Dank je welquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik had de Polar FT80 gekocht.
Om dit soort output grafiekjes te kunnen maken heb je ook de FlowLink nodig.
Dat is een soort USB platform die het horloge uitleest.
In de renteshop van de ING zit bij de FT80 de Flowlink erbij.
De FT40 kan ook met de flowlink overweg, maar daar is hij optioneel, dus moet je hem dan los kopen.
Je kunt hem inderdaad ook in andere shops kopen, door op Polar FT80 te zoeken kom je wel bij een aantal winkels terecht gericht op hartslagmeters. Trouwens altijd fijn als je weet dat je tevreden bent met wat je hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:32 schreef Droeke het volgende:
[..]
Dank je welIk zit niet bij de ING, maar ik heb wel nog wat verjaardagsgeld liggen dat op een goede/leuke bestemming zit te wachten (en ik ben in maart jarig, kun je nagaan...
Ik heb blijkbaar alles wat mijn hartje begeert
)
Hoe werkt die Flowlink? Ik zag een soort vierkantje, moet je daar je horloge opleggen? Of heb je een (soort van) usb ingangetje waar je het insteekt? En hoe maak je die grafiekjes? Heb je daar speciale software voor nodig? Is het gebruik erg lastig? (maw kan een PC-newbie als ik daar ook mee overweg?)
Nou het idee is dat er een thema is, en dat je je kleding daar op aanpast...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Maeghan het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een themaskate?
Dat is wel fijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Maeghan het volgende:
Ok, dan klopte mijn eerste ingeving wel. Ik zou er nooit aan mee doen, maar ik wil best foto's zien =P
Over foto's gesproken, ik heb net m'n vakantiefoto's bekeken. M'n vriend heeft me nogal wat keer stiekem gefotografeerd. Normaalgesproken duik ik altijd weg, dus ik heb nooit foto's van mezelf. En wat me opvalt is dat ik mezelf helemaal niet zo dik vind als ik denk dat ik ben. Als ik naar die foto's kijk, dan denk ik niet 'jezus, wat een moddervet wijf'. Nee, gewoon iemand die in het huidige straatbeeld totaal niet opvalt. Ja, ok, dun ben ik niet, ik ben niet gek of blind, maar het valt echt heel erg mee vergeleken met hoe ik mezelf normaal altijd 'zie'.
het is echt rotweer volgens mij als je last van je longen hebt.... Ik hoop dat je weer kan beginnen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef omearos het volgende:
tvp
Als mijn longen het toestaan ga ik dinsdag weer beginnen met Evy1, maar dan op het tempo van
Ik hoop het ook voor je, maar leg je de lat misschien niet een béétje te hoog?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik word over een maand 21 en hoop dan 10 kilo lichter te zijn..
Ik vind het goed van je dat je wat aan je gezondheid wil doen. Echter vind ik het geen goed idee om met een crash dieet zo'n enorm gewicht in zo'n korte tijd te willen afvallen. Dat is erg ongezond voor je lichaam, zorgt voor enorm honger lijden tijdens deze weken en erger nog, vaak treed een jojo effect op waarbij binnen korte tijd je gewicht weer omhoog schiet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
TVP
Ik moet ook afvallen, en ben van plan om woensdag met modifast te beginnen (jaahaa crash dieeten zijn slecht) en dat uiterlijk 2 weken vol houden, en daarna consequent opletten met wat ik eet en natuurlijk sporten (waarschijnlijk joggen in het park en een beetje voetballen).
En dan op je 22e weer 30 kilo zwaarder?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:
TVP
Ik moet ook afvallen, en ben van plan om woensdag met modifast te beginnen (jaahaa crash dieeten zijn slecht) en dat uiterlijk 2 weken vol houden, en daarna consequent opletten met wat ik eet en natuurlijk sporten (waarschijnlijk joggen in het park en een beetje voetballen).
En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Miss_S, de vorige keer was het geen kwestie van niet kunnen volhouden. Ik was er op een gegeven moment gewoon weer klaar mee.
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef zesje het volgende:
Hey Phoebs, die kilo's zijn denk ik ook gedeeltelijk van het stoppen met roken denk ik he?
Zou het echt zo slecht zijn om 2 weken modifast te doen en even je lichaam te overvallen en een kick start te maken? Ik moet ook erg de verleiding weerstaan om niet een tandje strenger te gaan omdat ik nu op een kilo per maand zit en dat wel erg weinig vind. Aan de andere kant mag ik niet klagen dat ik een half jaar na het stoppen met roken op -1 kilo zit.
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?
Dus nu ga je eigenlijk weer voor hetzelfde resultaat als toen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.
Die gezonde leefstijl is niet mijn ding, ik wil alleen voorkomen dat ik uit mn voegen (en alle acceptabele kledingmaten) knap
ColdFeet dat weet ik ook wel, het gaat de goede kant op en mag niet klagen want ben mijn hele volwassen leven nog nooit zo goed bezig geweest als nu qua eetpatroon & sport en hoef nog maar een paar kilo's maar ja gewoon fanatiek he en resultaat willen zien en ongeduldig.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?
Is dat gewoon om in je hoofd van het 'bezig met afvallen'-gevoel af te komen?
Ik val ook zo op dat tempo af. Ben er zelf juist wel tevreden over
Dank je Dyna18, voor je uitgebreide info-post!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je kunt hem inderdaad ook in andere shops kopen, door op Polar FT80 te zoeken kom je wel bij een aantal winkels terecht gericht op hartslagmeters...-enz![]()
Er zitten hier ook mannen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef ftt1989 het volgende:
is er een apart topic voor mannen die ook wel wat motivatie kunnen gebruiken, of is dat hier ook gewoon toegestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |