quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Alvast wat scans uit de coverstory van Gameinformer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lulquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef Stephan1237 het volgende:
@Elegy
Koop hem helemaal niet, je bent zo slecht
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:50 schreef Cyberia18 het volgende:
STFU Quila. Ga Turning Point lekker inlijsten tussen je Gaming of Fame of zo.
Modern Warfare 2 Exclusive Gameplay Teaser HD
Hij is wel erg kort maar je krijgt in ieder geval wel een goede impressie naar de volledige trailer die maandag verschijnt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurd![]()
![]()
Gears Of War en Gears Of War 2 natuurlijk, meer heb je nie nodigquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand nog een echt leuk spel die ik MOET hebben?
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
DBZ: BURST LIMIT
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Left 4 Dead (nog niet gespeeld)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb turning Point gedoneerd aan DGVF nu krijg ik DVD 2 gratis thuis gestuurd![]()
![]()
Je geeft honderden euro's uit aan spellen die je dan amper speelt?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand nog een echt leuk spel die ik MOET hebben?
Dit heb ik:
FIFA 09
UFC 2009 Undisputed
Halo 3
Call of Duty 4
Prince of Persia
Burnout Paradise
GTA IV
Top Spin 3
F.E.A.R. 2
C&C Red Alert 3
DBZ: BURST LIMIT
Mirror's Edge
SW Snowboarding
Forza Motorsport 2
Assassin's Creed
Skate 2
Left 4 Dead (nog niet gespeeld)
Ach, ik ga ze nog wel spelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je geeft honderden euro's uit aan spellen die je dan amper speelt?!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef badboynova het volgende:
kom er net achter dat mijn headset niet goed werkt, de mic doe het niet. wat is wijsheid voor mij, een nieuwe met draad halen of een draadlose.
Draadloos, ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog perfectquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef badboynova het volgende:
kom er net achter dat mijn headset niet goed werkt, de mic doe het niet. wat is wijsheid voor mij, een nieuwe met draad halen of een draadlose.
Hoe laad je die op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Draadloos, ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog perfect
Ik zeg helemaal niks meer, dit is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt een oplader erbij minpunt is wel dat je hem niet kunt gebruiken tijdens het opladen. Hij gaat zo een 3 a 4 uur mee dus das best langquote:
Dan laat maar zitten, ik heb een bluetooth HS voor mn PS3 en ik vind het zo irritant dat ik m steeds moet opladen. Die van de xbox plug je in en kun je wanneer je maar wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je krijgt een oplader erbij minpunt is wel dat je hem niet kunt gebruiken tijdens het opladen. Hij gaat zo een 3 a 4 uur mee dus das best lang
Ik heb één wired en één wireless controller en ik gebruik alleen de wired versie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ja das waar maar die headset maakt je batterij van je joystick ook sneller op. En die dingen zijn fuckin brak binnen no time zijn ze kaduuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |