quote:
Er is geloof ik wel een soort van game op die manier beetje het zelfde als die ''wargames'' op de pc.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Naja wacht.... Nee toch niet zo'n leuk idee...dan maar n TVP
Speel een potje Pandemie 2!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Dat was hem idd Bartje! Best wel tof is die game!quote:
Op gametrailers staat een complete sessie gameplayquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef DooD het volgende:
TVP zag trouwens van de week nieuwe footage van Batman AA, het beginstukje volgens mij bij g4tv ofzo, maar dat zag er echt bruut uit. Beetje splintercell waarbij die continu in contact stond met Oracle via zijn headset, viel me ook op hoe goed zijn cape bewoog in dat stukje, dat zag je in die andere video's niet zo goed. Vond ook dat de sfeer er goed vanaf droop en je kreeg gelijk een indicatie hoe groot Arkum Island is. Tevens was erook al een franse magazine die hem gereviewd had, ondanks dat die uitgesteld was die gaf hem een 19/20. Minpunten waren er haast niet, al zou ik dat met een korreltje zout nemen.
En de link naar eht filmpje
Eigenlijk bedoel je gewoon Spore, maar dan als virus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand nog een echt leuk spel die ik MOET hebben?
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
DBZ: BURST LIMIT
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Left 4 Dead (nog niet gespeeld)
Oblivion spreekt me totaal niet aan, fallout ook niet, mja die zou ik nog kunnen halenquote:
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:17 schreef -Dries- het volgende:
Dus eigenlijk wacht je feitelijk één jaar om Fallout te spelen, Aquila? Want je had niet genoeg tijd?
Maar wat als nu in December een andere vette titel komt? Stel je die dan ook uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer jaWant ik wou hem eik in de zomervakantie spelen maar dan heb ik maar een week deze keer ofzo
![]()
Dat soort games speel ik het liefste aan 1 stuk door ipv dat ik soms een aantal dagen wel en dan weer niet kan spelen want dan ben je toch weer uit het verhaal vind ik. Eigenlijk net als met een boek dat lees je ook vaak in 1 keer uit. Oblivion en Mass Effect bijvoorbeeld heb ik ook gespeeld in een vakantie.
Ik heb nu ook nog genoeg games liggen die ik dan liever nu speel omdat die kwa verhaal en alles korter dus dan speel ik die liever een grote rpg in de vakantie
Ik had eerst altijd wel games op de release dag maar ik heb nu eigenlijk altijd wel games liggen die ik nog moet spelen dus koop ik die nieuwe games pas een half jaar later ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar wat als nu in December een andere vette titel komt? Stel je die dan ook uit?
Zonde is dat ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:38 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb ook geen tijd voor spellen terwijl ik er wel heel veel hebsommige zijn ook echt saai. Ik speel vooral Fifa, fifa heb ik non stop gespeeld, maar de rest?
UFC 2009 Undisputed - Heb ik pas net dusja weet nog niet hoeveel ik t speel, maar online is het echt bagger. Ik haat dat.
Halo 3 - kut spel
Call of Duty 4 - af en toe online
Prince of Persia - heb t nu na 2 uur spelen wel gezien
Burnout Paradise - tof spel, alleen uitgespeeld
GTA IV - geeft bij mij problemen en kan dus niet lekker spelen
Top Spin 3 - paar uurtjes gespeeld daarna nooit meer, tevens online bagger
F.E.A.R. 2 - wel tof spel, helaas geen tijd om m te spelen
C&C Red Alert 3 - aangezet tot tutorial, en toen weer uitgezet
DBZ: BURST LIMIT - paar uurtjes
Mirror's Edge - paar uurtjes
SW Snowboarding - 1 uur
Forza Motorsport 1 uur?
Assassin's Creed paar uurtjes, een van mn eerste spellen, maar speel t nooit meer
Skate 2 - nog 0x in de drive gehad
Left 4 Dead (nog niet gespeeld) ook nog niet gespeeld.
Heb het te druk in mn examenjaar, helaas.
Het loopt gewoon niet lekker:quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Ufc online kut? hoe kom je daarbij dan, loopt als een zonnetje
Wat nou als je GTA IV op de HDD installeert? Dan nog steeds problemen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:38 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb ook geen tijd voor spellen terwijl ik er wel heel veel hebsommige zijn ook echt saai. Ik speel vooral Fifa, fifa heb ik non stop gespeeld, maar de rest?
UFC 2009 Undisputed - Heb ik pas net dusja weet nog niet hoeveel ik t speel, maar online is het echt bagger. Ik haat dat.
Halo 3 - kut spel
Call of Duty 4 - af en toe online
Prince of Persia - heb t nu na 2 uur spelen wel gezien
Burnout Paradise - tof spel, alleen uitgespeeld
GTA IV - geeft bij mij problemen en kan dus niet lekker spelen
Top Spin 3 - paar uurtjes gespeeld daarna nooit meer, tevens online bagger
F.E.A.R. 2 - wel tof spel, helaas geen tijd om m te spelen
C&C Red Alert 3 - aangezet tot tutorial, en toen weer uitgezet
DBZ: BURST LIMIT - paar uurtjes
Mirror's Edge - paar uurtjes
SW Snowboarding - 1 uur
Forza Motorsport 1 uur?
Assassin's Creed paar uurtjes, een van mn eerste spellen, maar speel t nooit meer
Skate 2 - nog 0x in de drive gehad
Left 4 Dead (nog niet gespeeld) ook nog niet gespeeld.
Heb het te druk in mn examenjaar, helaas.
Ik heb MX vs ATV al gekocht, hij is er alleen nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat nou als je GTA IV op de HDD installeert? Dan nog steeds problemen?
Skate 2 moet je wel echt spelen, die is awesome![]()
Ik heb MX vs ATV nog wel trouwens, ruilen?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat is inderdaad GTA IV met die popping en framerate, wat helpt is om in je auto te zitten dat scheelt zo 5 FPS en dan zie je de popup minder omdat je dichter op de weg zit.
Ik vond hem echt geen flikker aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb MX vs ATV al gekocht, hij is er alleen nog niet.
Lijkt me raar als het aan je versie van GTA ligt. Zonde want het blijft een geweldig spel.quote:Verder heb ik nog steeds problemen met GTA na het installeren, dikke framerate problemen + super irritante pop ups, echt té erg. MS klantenservice zegt dat het aan GTA ligt en niet aan de xbox, ze willen dus niks doen. LATD heb ik ook, zelfde problemen mee. Helaas.
Dat doet bijna iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef badboynova het volgende:
zo er is genoeg totally spies gekeken (door de kleine), tijd om de xdoos weer aan te slingeren, alleen ff kijken wat ik ga spelen(ik moet niet zoveel games kopen,en maar weinig spelen)
Niet echt mijn versie maar gewoon aan GTA over het algemeen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt geen flikker aan
[..]
Lijkt me raar als het aan je versie van GTA ligt. Zonde want het blijft een geweldig spel.
kon ook pes 2008 gaan doen, want met die ben ik ook bezig. maarja pes 2009 pas GEKOCHT HE.quote:
Download eerste een demo voordat je wat koopt, want die game is echt bagger.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
kon ook pes 2008 gaan doen, want met die ben ik ook bezig. maarja pes 2009 pas GEKOCHT HE.
wilde hem gewoon hebben om tegen me broertje te kunnen spelen online, en het was een koopje 4 games voor 55 euroquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Download eerste een demo voordat je wat koopt, want die game is echt bagger.
koop fifa 09 erbij, 30 euro bij de FRS.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
wilde hem gewoon hebben om tegen me broertje te kunnen spelen online, en het was een koopje 4 games voor 55 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |