En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Miss_S, de vorige keer was het geen kwestie van niet kunnen volhouden. Ik was er op een gegeven moment gewoon weer klaar mee.
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef zesje het volgende:
Hey Phoebs, die kilo's zijn denk ik ook gedeeltelijk van het stoppen met roken denk ik he?
Zou het echt zo slecht zijn om 2 weken modifast te doen en even je lichaam te overvallen en een kick start te maken? Ik moet ook erg de verleiding weerstaan om niet een tandje strenger te gaan omdat ik nu op een kilo per maand zit en dat wel erg weinig vind. Aan de andere kant mag ik niet klagen dat ik een half jaar na het stoppen met roken op -1 kilo zit.
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil tussen die twee dingen?
Dus nu ga je eigenlijk weer voor hetzelfde resultaat als toen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja daar kun je idd een discussie over voeren, maar ik was op dat moment niet bezig met "het ontwikkelen van een gezondere leefstijl en daardoor af te vallen en op gewicht te blijven" ik was bezig met kilo's kwijt raken. Dat was gelukt en daar hield ik mee op.
Die gezonde leefstijl is niet mijn ding, ik wil alleen voorkomen dat ik uit mn voegen (en alle acceptabele kledingmaten) knap
ColdFeet dat weet ik ook wel, het gaat de goede kant op en mag niet klagen want ben mijn hele volwassen leven nog nooit zo goed bezig geweest als nu qua eetpatroon & sport en hoef nog maar een paar kilo's maar ja gewoon fanatiek he en resultaat willen zien en ongeduldig.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar wat jij so far bent afgevallen, is dat toch een heel goed resultaat? Zoveel hoef je niet meer kwijt, waarom zou je je haasten met allemaal nare modifast-shakes en honger en crashen, als je blijkbaar met goede aanpassingen in je eetpatroon en een verstandig sportregime je kilootjes ook wel kwijtraakt?
Is dat gewoon om in je hoofd van het 'bezig met afvallen'-gevoel af te komen?
Ik val ook zo op dat tempo af. Ben er zelf juist wel tevreden over
Dank je Dyna18, voor je uitgebreide info-post!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je kunt hem inderdaad ook in andere shops kopen, door op Polar FT80 te zoeken kom je wel bij een aantal winkels terecht gericht op hartslagmeters...-enz![]()
Er zitten hier ook mannen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef ftt1989 het volgende:
is er een apart topic voor mannen die ook wel wat motivatie kunnen gebruiken, of is dat hier ook gewoon toegestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |