen)... met links/rechts sokjes heb ik nergens last van... eigenlijk wil ik al mn gewone sokken ook zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef omearos het volgende:
Goed gedaan Levi
Kwak, heb jij dan niet te kleine schoenen? Hardloopschoenen moeten eigenlijk te groot zijn voor je voeten omdat je anders last krijgt met je tenen zoals jij beschrijft. Als je nieuwe schoenen nodig hebt maar eens deskundig advies vragen bij een hardloopwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |