quote:
Er is geloof ik wel een soort van game op die manier beetje het zelfde als die ''wargames'' op de pc.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Naja wacht.... Nee toch niet zo'n leuk idee...dan maar n TVP
Speel een potje Pandemie 2!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Zou dat niet wat zijn? Dat je zelf en virus bent en een strategie moet bedenken om jezelf zo goed mogelijk te verspreiden en shit?
Dat was hem idd Bartje! Best wel tof is die game!quote:
Op gametrailers staat een complete sessie gameplayquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef DooD het volgende:
TVP zag trouwens van de week nieuwe footage van Batman AA, het beginstukje volgens mij bij g4tv ofzo, maar dat zag er echt bruut uit. Beetje splintercell waarbij die continu in contact stond met Oracle via zijn headset, viel me ook op hoe goed zijn cape bewoog in dat stukje, dat zag je in die andere video's niet zo goed. Vond ook dat de sfeer er goed vanaf droop en je kreeg gelijk een indicatie hoe groot Arkum Island is. Tevens was erook al een franse magazine die hem gereviewd had, ondanks dat die uitgesteld was die gaf hem een 19/20. Minpunten waren er haast niet, al zou ik dat met een korreltje zout nemen.
En de link naar eht filmpje
Eigenlijk bedoel je gewoon Spore, maar dan als virus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Oblivion en Fallout 3 natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand nog een echt leuk spel die ik MOET hebben?
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
DBZ: BURST LIMIT
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Left 4 Dead (nog niet gespeeld)
Oblivion spreekt me totaal niet aan, fallout ook niet, mja die zou ik nog kunnen halenquote:
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Liefst wel even een jaartje wachten voordat je fallout speelt hoor, anders heb je niet genoeg tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |