Yup. Ben benieuwd hoe dat gaat. Nijmegen is best heuvelachtig, dus ik zal niet sneller lopen dan in Enschede.quote:
Traplopen is ook erg zwaar voor je knieen, dus dat je daar last van krijgt is niet zo gek. Maar doe maar voorzichtig als je al elke dag last krijgt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:59 schreef teigan het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk niet specifiek naar gevraagd, ik kan het proberen, maar zodra ik last krijg moet ik weer stoppen, zelfde verhaal voor skaten... En aangezien ik nu al last heb als ik hier in de portiek de trap afloop, zal het nog wel niet gaan..
Leuk! Doe je de 5 of de 10?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:08 schreef omearos het volgende:
Je was me net voor
[..]
Yup. Ben benieuwd hoe dat gaat. Nijmegen is best heuvelachtig, dus ik zal niet sneller lopen dan in Enschede.
[..]
Traplopen is ook erg zwaar voor je knieen, dus dat je daar last van krijgt is niet zo gek. Maar doe maar voorzichtig als je al elke dag last krijgt.
quote:Inschrijven nog mogelijk tot en met 14 mei
De voorinschrijving voor de Marikenloop is gesloten. Dit betekent niet dat je je niet meer zou kunnen inschrijven, integendeel, tot en met 14 mei (24.00uur) kun je je nog inschrijven via de zogenaamde "verlengde voorinschrijving". Inschrijven is nu wel duurder en je kunt geen treinkaartjes of T-shirts meer bestellen. Pasta-party kun je nog bestellen tot en met dinsdag 5 mei.
5km, en jij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk! Doe je de 5 of de 10?
MoBlo je kunt je nog inschrijven hoor!
[..]
Ik wandel altijd een paar minuutjes voor ik begin met Evy. Maar misschien moet ik nog een paar minuutjes meer wandelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vrij regelmatig, zeker als ik niet warmgefietst heb (sportschool; loopband) of wanneer ik niet aan een (goede) warming-up heb gedaan voor het lopen. Je gaat je benen opeens veel zwaarder belasten en dat vinden je spieren niet altijd leuk.. Hoe het precies werkt weet ik niet, ik lees de meeste dingen in het amateurhardloperstopic.
Bij mij gaat het trouwens over het algemeen vanzelf weg wanneer ik in een rustig tempo doorga met hardlopen. Als het échte kramp is dan stop ik wel altijd even. Gaat het écht niet meer, dan wandel ik gewoon naar huis.
Traplopen is sowieso heel zwaar voor je benen. Zelfs toen ik 5km kon hardlopen was ik nog buitenadem en verkrampt als ik 3 etages met de trap had gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:08 schreef omearos het volgende:
Je was me net voor
[..]
Yup. Ben benieuwd hoe dat gaat. Nijmegen is best heuvelachtig, dus ik zal niet sneller lopen dan in Enschede.
[..]
Traplopen is ook erg zwaar voor je knieen, dus dat je daar last van krijgt is niet zo gek. Maar doe maar voorzichtig als je al elke dag last krijgt.
Les 13 was 2,3,5,5,5 minuten. Les 14 is 2,3,6,6,6 minuten, geloof ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet hoeveel minuten hardlopen je nu bent (welke les dat is enzo) maar loop anders eerst een minuutje gewoon, daarna een minuutje hard, rekken, streken, minuutje wandelen en dan beginnen met de les?zo heb je EN 4 minuten (incl. rekken en strekken) langer bewegen en een goede warming up en zo misschien minder last van pijntjes?
Op zachte grond lopen vind ik juist belastender. Op zachte grond zet je vaak je voeten niet helemaal recht neer en dat vinden mijn spieren niet fijn. Maar ik heb ook wel een raar lijf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:44 schreef rene90 het volgende:
TVPtje
@Levitation, warming up wat uitgebreider doen is wel aan te raden dan. En probeer anders eens een tempotje lager, of op gras te lopen bijv. Op gras lopen is wel zwaarder qua conditie, maar minder belastend voor je gewrichten.
Dan zou ik inderdaad overslaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk niet dat ik nu zomaar even de 5 km kan lopen na een tijd (na 7 heuvelen nagenoeg niet getrained) niet lopen
dus moet weer rustig aan opbouwen.
Nou ja, denk dat ik 't wel zou redden, maar wil dan geen spierpijn overhouden aan die 5km en wil de 5km dan ook wel lopen harder dan 10km per uur
tuurlijk ga je dat ooit kunnen! Evy 1 uitlopen en dan door met Evy 2quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Sjeen het volgende:
10 kmDenk niet dat ik dat ooit zal kunnen... Anyway, ik vond les 9 dus een stuk makkelijker dan les 8, ben ik nu raar
![]()
Ik heb vandaag een luierdag, ben samen met Isa thuis en we hebben behalve de Lentebeurs vanavond helemaal niets op de planning
Daph, dat vind ik zoooo knap van je, men! 10 kilometerquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn 10 km van gisteren ook maar met een gemiddelde snelheid van ruim 8 km/u gelopen, maargoed ik heb 'm wel uitgelopen en daar gaat het mij eigenlijk meer om op dit moment
Gezellig! Waar moet je zijn in Ehv?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik mag straks voor drie kwartier naar eindhoven met de bus.
Een gek mens ben jequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Sjeen het volgende:
10 kmDenk niet dat ik dat ooit zal kunnen... Anyway, ik vond les 9 dus een stuk makkelijker dan les 8, ben ik nu raar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |