Price: $199.95quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef SkyChat het volgende:Turtle Beach Ear Force X4 Headphones
![]()
Omdat Microsoft alleen maar teringzooi op de markt brengt.
Voor 200$ zet ik er liever 100$ op en koop een Z-5500, een stuk beter dan een HSquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, de prijs van die M$ "headset" en het product wat je ervoor krijgt_!!!
Dude.. we hebben het over Headsets, niet over een discotheekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Voor 200$ zet ik er liever 100$ op en koop een Z-5500, een stuk beter dan een HS
Jonge, wie betaalt er nou 200$ om een beetje te kunnen chatten met anderen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dude.. we hebben het over Headsets, niet over een discotheek
Kerel, het is niet alleen maar een ding om mee te chattenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jonge, wie betaalt er nou 200$ om een beetje te kunnen chatten met anderen?
jij speelt games met een headset voor het geluid ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Kerel, het is niet alleen maar een ding om mee te chatten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij speelt games met een headset voor het geluid ?
Duits gereformeerde veganistische flikkerquote:
http://www.youtube.com/user/emarwiiquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/emarwii
Om te janken, echt om te janken.
En AQuila gaat in een film van hem spelen.
quote:emarwii (1 week geleden)
1 DGNF!! DVD 1 verkocht
Ik zou wachten tot Oktober.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Kneuzenkermis
Net maar weer eens wat MS points aangeschaft. Ik ga toch Broken Steel maar eens aanschaffenFallout 3 bleef tof maar ik werd het beu toen het bij lvl 20 ophield. Zonder het level-systeem werd de game ineens een stuk minder tof.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef SkyChat het volgende:
Ja.. alleen de echte gamer wacht tot Oktober.
Ik vond de demo echt baggerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben aan Riddick begonnen!! Meteen weer tof die game!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is DGVF?
Demo was van het Assualt of Dark Athena gedeelte ofniet? Ik speel deze game voornamelijk voor het '' Escape from butcher bay gedeeltequote:
Nogmaals : Prove it.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ga heel niet in die film spelen.. Edje in de nieuwe aflveringe zitten schijnbaar vragen van jou aan Emar?
Ik ben benieuwd...
Dat is niet duur, voor dat geld haal ik m ook welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Elegy het volgende:
Net Sega Superstars Tennis gekocht bij de MM. Voor ¤4,99 slechts. Als het nou toch een kutspel is heb ik er in elk geval een mooie onderzetter bij
We gaan het zien zodra het online staat! Dan hoor je het van me oke?quote:
Graag zelfs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan het zien zodra het online staat! Dan hoor je het van me oke?
Post het hier maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef badboynova het volgende:
elegy kreeg net een mailtje die voor jouw bedoeld was, hij is afkomstig van het xboxlive team. titel van de mail was: IN 30 DAGEN BETER KUNNEN GAME
In zo een winkel. En wtf wil je Wifi?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips over waar hoe en wanneer te kopen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoi!
Omdat mijn zwarte rakker met spiderman lettertype op het moment bij de electronica doctor ligt te ZIEKEN (kutding) wil ik asap zoeen xbox halen om het gat te vullen (OH NO HE DIDNT)
Anyhoe, ik wil het volgende: HDD, HDMI, zoeen hippe DVD lezer die niet stuk gaat na 10 uur gamen, wifi, 2 wireless controllers en een leuke JRPG (want dat heb ik dan weer niet op dat zwarte gedrocht), xbox live, ga m niet ombouwen, euuh mis ik verder nog iets? Headset moet zeker ook omdat dat geval geen BT-headsets hapt dus laat gaan.
Als je een Pro koopt met 60GB heb je sowieso een nieuwere versie die dus veel betrouwbaarder is. En ook automatisch met HDMI uitgang erbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoi!
Omdat mijn zwarte rakker met spiderman lettertype op het moment bij de electronica doctor ligt te ZIEKEN (kutding) wil ik asap zoeen xbox halen om het gat te vullen (OH NO HE DIDNT)
Anyhoe, ik wil het volgende: HDD, HDMI, zoeen hippe DVD lezer die niet stuk gaat na 10 uur gamen, wifi, 2 wireless controllers en een leuke JRPG (want dat heb ik dan weer niet op dat zwarte gedrocht), xbox live, ga m niet ombouwen, euuh mis ik verder nog iets? Headset moet zeker ook omdat dat geval geen BT-headsets hapt dus laat gaan.
Garantie is lief, je hoeft niets te melden zowatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef SuperFruitig het volgende:
De tering @ die wifi heyDan bekabel ik m wel.
En die 60GB klinkt wel prima, 1 controller + headset (is dat force feedback trouwens?) Een maat van mij heeft hem via amazon (die 60gb pack volgens mij) voor 200 euros
is dat wat? kan ik dan hier terecht met mn garantie?
????quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef NatteBever het volgende:
Teeeering, ik hoop hier wat over game ervaringen te lezen..maar er is alleen maar geneuzel over hardware. Tweakers > tweakers.nl
Op Fok! wil ik alleen coole game ervaringen lezen in dit topic!
NatteBever begint:
Halo is vet, UFC 2009 is vet en NFS: Underground is kut.
Zo, zo moet het dusNu jullie!
Je zinsopbouw is nogal raar, heb het zeker 3 keer moeten lezen voordat ik het begreep.quote:
UFC is awesome galore, rest is /carequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef NatteBever het volgende:
Teeeering, ik hoop hier wat over game ervaringen te lezen..maar er is alleen maar geneuzel over hardware. Tweakers > tweakers.nl
Op Fok! wil ik alleen coole game ervaringen lezen in dit topic!
NatteBever begint:
Halo is vet, UFC 2009 is vet en NFS: Underground is kut.
Zo, zo moet het dusNu jullie!
Reken op Damnation maar van nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Guitar Hero: Metallica is tof, Damnation wordt hopelijk ook vettig!
nog een kleine 150 posts te gaan hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
UFC is awesome galore, rest is /care
Slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |