quote:
Er is geloof ik wel een soort van game op die manier beetje het zelfde als die ''wargames'' op de pc.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Naja wacht.... Nee toch niet zo'n leuk idee...dan maar n TVP
Speel een potje Pandemie 2!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Dat was hem idd Bartje! Best wel tof is die game!quote:
Op gametrailers staat een complete sessie gameplayquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef DooD het volgende:
TVP zag trouwens van de week nieuwe footage van Batman AA, het beginstukje volgens mij bij g4tv ofzo, maar dat zag er echt bruut uit. Beetje splintercell waarbij die continu in contact stond met Oracle via zijn headset, viel me ook op hoe goed zijn cape bewoog in dat stukje, dat zag je in die andere video's niet zo goed. Vond ook dat de sfeer er goed vanaf droop en je kreeg gelijk een indicatie hoe groot Arkum Island is. Tevens was erook al een franse magazine die hem gereviewd had, ondanks dat die uitgesteld was die gaf hem een 19/20. Minpunten waren er haast niet, al zou ik dat met een korreltje zout nemen.
En de link naar eht filmpje
Eigenlijk bedoel je gewoon Spore, maar dan als virus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand nog een echt leuk spel die ik MOET hebben?
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
DBZ: BURST LIMIT
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Left 4 Dead (nog niet gespeeld)
Oblivion spreekt me totaal niet aan, fallout ook niet, mja die zou ik nog kunnen halenquote:
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:17 schreef -Dries- het volgende:
Dus eigenlijk wacht je feitelijk één jaar om Fallout te spelen, Aquila? Want je had niet genoeg tijd?
Maar wat als nu in December een andere vette titel komt? Stel je die dan ook uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer jaWant ik wou hem eik in de zomervakantie spelen maar dan heb ik maar een week deze keer ofzo
![]()
Dat soort games speel ik het liefste aan 1 stuk door ipv dat ik soms een aantal dagen wel en dan weer niet kan spelen want dan ben je toch weer uit het verhaal vind ik. Eigenlijk net als met een boek dat lees je ook vaak in 1 keer uit. Oblivion en Mass Effect bijvoorbeeld heb ik ook gespeeld in een vakantie.
Ik heb nu ook nog genoeg games liggen die ik dan liever nu speel omdat die kwa verhaal en alles korter dus dan speel ik die liever een grote rpg in de vakantie
Ik had eerst altijd wel games op de release dag maar ik heb nu eigenlijk altijd wel games liggen die ik nog moet spelen dus koop ik die nieuwe games pas een half jaar later ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar wat als nu in December een andere vette titel komt? Stel je die dan ook uit?
Zonde is dat ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:38 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb ook geen tijd voor spellen terwijl ik er wel heel veel hebsommige zijn ook echt saai. Ik speel vooral Fifa, fifa heb ik non stop gespeeld, maar de rest?
UFC 2009 Undisputed - Heb ik pas net dusja weet nog niet hoeveel ik t speel, maar online is het echt bagger. Ik haat dat.
Halo 3 - kut spel
Call of Duty 4 - af en toe online
Prince of Persia - heb t nu na 2 uur spelen wel gezien
Burnout Paradise - tof spel, alleen uitgespeeld
GTA IV - geeft bij mij problemen en kan dus niet lekker spelen
Top Spin 3 - paar uurtjes gespeeld daarna nooit meer, tevens online bagger
F.E.A.R. 2 - wel tof spel, helaas geen tijd om m te spelen
C&C Red Alert 3 - aangezet tot tutorial, en toen weer uitgezet
DBZ: BURST LIMIT - paar uurtjes
Mirror's Edge - paar uurtjes
SW Snowboarding - 1 uur
Forza Motorsport 1 uur?
Assassin's Creed paar uurtjes, een van mn eerste spellen, maar speel t nooit meer
Skate 2 - nog 0x in de drive gehad
Left 4 Dead (nog niet gespeeld) ook nog niet gespeeld.
Heb het te druk in mn examenjaar, helaas.
Het loopt gewoon niet lekker:quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Ufc online kut? hoe kom je daarbij dan, loopt als een zonnetje
Wat nou als je GTA IV op de HDD installeert? Dan nog steeds problemen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:38 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb ook geen tijd voor spellen terwijl ik er wel heel veel hebsommige zijn ook echt saai. Ik speel vooral Fifa, fifa heb ik non stop gespeeld, maar de rest?
UFC 2009 Undisputed - Heb ik pas net dusja weet nog niet hoeveel ik t speel, maar online is het echt bagger. Ik haat dat.
Halo 3 - kut spel
Call of Duty 4 - af en toe online
Prince of Persia - heb t nu na 2 uur spelen wel gezien
Burnout Paradise - tof spel, alleen uitgespeeld
GTA IV - geeft bij mij problemen en kan dus niet lekker spelen
Top Spin 3 - paar uurtjes gespeeld daarna nooit meer, tevens online bagger
F.E.A.R. 2 - wel tof spel, helaas geen tijd om m te spelen
C&C Red Alert 3 - aangezet tot tutorial, en toen weer uitgezet
DBZ: BURST LIMIT - paar uurtjes
Mirror's Edge - paar uurtjes
SW Snowboarding - 1 uur
Forza Motorsport 1 uur?
Assassin's Creed paar uurtjes, een van mn eerste spellen, maar speel t nooit meer
Skate 2 - nog 0x in de drive gehad
Left 4 Dead (nog niet gespeeld) ook nog niet gespeeld.
Heb het te druk in mn examenjaar, helaas.
Ik heb MX vs ATV al gekocht, hij is er alleen nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat nou als je GTA IV op de HDD installeert? Dan nog steeds problemen?
Skate 2 moet je wel echt spelen, die is awesome![]()
Ik heb MX vs ATV nog wel trouwens, ruilen?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat is inderdaad GTA IV met die popping en framerate, wat helpt is om in je auto te zitten dat scheelt zo 5 FPS en dan zie je de popup minder omdat je dichter op de weg zit.
Ik vond hem echt geen flikker aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb MX vs ATV al gekocht, hij is er alleen nog niet.
Lijkt me raar als het aan je versie van GTA ligt. Zonde want het blijft een geweldig spel.quote:Verder heb ik nog steeds problemen met GTA na het installeren, dikke framerate problemen + super irritante pop ups, echt té erg. MS klantenservice zegt dat het aan GTA ligt en niet aan de xbox, ze willen dus niks doen. LATD heb ik ook, zelfde problemen mee. Helaas.
Dat doet bijna iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef badboynova het volgende:
zo er is genoeg totally spies gekeken (door de kleine), tijd om de xdoos weer aan te slingeren, alleen ff kijken wat ik ga spelen(ik moet niet zoveel games kopen,en maar weinig spelen)
Niet echt mijn versie maar gewoon aan GTA over het algemeen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt geen flikker aan
[..]
Lijkt me raar als het aan je versie van GTA ligt. Zonde want het blijft een geweldig spel.
kon ook pes 2008 gaan doen, want met die ben ik ook bezig. maarja pes 2009 pas GEKOCHT HE.quote:
Download eerste een demo voordat je wat koopt, want die game is echt bagger.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
kon ook pes 2008 gaan doen, want met die ben ik ook bezig. maarja pes 2009 pas GEKOCHT HE.
wilde hem gewoon hebben om tegen me broertje te kunnen spelen online, en het was een koopje 4 games voor 55 euroquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Download eerste een demo voordat je wat koopt, want die game is echt bagger.
koop fifa 09 erbij, 30 euro bij de FRS.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
wilde hem gewoon hebben om tegen me broertje te kunnen spelen online, en het was een koopje 4 games voor 55 euro
ik heb een stille vermoeden dat ik die ook ga kopen, want zie dat de meest fifa09 online spellen ipv pes2009.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
koop fifa 09 erbij, 30 euro bij de FRS.
Hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb een stille vermoeden dat ik die ook ga kopen, want zie dat de meest fifa09 online spellen ipv pes2009.
en anders op play.com voor 23,50 euro.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb een stille vermoeden dat ik die ook ga kopen, want zie dat de meest fifa09 online spellen ipv pes2009.
Dat is gewoon deel 1 maar dan in de sneeuw, Dicequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Gamespot Hands On
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad. BF
Morgenochtend krijgen we meer te zien van het échte werk, Modern Warfare II![]()
Een gameplay teaser.
Now you're talking!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Alvast wat scans uit de coverstory van Gameinformer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:56 schreef Elegy het volgende:
Ik weet niet of ik die nou op de pc of Xbox zal aanschaffen. Ben altijd al een pc gamer geweest qua shooters, in Halo 3 en Gears 2 bak ik er ook niet zoveel van en ik ben bang dat MW2 op de Xbox te snel gaat voor me
zo lame dat het grappig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
klok dan de cpu van je xdoos lager, misschien dat je het dan wel bij kan houden
Xbox onderclockenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
klok dan de cpu van je xdoos lager, misschien dat je het dan wel bij kan houden
ok, dan zou het wijs zijn als je een xdoos360 65+ koop,die is volledig aangepast voor de minder snelle onder ons.quote:
Die wil ik! De Xbox65+! Maar dan wel in het babyblauwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
ok, dan zou het wijs zijn als je een xdoos360 65+ koop,die is volledig aangepast voor de minder snelle onder ons.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Alvast wat scans uit de coverstory van Gameinformer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lulquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef Stephan1237 het volgende:
@Elegy
Koop hem helemaal niet, je bent zo slecht
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Cyberia18 het volgende:
STFU Quila. Ga Turning Point lekker inlijsten tussen je Gaming of Fame of zo.
Modern Warfare 2 Exclusive Gameplay Teaser HD
Hij is wel erg kort maar je krijgt in ieder geval wel een goede impressie naar de volledige trailer die maandag verschijnt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurd![]()
![]()
Gears Of War en Gears Of War 2 natuurlijk, meer heb je nie nodigquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurd![]()
![]()
Je geeft honderden euro's uit aan spellen die je dan amper speelt?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Ach, ik ga ze nog wel spelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je geeft honderden euro's uit aan spellen die je dan amper speelt?!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef badboynova het volgende:
kom er net achter dat mijn headset niet goed werkt, de mic doe het niet. wat is wijsheid voor mij, een nieuwe met draad halen of een draadlose.
Draadloos, ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog perfectquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef badboynova het volgende:
kom er net achter dat mijn headset niet goed werkt, de mic doe het niet. wat is wijsheid voor mij, een nieuwe met draad halen of een draadlose.
Hoe laad je die op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Draadloos, ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog perfect
Ik zeg helemaal niks meer, dit is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt een oplader erbij minpunt is wel dat je hem niet kunt gebruiken tijdens het opladen. Hij gaat zo een 3 a 4 uur mee dus das best langquote:
Dan laat maar zitten, ik heb een bluetooth HS voor mn PS3 en ik vind het zo irritant dat ik m steeds moet opladen. Die van de xbox plug je in en kun je wanneer je maar wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je krijgt een oplader erbij minpunt is wel dat je hem niet kunt gebruiken tijdens het opladen. Hij gaat zo een 3 a 4 uur mee dus das best lang
Ik heb één wired en één wireless controller en ik gebruik alleen de wired versie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ja das waar maar die headset maakt je batterij van je joystick ook sneller op. En die dingen zijn fuckin brak binnen no time zijn ze kaduuk
Price: $199.95quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef SkyChat het volgende:Turtle Beach Ear Force X4 Headphones
![]()
Omdat Microsoft alleen maar teringzooi op de markt brengt.
Voor 200$ zet ik er liever 100$ op en koop een Z-5500, een stuk beter dan een HSquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, de prijs van die M$ "headset" en het product wat je ervoor krijgt_!!!
Dude.. we hebben het over Headsets, niet over een discotheekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Voor 200$ zet ik er liever 100$ op en koop een Z-5500, een stuk beter dan een HS
Jonge, wie betaalt er nou 200$ om een beetje te kunnen chatten met anderen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dude.. we hebben het over Headsets, niet over een discotheek
Kerel, het is niet alleen maar een ding om mee te chattenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jonge, wie betaalt er nou 200$ om een beetje te kunnen chatten met anderen?
jij speelt games met een headset voor het geluid ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Kerel, het is niet alleen maar een ding om mee te chatten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij speelt games met een headset voor het geluid ?
Duits gereformeerde veganistische flikkerquote:
http://www.youtube.com/user/emarwiiquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/emarwii
Om te janken, echt om te janken.
En AQuila gaat in een film van hem spelen.
quote:emarwii (1 week geleden)
1 DGNF!! DVD 1 verkocht
Ik zou wachten tot Oktober.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Kneuzenkermis
Net maar weer eens wat MS points aangeschaft. Ik ga toch Broken Steel maar eens aanschaffenFallout 3 bleef tof maar ik werd het beu toen het bij lvl 20 ophield. Zonder het level-systeem werd de game ineens een stuk minder tof.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef SkyChat het volgende:
Ja.. alleen de echte gamer wacht tot Oktober.
Ik vond de demo echt baggerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben aan Riddick begonnen!! Meteen weer tof die game!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is DGVF?
Demo was van het Assualt of Dark Athena gedeelte ofniet? Ik speel deze game voornamelijk voor het '' Escape from butcher bay gedeeltequote:
Nogmaals : Prove it.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ga heel niet in die film spelen.. Edje in de nieuwe aflveringe zitten schijnbaar vragen van jou aan Emar?
Ik ben benieuwd...
Dat is niet duur, voor dat geld haal ik m ook welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Elegy het volgende:
Net Sega Superstars Tennis gekocht bij de MM. Voor ¤4,99 slechts. Als het nou toch een kutspel is heb ik er in elk geval een mooie onderzetter bij
We gaan het zien zodra het online staat! Dan hoor je het van me oke?quote:
Graag zelfs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan het zien zodra het online staat! Dan hoor je het van me oke?
Post het hier maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef badboynova het volgende:
elegy kreeg net een mailtje die voor jouw bedoeld was, hij is afkomstig van het xboxlive team. titel van de mail was: IN 30 DAGEN BETER KUNNEN GAME
In zo een winkel. En wtf wil je Wifi?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips over waar hoe en wanneer te kopen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoi!
Omdat mijn zwarte rakker met spiderman lettertype op het moment bij de electronica doctor ligt te ZIEKEN (kutding) wil ik asap zoeen xbox halen om het gat te vullen (OH NO HE DIDNT)
Anyhoe, ik wil het volgende: HDD, HDMI, zoeen hippe DVD lezer die niet stuk gaat na 10 uur gamen, wifi, 2 wireless controllers en een leuke JRPG (want dat heb ik dan weer niet op dat zwarte gedrocht), xbox live, ga m niet ombouwen, euuh mis ik verder nog iets? Headset moet zeker ook omdat dat geval geen BT-headsets hapt dus laat gaan.
Als je een Pro koopt met 60GB heb je sowieso een nieuwere versie die dus veel betrouwbaarder is. En ook automatisch met HDMI uitgang erbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoi!
Omdat mijn zwarte rakker met spiderman lettertype op het moment bij de electronica doctor ligt te ZIEKEN (kutding) wil ik asap zoeen xbox halen om het gat te vullen (OH NO HE DIDNT)
Anyhoe, ik wil het volgende: HDD, HDMI, zoeen hippe DVD lezer die niet stuk gaat na 10 uur gamen, wifi, 2 wireless controllers en een leuke JRPG (want dat heb ik dan weer niet op dat zwarte gedrocht), xbox live, ga m niet ombouwen, euuh mis ik verder nog iets? Headset moet zeker ook omdat dat geval geen BT-headsets hapt dus laat gaan.
Garantie is lief, je hoeft niets te melden zowatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef SuperFruitig het volgende:
De tering @ die wifi heyDan bekabel ik m wel.
En die 60GB klinkt wel prima, 1 controller + headset (is dat force feedback trouwens?) Een maat van mij heeft hem via amazon (die 60gb pack volgens mij) voor 200 euros
is dat wat? kan ik dan hier terecht met mn garantie?
????quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef NatteBever het volgende:
Teeeering, ik hoop hier wat over game ervaringen te lezen..maar er is alleen maar geneuzel over hardware. Tweakers > tweakers.nl
Op Fok! wil ik alleen coole game ervaringen lezen in dit topic!
NatteBever begint:
Halo is vet, UFC 2009 is vet en NFS: Underground is kut.
Zo, zo moet het dusNu jullie!
Je zinsopbouw is nogal raar, heb het zeker 3 keer moeten lezen voordat ik het begreep.quote:
UFC is awesome galore, rest is /carequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef NatteBever het volgende:
Teeeering, ik hoop hier wat over game ervaringen te lezen..maar er is alleen maar geneuzel over hardware. Tweakers > tweakers.nl
NatteBever begint:
Reken op Damnation maar van nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Guitar Hero: Metallica is tof, Damnation wordt hopelijk ook vettig!
nog een kleine 150 posts te gaan hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
UFC is awesome galore, rest is /care
Slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bioshock is aan te raden ja. Geweldige gamequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Gears of war 2 is vet
is Bioshock aan te raden als adventure game?
Yes! Erg tofquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Gears of war 2 is vet
is Bioshock aan te raden als adventure game?
I demand an answer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Jorwol het volgende:
Stonden er nog nieuwe dingen in de PU, Aquila? Of allemaal dingen die al bekend zijn?
Ik heb Bioshock nog liggen hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ok bedankt, ik zal eens kijken waar bioshock 1 het goedkoopst is en als het bevalt later in het jaar bioshock 2
Nog niet doorgekekenquote:
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?![]()
Nou ja ik lees 't morgen wel..
Misschien is het wel een wereldprimeur voor AQuila, zal wel de bevestiging zijn van een Hello Kitty game voor de 360quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?![]()
Nou ja ik lees 't morgen wel..
Op de cover staat dat het over MW 2 gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien is het wel een wereldprimeur voor AQuila, zal wel de bevestiging zijn van een Hello Kitty game voor de 360
Verliezen door de mazzel van een gamer zoals jij is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de cover staat dat het over MW 2 gaat![]()
Je bent het verlies met Worms nooit te boven gekomen
quote:
Ik ben gestopt nadat ik met het autotje moest rijden, werd mij te pittig. Verder was de game zeker tof.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:26 schreef Neuroscience het volgende:
Afgelopen week met Mass Effect begonnen: erg vet!
Top game iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:26 schreef Neuroscience het volgende:
Afgelopen week met Mass Effect begonnen: erg vet!
Ik raad je aan om helemaal geen side planets te pakken, gewoon lekker de main quest volgen dan heb je het gemiddeld 15 uur goed naar je zin. En dat autotje vraagt in het begin even doorzettingsvermogen maar daarna kom je er wel goed door. Hoop alleen dat ze dat wel aanpakken in deel twee en de besturingsinstructies voor de galaxy map drukte telkens op a en dan ging je eruit ofzo. Voor de rest is Mass effect inderdaad een topgame en lees daarna de boek voordat deel 2 uitkomtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top game idd![]()
Ik raad je wel aan om niet alle planeten af te gaan zo slecht dat ze dat er in hebben gedaan
ik heb dr een paar gedaan zodat ik goede wapens kreeg , en van exploren op onbewoonde planeten kan je ook items krijgen .quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:30 schreef Neuroscience het volgende:
Ik vind het tot nu toe juist leuk om side quests te doen. Ga nu bijna verder met de main quest.
Is dat ook voor de ps3 versie?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:33 schreef Wessiej het volgende:
Gawd ik ga ook lid worden de PU
Ze hebben nu een aanbieding, 12x dat kutblad + Prototype voor 42,50.
Dat is de goedkoopste prijs die ik zie voor die game dus sold
http://www.hubstore.nl/informatie.asp?LN=PUPROPS3quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is dat ook voor de ps3 versie?
Naja anders haal ik hem wel voor de 360
Toptip! +1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:33 schreef Wessiej het volgende:
Je krijgt er de PU bij. 12 maanden lang...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ja had het net al gezien, maar wtf hey dit is echt een top aanbieding. Spel zelf kost bij de release zeker ¤60 en nu krijg je hem voor ¤42,50 met 12x PU. Addertje onder het gras maybe?
Rattekopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:33 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je krijgt er de PU bij. 12 maanden lang...
Dat boeit me niet zo heel veel. Ik heb toch tentamens in juni waardoor ik het te druk zou moeten hebben voor gaming.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Onthoud trouwens wel dat de games daarbij meestal later dan de release worden geleverd, vroeger was het altijd een paar weken na de release ofzo. Misschien dat het nu verbeterd is, ik zou het niet weten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ja had het net al gezien, maar wtf hey dit is echt een top aanbieding. Spel zelf kost bij de release zeker ¤60 en nu krijg je hem voor ¤42,50 met 12x PU. Addertje onder het gras maybe?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef NatteBever het volgende:
NatteBever begint:
Het addertje is dat je 12 keer de PU krijgt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Waar heb je hem gekocht?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef badboynova het volgende:
Door badboynova - vrijdag 22 mei 2009 @ 22:23 (laatste post)
echt niet, btw cod4 is echt gaaf. blij dat ik er maar 30 euri voor heb betaald ipv de volle mep.
Ik zou bijna gaan denken dat je er zelf werkt. De kleuterhumor is soms nog wel lachen, maar ED zijn gouden tijden zijn voorbij en Jan tsja wel een redelijke journalist maar hij heeft bij mij toch wel wat krediet verloren na die 9,9 voor AC.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
Pu is geniaal!
ED's bijschriften alleen al is de prijs van een abo waard![]()
En het Orakel spreekt tot ons via dat blad
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:24 schreef Neuroscience het volgende:
Ehhh, prototype halen via amzon.co.uk? Vast goedkoper dan 42,5e.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
vanaf maandag 25 mei t/m 1 of 2 juni, 25 euro bij de intertoys, de xbox 360 versie
Die ga ik dus halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
vanaf maandag 25 mei t/m 1 of 2 juni, 25 euro bij de intertoys, de xbox 360 versie
Je kent al die lui goed dus dat kun je wel inschattenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:39 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je er zelf werkt. De kleuterhumor is soms nog wel lachen, maar ED zijn gouden tijden zijn voorbij en Jan tsja wel een redelijke journalist maar hij heeft bij mij toch wel wat krediet verloren na die 9,9 voor AC.
Precies, die gasten hebben écht wel verstand van games en als je het al wat vaker gelezen hebt snap je wel hoe je hun mening moet inschattenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kent al die lui goed dus dat kun je wel inschattenBij Jan gewoon een punt er afhalen bijvoorbeeld
![]()
Maar AC deed wel echt iets heel tofs!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2009 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, die gasten hebben écht wel verstand van games en als je het al wat vaker gelezen hebt snap je wel hoe je hun mening moet inschatten
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat laten ze niet echt merken in die (p)reviews van ze.
PU was vroeger echt een vet blad, en die onderschriften geniaal.
Nu kun je ze makkelijk skippen, erg achterhaald allemaal.
Met welke verwachting begon je daaraan dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net ff de demo van X-Blades gespeeld, maar dat is crappy zeg
Ik kende de game niet verder. Had ik beter zo kunnen houdenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met welke verwachting begon je daaraan dan?
Genoeg mensen online met COD4 hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas mee. maar goed, zolang maar veel mensen hem maar kopen zodat ik weer wat af te schieten heb
ooh is dat zo, dan kan ik me friends list uitbreiden naar ?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Genoeg mensen online met COD4 hoorZelfs zonder deze actie
Tja dude, als zo reageert als iemand je gewoon antwoord geeft zul je vast veel echte vrienden in het leven hebben....quote:Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
ooh is dat zo, dan kan ik me friends list uitbreiden naar ?
vatte je het verkeerd op wat ik net zei, zo was het niet bedoeld maar heb echt maar 1 friend in me list me BROERTJEquote:Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Tja dude, als zo reageert als iemand je gewoon antwoord geeft zul je vast veel echte vrienden in het leven hebben....
Wel slechte PR-buildup, het is nu al bijna juni!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef Wessiej het volgende:
Bekende sites zoals http://www.gamestop.com/C(...)spx?product_id=65497 hebben dus Splinter Cell staan op 30 juni....
Zou nog best kunnen kloppen, spel is lang in de ontwikkeling en ik zie ze het spel niet tegelijkertijd releasen met AC23
Hier nog meer sites met 30 juni (allemaal sinds vandaag)
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12931
http://www.amazon.com/Clancys-Splinter-Cell-Conviction-Xbox-360/dp/B000SQ5LQ4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1243170066&sr=8-1
http://www.gogamer.com/viewproduct.htm?productId=70972426&extid=May2209
achievements zijn ook bekend inmiddelsquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_11001_en.html
Fuel tech video, gaaf.
quote:June 8 - June 14:
30% Discount - Gears of War 2 Combustible Map Pack 560/800
June 15 - June 21:
30% Discount - Fallout 3 Operation: Anchorage 560/800
June 22 - June 28:
33% Discount - Super Street Fighter II Turbo HD Remix 800/1200
June 29 - July 5:
30% Discount - Fable II Knothole Island 560/800
Netjesquote:
Vroeger hadden ze veel uitgebreide reviews.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, die gasten hebben écht wel verstand van games en als je het al wat vaker gelezen hebt snap je wel hoe je hun mening moet inschatten
ok.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen de eerste echte trailer van het vervolg op de godsgruwelijke Modern Warfare.
Kusjes.
Cyb.
Must have!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:12 schreef SkyChat het volgende:
Mass Effect 2 Info Leaked From Latest OXM
Subscribers of OXM have recently been getting their copies sent through the mail of their June issue, and thanks to Hunter 192 over at the Mass Effect forums, we can now bring you plenty of info from the upcoming OXM cover game, Mass Effect 2.
We're going to chalk all this down as a rumour for now, simply because we haven't been able to verify it with our own eyes, but considering the thread was allowed to continue and the odd programmer and even Community peacekeeper Chris Preistly came into correct the information, makes it seem legit. Get ready though, there is a LOT of info. Right, here goes nothing *takes deep breath*
- One of the new races (the one seen in the pre E3 video) is called the Drell and Thane, a member of that species, has the possibility of hooking up with your party. The Drell look amphibious and Thane is described as smooth and suave.
- This is apparently the main Cerberus outpost.
- Players get the chance to visit Illium, an Asari planet that is full of skyscrapers (the planet we saw in the GDC clip some time ago).
- For those familiar with the novel Ascenscion, the Mass Effect 2 prequel, you'll be pleased to know that we get to visit Omega, a lawless planet full of crooks. The planet is in fact a hollowed out asteroid with maze like streets for all those interested.
- We do get to play as Shepard for at "least a decent chunk" of the game which is a little ambiguous. It will be Shepard's job to investigate the human colonies that are going missing and the mission is described a "suicide" mission.
- The galactic community will still be fending off the reapers but this chapter deals with Cerberus and their enigmatic leader, AKA, The Illusive Man, who was also the main bad guy in the Mass Effect 2 prequel, as Saren was in the Mass Effect 1 prequel.
- If you are extremely paragon or renegade in Mass Effect 2 you would get extra special endings.
- Joker will return in Mass Efect 2 (and we presume Seth Green will be voicing as well.) Joker however is not the only returning character, although no specifics were given.
- There will be a new Krogan character called Grunt.
- There will be the chance to accept a Salarian into your ranks in Mass Effect 2, a tough but clever scientist who is the "Clint Eastwood" of scientists.
- There are new weapons (as confirmed by the pre-E3 clip). Apparently one that turns enemies into dust and a "nuke gun" that unleashes room-clearing nuclear fire.
- The Elcor and Volus actually move around this time making things a bit more interesting according to Casey Hudson.
- The magazine showed a Quarian dressed in medium or heavy armour. A new addition to the series.
- Casey Hudson on Uncharted Worlds - "We decided to really improve a lot of the points of interaction throughout that experience. We'll be showing this at E3, but there's more [going on] when you're in orbit, looking at [a planet], scanning, and riding down to the surface. And there's a much stronger focus on a really rich, interesting set-piece location."
- At E3 they plan to show a.) whether Shepard is dead, b.) the new transit system, c.) uncharted worlds exploration, d.) who you ultimately play as, and e.) more info on Thane.
- The "new transit system" is replacing the old elevator loading segments.
- We could be getting a new ship, or at least a revamped Normandy, as a new interior quarters is described that is bigger than the Normandy quarters and even has a small model of the old Normandy in it.
- The Mako now is a different vehicle and it moves in a different way. No specifics given at this moment.
- The game will no longer suffer with texture pop-up.
- There is a totally revamped inventory system.
- Choices are being flaunted as more meaningful, and there is apparently a real risk that major support characters can and will die.
- Mass Effect 2 could feature a Geth ally, party member or main character? The user quotes a BioWare developer, "he's a specific character you probably recognize him from the trailer, also people will really connect with him and his slick animations, like flaring his lens cover in surprise make him really appealing."
And in closing ...
- "Substantial" Mass Effect DLC is being worked on as we speak and something should be announced real soon. This will be the last piece of content before Mass Effect 2 is released.
OXM's June issue is out real soon. To get the full scoop and a good look at all the pictures, pick it up ... I know I will.
Zou je nou ook moeten tanken in FUEL?quote:FUEL speelt zich af in een alternatieve toekomst waarin hele delen van de aardbol door de broeikaseffecten en milieuverontreiniging zijn verwoest. Hier zijn de olieprijzen gigantisch gestegen en scheurt een nieuw ras van racejunkies over de dorre gebieden met hun getunede machines om het in een extreem nieuwe sport tegen elkaar op te nemen voor benzine.
Waarschijnlijk win je in elke race flink wat Gallonsquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SkyChat het volgende:
Nu heb ik een vraagje..
[..]
Zou je nou ook moeten tanken in FUEL?
En die kun je dan ook weer gebruiken?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk win je in elke race flink wat Gallons
Intertoys 25 euroquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef Neuroscience het volgende:
Ff COD4 halen deze week.De Chronicles of Riddick pack heeft ook mijn aandacht.
Ja, daarom. Verder ook eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Intertoys 25 euro
Must have
Mass Effect 2
Modern Warfare 2
Waarschijnlijk heb je een kudde negertjes in je tank die de ketting aanfietsenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SkyChat het volgende:
Nu heb ik een vraagje..
[..]
Zou je nou ook moeten tanken in FUEL?
Maar het gekke is dat de reviewcopies al uitgedeeld zijn.quote:WTF is Scamco europe thinking?
I just received this mail from mi preorder for the PAL version in amazon:
Tales of Vesperia (Xbox 360)" [Video Game]
Estimated arrival date: September 02 2009 - September 09 2009
Damnquote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vesperia lijkt weer vertraagd te zijn
[..]
Maar het gekke is dat de reviewcopies al uitgedeeld zijn.
what the fuckquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bionic Commando 400 punten.
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f1/?p=1&of=7&sb=1#offers
Trailer: http://www.gametrailers.c(...)ionic-commando/40468
als die pas in september uitkomt is dat gewoon een jaar later als de NTSC versiequote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vesperia lijkt weer vertraagd te zijn
[..]
Maar het gekke is dat de reviewcopies al uitgedeeld zijn.
Welke games heb je allemaal al?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
waar de fuck zijn de vette spellen?vind mn 360 een beetje tegenvallen.
Vreemd hier staat hij voor 800 points!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bionic Commando 400 punten.
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f1/?p=1&of=7&sb=1#offers
Trailer: http://www.gametrailers.c(...)ionic-commando/40468
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensquote:
TeS: Oblivion, Fallout 3, Mass Effect, CoD 4, Bioshock zijn wel toffe games als je ze nog niet hebt gespeeldquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensheb mass effect, gears of war(1 en 2), lost planet, saint's row 2, prince of persia en ik weet niet wat gehad maar geen van die spellen kon me echt boeien. ik vond uncharted op de ps3 wel vet, maar die is er niet voor de 360
en infamous lijkt me ook erg vet
Neem dan prototype, die is er wel voor de xbox en lijkt me toffer dan infamous.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensheb mass effect, gears of war(1 en 2), lost planet, saint's row 2, prince of persia en ik weet niet wat gehad maar geen van die spellen kon me echt boeien. ik vond uncharted op de ps3 wel vet, maar die is er niet voor de 360
en infamous lijkt me ook erg vet
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem dan prototype, die is er wel voor de xbox en lijkt me toffer dan infamous.
Lijkt Fallout 3 of Oblivion je niks? En Skate2, Fifa09 als je er van houdt. En niet te vergeten Guitar Hero
Fallout 3 heeft meer RPG elementen dan Bioshock, dus weet niet zeker of je dat tof vindquote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3ik ga ff googlen op prototype, thanks.
Fallout 3 is meer RPG dan Bioshock hoor. Maar wel 1 van de beste spellen voor de 360quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3ik ga ff googlen op prototype, thanks.
Ik denk dat het is omdat Bionic Commando deze week uitkomt. Bovendien is het enkel voor échte Xbox gamers (lees Goldmembers).quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Dikke shit! Weet je of dit tijdelijk is? Want bij majornelson zxie ik niets staan namelijk...
Yeah da's ook mijn probleem, mn gold account is amerikaans en heb ik geen punten voor... en mn NL-gamertag heeft geen gold... Maargoed, net de demo ff geprobeerd, vind het niet echt helemaal mijn ding, dus dat scheelt dan weer...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Bionic Commando deze week uitkomt. Bovendien is het enkel voor échte Xbox gamers (lees Goldmembers).
nopequote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Is die deal of the week van bionic het waard?
Yep.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Is die deal of the week van bionic het waard?
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Reveal Trailer HD
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.![]()
Op dit topic mag een slotje. GOTY confirmed. Case closed.
UFC heeft die titel al geclaimed Sirquote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Reveal Trailer HD
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.![]()
Op dit topic mag een slotje. GOTY confirmed. Case closed.
Brazilquote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II zal voor jaren nog worden gespeeld. Bioshock daarentegen niet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MW2 zal zodra zijn opvolger er is dood neervallen, BioShock 2 zal de eeuwen ingaan als een legendarisch spel welke je over 10 jaar nog kan oppakken en vol liefde kan spelen en geraakt worden!!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II zal voor jaren nog worden gespeeld. Bioshock daarentegen niet.![]()
COD4 wordt nog bijna evenveel gespeeld als COD5, dus je redenering klopt niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MW2 zal zodra zijn opvolger er is dood neervallen, BioShock 2 zal de eeuwen ingaan als een legendarisch spel welke je over 10 jaar nog kan oppakken en vol liefde kan spelen en geraakt worden!!
COD5 de opvolger van COD4 noemen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
COD4 wordt nog bijna evenveel gespeeld als COD5, dus je redenering klopt niet.
Dat het zich in een andere tijd afspeelt betekent nog niet dat het geen opvolger is.quote:
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat het zich in een andere tijd afspeelt betekent nog niet dat het geen opvolger is.
dat is ook een opvolger, maar COD5 ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna hetzelfde als zeggen dat FF8 een vervolg is op FF7 zoveel verschillen ze, en er zijn maar weinig mensen die dat vol zouden durven te houden.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat is ook een opvolger, maar COD5 ook.
Ze hebben de na 4 hebben ze toch de cijfers laten vallen? 5 heet World at War en 6 heet Modern Warfare 2.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bijna hetzelfde als zeggen dat FF8 een vervolg is op FF7 zoveel verschillen ze, en er zijn maar weinig mensen die dat vol zouden durven te houden.
Dat dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.
Dus wat kom je nou haten, PetsmeesterC?
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.
Dus wat kom je nou haten, PetsmeesterC?
Weet niemand dit of heeft iedereen zo'n filter op mijn posts gezetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Hebben ze een aantal dingen veranderd bij Butcher's Bay?
Kon net ineens in een Riot Guard stappen en dat kon ik me niet herrineren van toen ik de xbox versie speelde?
Ik ben er nog, hoor!!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet niemand dit of heeft iedereen zo'n filter op mijn posts gezet
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je bij quotes alsnog de postings ziet!quote:
Jij hebt de optie om posts te blokken met je Pimp, toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je bij quotes alsnog de postings ziet!
Je mot niks.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat een verademing, bepaalde users flteren.
jammer dat je daar dan weer voor mot betalen
wil wel wat zinnigs zeggen, maar ik weet niet welke game het isquote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
komt door ditquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom lekt Prototype nou niet ff snel uit, ik wil hem spelen.
Zou je mij filteren danquote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat een verademing, bepaalde users flteren.
jammer dat je daar dan weer voor mot betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |