what the fuckquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bionic Commando 400 punten.
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f1/?p=1&of=7&sb=1#offers
Trailer: http://www.gametrailers.c(...)ionic-commando/40468
als die pas in september uitkomt is dat gewoon een jaar later als de NTSC versiequote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vesperia lijkt weer vertraagd te zijn
[..]
Maar het gekke is dat de reviewcopies al uitgedeeld zijn.
Welke games heb je allemaal al?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
waar de fuck zijn de vette spellen?vind mn 360 een beetje tegenvallen.
Vreemd hier staat hij voor 800 points!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bionic Commando 400 punten.
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f1/?p=1&of=7&sb=1#offers
Trailer: http://www.gametrailers.c(...)ionic-commando/40468
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensquote:
TeS: Oblivion, Fallout 3, Mass Effect, CoD 4, Bioshock zijn wel toffe games als je ze nog niet hebt gespeeldquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensheb mass effect, gears of war(1 en 2), lost planet, saint's row 2, prince of persia en ik weet niet wat gehad maar geen van die spellen kon me echt boeien. ik vond uncharted op de ps3 wel vet, maar die is er niet voor de 360
en infamous lijkt me ook erg vet
Neem dan prototype, die is er wel voor de xbox en lijkt me toffer dan infamous.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb nog mirror's edge, gta4, halo..ik weet t niet eensheb mass effect, gears of war(1 en 2), lost planet, saint's row 2, prince of persia en ik weet niet wat gehad maar geen van die spellen kon me echt boeien. ik vond uncharted op de ps3 wel vet, maar die is er niet voor de 360
en infamous lijkt me ook erg vet
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem dan prototype, die is er wel voor de xbox en lijkt me toffer dan infamous.
Lijkt Fallout 3 of Oblivion je niks? En Skate2, Fifa09 als je er van houdt. En niet te vergeten Guitar Hero
Fallout 3 heeft meer RPG elementen dan Bioshock, dus weet niet zeker of je dat tof vindquote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3ik ga ff googlen op prototype, thanks.
Fallout 3 is meer RPG dan Bioshock hoor. Maar wel 1 van de beste spellen voor de 360quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Fallout 3 lijkt me wel ok idd, als ik die ergens goedkoop kan krijgen haal ik m wel. bioshock lijkt me weer teveel een rpg. skate en guitar hero zijn niet mn ding. en doe mij maar Pro Evolution. maar dan op de ps3ik ga ff googlen op prototype, thanks.
Ik denk dat het is omdat Bionic Commando deze week uitkomt. Bovendien is het enkel voor échte Xbox gamers (lees Goldmembers).quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Dikke shit! Weet je of dit tijdelijk is? Want bij majornelson zxie ik niets staan namelijk...
Yeah da's ook mijn probleem, mn gold account is amerikaans en heb ik geen punten voor... en mn NL-gamertag heeft geen gold... Maargoed, net de demo ff geprobeerd, vind het niet echt helemaal mijn ding, dus dat scheelt dan weer...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Bionic Commando deze week uitkomt. Bovendien is het enkel voor échte Xbox gamers (lees Goldmembers).
nopequote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Is die deal of the week van bionic het waard?
Yep.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Is die deal of the week van bionic het waard?
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Reveal Trailer HD
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.![]()
Op dit topic mag een slotje. GOTY confirmed. Case closed.
UFC heeft die titel al geclaimed Sirquote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Reveal Trailer HD
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.![]()
Op dit topic mag een slotje. GOTY confirmed. Case closed.
Brazilquote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II zal voor jaren nog worden gespeeld. Bioshock daarentegen niet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MW2 zal zodra zijn opvolger er is dood neervallen, BioShock 2 zal de eeuwen ingaan als een legendarisch spel welke je over 10 jaar nog kan oppakken en vol liefde kan spelen en geraakt worden!!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
MW II zal voor jaren nog worden gespeeld. Bioshock daarentegen niet.![]()
COD4 wordt nog bijna evenveel gespeeld als COD5, dus je redenering klopt niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MW2 zal zodra zijn opvolger er is dood neervallen, BioShock 2 zal de eeuwen ingaan als een legendarisch spel welke je over 10 jaar nog kan oppakken en vol liefde kan spelen en geraakt worden!!
COD5 de opvolger van COD4 noemen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
COD4 wordt nog bijna evenveel gespeeld als COD5, dus je redenering klopt niet.
Dat het zich in een andere tijd afspeelt betekent nog niet dat het geen opvolger is.quote:
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat het zich in een andere tijd afspeelt betekent nog niet dat het geen opvolger is.
dat is ook een opvolger, maar COD5 ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna hetzelfde als zeggen dat FF8 een vervolg is op FF7 zoveel verschillen ze, en er zijn maar weinig mensen die dat vol zouden durven te houden.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat is ook een opvolger, maar COD5 ook.
Ze hebben de na 4 hebben ze toch de cijfers laten vallen? 5 heet World at War en 6 heet Modern Warfare 2.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het nieuwe deel heet Modern Warfare 2. Hoe dat geen vervolg is, dat snap ik niet. CoD5 is gewoon een andere serie eigenlijk...!
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is bijna hetzelfde als zeggen dat FF8 een vervolg is op FF7 zoveel verschillen ze, en er zijn maar weinig mensen die dat vol zouden durven te houden.
Dat dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.
Dus wat kom je nou haten, PetsmeesterC?
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoveel verschillen ze dus niet, zelfde gameplay.
Dus wat kom je nou haten, PetsmeesterC?
Weet niemand dit of heeft iedereen zo'n filter op mijn posts gezetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Hebben ze een aantal dingen veranderd bij Butcher's Bay?
Kon net ineens in een Riot Guard stappen en dat kon ik me niet herrineren van toen ik de xbox versie speelde?
Ik ben er nog, hoor!!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet niemand dit of heeft iedereen zo'n filter op mijn posts gezet
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je bij quotes alsnog de postings ziet!quote:
Jij hebt de optie om posts te blokken met je Pimp, toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je bij quotes alsnog de postings ziet!
Je mot niks.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat een verademing, bepaalde users flteren.
jammer dat je daar dan weer voor mot betalen
wil wel wat zinnigs zeggen, maar ik weet niet welke game het isquote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
komt door ditquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom lekt Prototype nou niet ff snel uit, ik wil hem spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |