SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bioshock is aan te raden ja. Geweldige gamequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Gears of war 2 is vet
is Bioshock aan te raden als adventure game?
Yes! Erg tofquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Gears of war 2 is vet
is Bioshock aan te raden als adventure game?
I demand an answer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Jorwol het volgende:
Stonden er nog nieuwe dingen in de PU, Aquila? Of allemaal dingen die al bekend zijn?
Ik heb Bioshock nog liggen hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ok bedankt, ik zal eens kijken waar bioshock 1 het goedkoopst is en als het bevalt later in het jaar bioshock 2
Nog niet doorgekekenquote:
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?![]()
Nou ja ik lees 't morgen wel..
Misschien is het wel een wereldprimeur voor AQuila, zal wel de bevestiging zijn van een Hello Kitty game voor de 360quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er staat 'WERELDPRIMEUR' op en het slaat op Modern Warfare 2 en je hebt 't nog niet eens doorgekeken?![]()
Nou ja ik lees 't morgen wel..
Op de cover staat dat het over MW 2 gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien is het wel een wereldprimeur voor AQuila, zal wel de bevestiging zijn van een Hello Kitty game voor de 360
Verliezen door de mazzel van een gamer zoals jij is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op de cover staat dat het over MW 2 gaat![]()
Je bent het verlies met Worms nooit te boven gekomen
quote:
Ik ben gestopt nadat ik met het autotje moest rijden, werd mij te pittig. Verder was de game zeker tof.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:26 schreef Neuroscience het volgende:
Afgelopen week met Mass Effect begonnen: erg vet!
Top game iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:26 schreef Neuroscience het volgende:
Afgelopen week met Mass Effect begonnen: erg vet!
Ik raad je aan om helemaal geen side planets te pakken, gewoon lekker de main quest volgen dan heb je het gemiddeld 15 uur goed naar je zin. En dat autotje vraagt in het begin even doorzettingsvermogen maar daarna kom je er wel goed door. Hoop alleen dat ze dat wel aanpakken in deel twee en de besturingsinstructies voor de galaxy map drukte telkens op a en dan ging je eruit ofzo. Voor de rest is Mass effect inderdaad een topgame en lees daarna de boek voordat deel 2 uitkomtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top game idd![]()
Ik raad je wel aan om niet alle planeten af te gaan zo slecht dat ze dat er in hebben gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |