http://www.waarmaarraar.n(...)t_buurvrouw.html#viaquote:
Eerst een nieuw topicquote:
Godsgruwelijke hoerenstiefel, wilde gaan slapen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef BazzieK het volgende:
Had het meer over jouw verleden maar als je ooit inspraak nodig hebt inzake borsvergrotingen weet je ons te vinden.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef bvvt het volgende:
so hey, die kiddo houd goed vol.
Maar niemand heeft em nog de belangrijke vragen gesteld.
Wie ben je Kiddow, Tilburger, oud
wat rij je Kawa vulcan 750 nu nog iig, binnenkort een naked, Bandit, SV of XJR
wat voor maten heb je (speciaal voor -XX-) groot
Heb je een zus van de legale leeftijd jep, 26
zo ja, is ze al bezet jep, met politieman die gestationeerd is in Den Bosch/ Drunen
etc. etc.
etc.
etc.
Met je zusquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef bvvt het volgende:moguhh
Hey Rib, ik ben zaterdag/zondag nog bij mijn zus langs.
Jij nog iets te doen?
Beste aankoop sinds wekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam thuis met dit![]()
[ afbeelding ]
Ejquote:
erg licht gewicht word die gs ook niet echt op die manierquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam thuis met dit![]()
[ afbeelding ]
Hoezo legale leeftijd, was dat niet juist een nadeel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef bvvt het volgende:
so hey, die kiddo houd goed vol.
Maar niemand heeft em nog de belangrijke vragen gesteld.
Wie ben je
wat rij je
wat voor maten heb je (speciaal voor -XX-)
Heb je een zus van de legale leeftijd
zo ja, is ze al bezet
etc.
etc.
etc.
DIKKKKKEEE GS NOOOOH!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef Cageon het volgende:
erg licht gewicht word die gs ook niet echt op die manier
wel pimp!
/sdohquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
je houdt niet echt veel motor meer over.
inderdaadquote:
tsja, die paar kilo meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg licht gewicht word die gs ook niet echt op die manier
wel pimp!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
DIKKKKKEEE GS NOOOOH!!
Kapitaalvernietiging.
O,Rib i heeft eerst een sexdate met je zus en daarna wil jij nog even op El rib,quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
/sdoh
Rib zit op de route richting mijn zus.
Kan ik misschien nog een tussenstop maken of zo.
I give upquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
O,Rib i heeft eerst een sexdate met je zus en daarna wil jij nog even op El rib,
Denk niet dat hij dit plan goedkeurt![]()
leer en hout is er idd ook...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leersliders wel eens geprobeerd? En er bestaan toch ook houten?Heb zelf wel es gedacht van, is het niet veel handiger om een groot gat in je slider te boren, waar je dan een bus in kan zetten welke je steeds kan vervangen? En dan gewoon monteren op de plek waar je over het algemeen je knie op het asfalt zet, bijv. zoals OPM heel erg onderaan? Weet dat het er niet erg hip uit ziet
maar het is zeker goedkoper dan steeds zon setje van 40 euro
Yep.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zie net een pic @ mf van hengelo, bedoel je Varsseveld? stratencircuit, ben ik vorig jaar geweestErg mooi om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo hoort dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw dijkritje moeten we ook een keer doenKreeg gister na een avond rijden met vrienden weer te horen dat ik als een achterlijke reed
Laatste stuk dijk ken ik als mijn broekzak
Dusja... gassen he
enkele opmerkingen:
- ik zie 150 op de teller staan en Lucas alleen nog maar uitlopen
- ik rem voor de bocht en hij komt me volgas voorbij zetten
- ja je ziet hem uitlopen en dan smijt hij em zo die bocht in![]()
etc![]()
En dat met een GS500 op klein rijbewijs......quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw dijkritje moeten we ook een keer doenKreeg gister na een avond rijden met vrienden weer te horen dat ik als een achterlijke reed
Dusja... gassen he
enkele opmerkingen:
etc![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
En zo hoort dat.![]()
Maar ik durf niet meer![]()
Ben bang dat ik t niet bij kan houden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
En zo hoort dat.![]()
Maar ik durf niet meer![]()
Ben bang dat ik t niet bij kan houden.
oke oke... wel volvermogen 34KWquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
En dat met een GS500 op klein rijbewijs......
[..]
![]()
![]()
Ja jij heb die gek nie zien rijden niequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
En dat met een GS500 op klein rijbewijs......
[..]
![]()
![]()
Helemaal waar...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]rechtuit gassen kan iedereen hé
![]()
In het land der blinden is éénoog koningquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dusja... gassen he
enkele opmerkingen:
etc![]()
Nee! Varssel gem. Hengelo Gld. Dat is heel iets andersquote:
Dan ben je door mn tuin geredenquote:
klopt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. gister naar CPZ geweest. vooral leuk als je zelf rijdt die motorday. Anders weinig te doen.
volgend jaar ga ik misschien wel weer maar dan om te sturen. als het dit soort weer isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
klopt!
OPM en ik moesten vorig jaar de hele fucking dag daar wachten om uiteindelijk in de regen te moeten rijden.![]()
![]()
Dat was onze eerste keer circuitEen nat CPZ
Dat kan toch nooit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:Slangetje van m'n osco is losgetrild denk ik, hangt iig los nu
Misschien nog wel mazzel dat m'n ketting het moertje niet mee het blok ingenomen heeft
Neem tenminste aan dat ik dat wel gemerkt had
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde kettingquote:
En anders komt ie er via de uitlaat wel weer uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde ketting[/edit] ofzo erin zou kunnen blijven zitten, maar zal iig wel heel onwaarschijnlijk zijn ja
Hoe dan ook, is op de heenweg gebeurt, terugweg gewoon kunnen rijden, dus niks aan de hand
![]()
behalve dan het feit dat ik nu wat anders moet gaan verzinnen om dat ding op z'n plek te houden
Fuck, volgende keer dus toch een opvangbakje erachter hangenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En anders komt ie er via de uitlaat wel weer uit
Nou ketting/blok is gesloten circuit hoor anders hoefde je nooit je ketting te smeren, alleen olie bij te vullen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde ketting[/edit] ofzo erin zou kunnen blijven zitten, maar zal iig wel heel onwaarschijnlijk zijn ja
Hoe dan ook, is op de heenweg gebeurt, terugweg gewoon kunnen rijden, dus niks aan de hand
![]()
behalve dan het feit dat ik nu wat anders moet gaan verzinnen om dat ding op z'n plek te houden
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou ketting/blok is gesloten circuit hoor anders hoefde je nooit je ketting te smeren, alleen olie bij te vullen.
Pima hoor, beetje drukquote:
Er zijn ook motorrijders die dat nog wel eens vergetenquote:Wat is dat toch met die blijdatikmotorrij campagne??
Komt zo'n beetje fulltime langs @ MF en nu ook regelmatig in de Fok!MCLekker slim, motorrijders vertellen dat motorrijden beswel handig en leuk is
![]()
Wat doe je danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Pima hoor, beetje druk [ afbeelding ] ga je rare dingen zeggen af en toe![]()
Je komt er net pas achter of wordt gewoon heel laat boos?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef Cageon het volgende:
leuk zo'n setje power ones, maar niet voor dit geld.![]()
gvd wat mocht ik daar een geld voor neertellen.![]()
![]()
![]()
![]()
Doen we ook niet meer tenzij er zo'n ~ 100 euro vanaf gaat!
Hij is vergeten naar de kosten te vragen toen hij die dingen bestelde met zijn toen stijve zwans.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je komt er net pas achter of wordt gewoon heel laat boos?
Van zoveel gewicht besparing kan WB nog wat lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Wifebeater het volgende:
Heb vandaag wat overgewicht geloosd
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat de boer'n in 't veld zwaaiden omdat ze dachten dat hun maatje op de tractor langskwam [ afbeelding ]
Kan wel kloppen, is ook een beetje de bedoeling momenteelquote:[..]
Wat doe je dan![]()
Kan zo even niets vinden als ik google op de bedrijfsnaam waar je co-founder van bent
"Assumption is the mother of all fuckups"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is vergeten naar de kosten te vragen toen hij die dingen bestelde met zijn toen stijve zwans.
zelfde dus als je huidige bikequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag proef wezen rijden op de BMW F800r![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuurt prima maar is traag als dikke stront en trilt aan alle kanten
Die gaan we nie kopen nie
Rij je weer door mn tuin danquote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Geerd het volgende:
Zal wel weer mooi uitzicht zijn in de trein vanmiddag![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Dalijk mijn eerste hardloopwedstrijd ooit. Goed voorbereid door me gisteren misselijk te eten aan friet en vannacht vier uur te slapen
Hoeveel km?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Dalijk mijn eerste hardloopwedstrijd ooit. Goed voorbereid door me gisteren misselijk te eten aan friet en vannacht vier uur te slapen
Zal ook wel lekker warm zijn in de treinquote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Geerd het volgende:
Zal wel weer mooi uitzicht zijn in de trein vanmiddag![]()
![]()
2quote:
Werk aan aanpassen heyquote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zal ook wel lekker warm zijn in de trein
[..]
2
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Je hangt de heledag je koel element er uitquote:
quote:Mooiste val: die in de greppel, april 2007, Newbierit.
Domste val: afstapje missen in de Dolomieten en gewoon omvallen
Aantal keren gevallen: 4 keer (2 keer rijdend, 2 keer uit stilstand)
ah, je vind t wel leuk op de snelweg?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer terug van een tourritje van 1.5/2 uur
Almelo, A1 bij Lochem eraf, Holterberg op en door naar Deventer. Terugweg binnendoor gereden en stukje snelweg
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef stinkie het volgende:
Damn,morgen weer werken, even rustig bijkomen van de vakante zit er ook niet meer in.
Koud hier trouwens
Dat zeker. Op vakantie hoort de wekker niet om half 7 te gaan. Zeker niet als je om half 6 al wakker word van de warmte. Het was een zware week. Werkelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef o-o het volgende:
[..]
Brr, brr, mietje
morgen mag je weer uitrusten
Hoax, aan de schutting op de achtergrond te zien is duidelijk dat dit een fotoshop is.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb de vork even uit de GS gehaald, en eens gekeken wat er nou zoal aangepast moet worden.... Scheelt niet veel maar wordt toch een nieuwe balhoofdpen denk ikIs het makkelijkste. GS Staat nog op de krik en achterveer is los, dus op foto is het beeld iets vertekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker kunnen afkoelen?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zeker. Op vakantie hoort de wekker niet om half 7 te gaan. Zeker niet als je om half 6 al wakker word van de warmte. Het was een zware week. Werkelijk
Damnz, nu ik erop let valt het me ook opquote:Op maandag 25 mei 2009 00:11 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoax, aan de schutting op de achtergrond te zien is duidelijk dat dit een fotoshop is.Dit kan niet eens met een GS, dat dat mogelijk is IN NEDERLAND. Voorzitter, het is een schande
![]()
16 tot 18 ondiep, 9 graden op 62.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:18 schreef o-o het volgende:
[..]
Maar wel lekker kunnen afkoelen?![]()
Of was het water ook pislouw?
jij?quote:
neequote:
nicequote:Er komen morgen trouwens geen gewone Diablo's onder
Er komen wel Diablo Rosso's onderextra korting bij de importeur
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Damnz, nu ik erop let valt het me ook op
Bandje is op de velg door een motorzaak gemonteerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
WB en klussen
En wie heeft zijn brik gekroepoekt?
Die haarspeldbochten in een afdaling van een berg zijn niet mis.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:53 schreef bvvt het volgende:Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen
Druk, hardwerkend, half slapend, vijf mensen tegelijk helpen.quote:En ook hoe heeft je dealer het voor elkaar gekregen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Damnz, nu ik erop let valt het me ook op
Op de eerste foto is duidelijk een schutting van het type wood-panel fencing te zien waarbij is gekozen voor een verticale structuur. Bekijken we echter de tweede foto, dan zien we hetzelfde type schutting (tot zover een goede fotoshop!), maar onderwerp je de foto aan een tweede blik dan zie je toch echt dat er in dit geval is gekozen voor een horizontale structuur [ afbeelding ]
Ik vond het sowieso al een verdacht verhaal want ik kon het me gewoon niet voorstellen... zelfs een downsyndromer zou zijn accessoires niet zover laten devalueren door deze te monteren op een GS [ afbeelding ]
(Met alle respect voor downsyndromers, ik heb niets tegen downsyndromers, heb er zelfs een paar in mijn vriendenkring, het zijn alleen een paar rotte appels die het steeds maar weer voor de rest moeten verpesten [ afbeelding ])
Ik denk dat we dit via de achterkamertjespolitiek moeten oplossen [ afbeelding ]
Ik verwacht een UG meeting op korte termijn om dit op te lossen. Gaarne inlezen hier en hier, agendapunten worden gemailed via het welbekende SMTP protocol
zonde van de bike. write-off?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandje is op de velg door een motorzaak gemonteerd.![]()
Zhe rooie dame van de zeelandmeet.
Die komt wel weer tot leven met een nieuwe koplamp, kuipdelen en wellicht radiator.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
zonde van de bike. write-off?
gelezen over de nieuwe bandjes?
WelcomeBBackquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Worldbeater het volgende:Alles goed hier? Bazziek met minder dan 10 km/u de eerste loop?
![]()
![]()
Ik ga vanmiddag weer op de loopbandben een kilotje rijker
na de Eiffel. En
.
Eerste dagje was de bedoeling om zeven uur te vertrekken, maar ik had iets teveel spullen.![]()
Dus kwam 1.5 uur te laat op het afspreekpunt.![]()
Daarna naar de Eiffel, best wel een ruk.![]()
Onderweg droog weer en een Mergelland achtige route binnendoor.
Maar gelukkig de hele dag droog weer, ik hoorde van OPM dat die aardig verregend was bij de Ring.![]()
De tweede dag moesten we alweer om negen uur op de motor zitten, maar het valt niet mee dat opstaan na wat Bitburgers.
Halverwege de dag begaf de DomDom van de voorrijder het, en ging we na wat terasjes maar richting hotel.
Op de derde dag moest ik voorrijden, maar de communicatie was niet zover dat ik de goede route geladen haden ik 'dag drie' reed, maar er onderling blijkbaar 'Rijnroute' afgesproken was.
![]()
Onderweg naar het beginpunt van de juiste route eindige het dagje bij een haarspeldbocht.![]()
[ afbeelding ]
Onderuit geremddoor de enige persoon die van de andere Beaters geen hand zou krijgen.
![]()
WB zat er direct achter, en het zag er heel heftig uit, flinke tankslapper met rokende banden.
De motor daarna keertje links en rechtsom geklapt, en daarna in de voorkant van een auto geboord, persoon met de rug in de zijkant.![]()
Gelukkig geen ernstig letsel, maar het weekend was wel zo'n beetje over.![]()
Goede koffie in het ziekenhuisen de kennismaking met de politie en locals was ook niet onaangenaam.
Je krijgt dan nog wel een boete cadeau voor het veroorzaken van een ongeval.
![]()
In de avond weer teveel van de plaatselijke dranken genoten en half twee lag WB er pas in.
De volgende ochtend pakken voor de terugreis, na een halve dag binnendoor, en lunchen in the middle of nowhere bij frau Holle, de rest maar over de snelweg gedaan. Laat in de avond thuis.
Pas vlak bij huis gezien dat het achterbandje verkeerd om gemonteerd zit, schaamrandjes zijn nog niet eens compleet weg.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..avontuurlijk verhaal..]
quote:
Uhmzz hier mag ook wel wat vallen beetje frisse lucht/koeler.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef stinkie het volgende:
Regen, goede zaak. Kreng zat onder de spinnerag. Scheelt weer wassen
Dat zal dan wel een chopper rijder zijn.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz hier mag ook wel wat vallen beetje frisse lucht/koeler.
Anders zit je even met een wildvreemde collega op de trein die toevallig ook op mf zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
zou verboden moeten worden. oh nee, dat is het.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef bvvt het volgende:
en weer een nieuweling die zich nog niet heeft vorgesteld
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef bvvt het volgende:
Van de week nog nieuw helmpie gekocht
mijn oude was echt oud en versleten.
[ afbeelding ]
En wie ben jij nou weerquote:
Een grote zak geld mee nemen kan nog wel eens helpenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef bvvt het volgende:
Had geen zin meer in een shuberth omdat de pasvorm niet meer is wat ik had. kan die helm simpel van links naar rechts schuiven terwijl ie tussen voor en achter perfect zit.
Had geen zin om een uur te wachten bij termaat en dan nog gehaast te voelen om een helm te kopen.
Wilde in iedergeval een helm met geintegreerd zonnevizier zoals ik dat had bij de shuberth.
En deze helm zat wel lekker.
Merk onder het rijden wel dat deze meer lawaai / wind geruis doorlaat dan de shubert. Komt waarschijnlijk door de uitsteekselsvoor de beluchting.
En de beluchting doet het wel maar ook weer anders dan ik gewend was.
Heb hier wat meer wind die van onder naar binnen blaast (maar dat kan ook komen door de tanktas)
En minder lucht verplaatsing bovenop mijn hoofd. Maar dat zal ik de komende tijd met de warmte wat meer controleren.
Merk wel als de afsluiting achterop onder de "spoiler" dicht zit. scheelt zeker in de afvoer van warmte.
Heeft wel een erg helder vizier. is anders dan dat van de shuberth.
De shuberth had de eigenaardigheid dat in het donker de straat verlichting een vreemde weerschijn gaf.
(voorbeeld: brug af rijden en de straat verlichting die je door het vizier totaal 3x ziet. Rij je dan richting die lantaarns dan gaan die punten ook naar elkaar toe. erg vreemde gewaarwording. Ook daarom geen shuberth)
Ook het zonne vizier van de Scorpion is niet te donker en erg helderOntopic aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was da?quote:
Was wel lekker weer voor, hier iig smeltequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je niet weg.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
Minderquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
tering, dubbel genaait...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
Oei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
Ah.... een sollicitantquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Geerd het volgende:
Nieuw voorrubber, en binnenkort 2 nieuwe remschijven voor, nieuw achterbandje nog met blokjes, en nieuw deksel aan de linker kant tegen het lekken als dat helpt tenminste en anders blok uit elkaar.
Achja je moet je geld ergens aan kwijt natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoor
Want het kan jou niet overkomen ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen...
Krijg in eens een deja vuquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Want het kan jou niet overkomen ofzo?
Mijn motor staat dan iig 25kw op kentekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Want het kan jou niet overkomen ofzo?
Wat komt er voor in de plaats?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef stinkie het volgende:
mm, ik heb 1200 euro nodig. Zou de fzr dat nog opleveren
gat dichten met motor?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef stinkie het volgende:
mm, ik heb 1200 euro nodig. Zou de fzr dat nog opleveren
tot ze je fiets gaan testenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn motor staat dan iig 25kw op kentekenzodat ik geen gezeik krijg met verzekering
gat van ongeveer 2200 euroquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef o-o het volgende:
[..]
gat dichten met motor?
flink gat . . .
Vandaag eindelijk weer eens met mijn fietsje naar de zaak . . . heerlijk weertje!
een droogpak voor het duiken?quote:
Je hebt toch spek genoeg om in een wetsuit ook te gedijen?quote:
WOOOOWWWquote:
quote:
Wat ben je aan het doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn eerste echte digitale camera gekochtmaakt best nette pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef MuRKie het volgende:
Hey allemaal!
Ben op vakantie geweest dus is alweer een paar weken geleden dat ik wat poste..
Weet iemand hoe je krassen uit je kuip kan krijgen?
Zonder ze meteen te laten spuiten? Bijvoorbeeld door te polijsten ofzo?
Mijn zijstandaard weigerde vanmiddag dienst met een motor tegen de vlakte als gevolg..
Dankje!quote:
En toen heb je de fiets bekrast met je eikelpiercingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nee, eerst sex op de motor met MuRKie [ afbeelding ] en toen vielen we om [ afbeelding ]
regenbuiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En toen heb je de fiets bekrast met je eikelpiercing
Worden de harde feiten toch weer even heel realistisch onder je neus geschoven, dat je toch wel aardige verantwoordelijkheid hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nee, eerst sex op de motor met van MuRKie [ afbeelding ] en toen vielen we om [ afbeelding ]
Wat??quote:
altijd als t donker word volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:54 schreef bvvt het volgende:
't is momenteel wel heeeeel erg met de mugjes in de lucht.
Kom net van mijn ouders af. stukkie van 10 KM (als het dat al is)
en mijn hele vizier zit zo vol dat ik het vizier open zou moeten zetten.
Fokking veel lampjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef Cageon het volgende:
AIM MXL Strada![]()
[ afbeelding ]
Dashboard + "data-logger" en laptimer.(dat laatste moet ik alleen ff klein ontvangertje voor kopen
)
Met een kater voor op de bank naar de gp kijken. Over halfuurtjer nog even rijden en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
Zit iedereen op de motorof met nootjes op de bank klaar voor de MGP
En jou de lol ontnemen om ze nadat ze denken geaccepteerd te zijn de deur uit te trappen? We zijn veel te aardig om jou die lol te ontnemenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef stinkie het volgende:
Zeg, ik ben ff op vakantie geweest en het barst van de newbies hier. Heeft niemand de deur even in de gaten kunnen houden
`staat je klok nog op wintertijd ofzo ...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom ik morgen ook nog mensen van hier tegen bij de elfstedentocht?
Ik zag vanavond bij piets weerberichtquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
`staat je klok nog op wintertijd ofzo ...
Friesland, altijd -1.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je verdwaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Er heerst hier een "lichte" antipathie voor choppers.quote:
Neem dan ditquote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het maakt mij niet uit wat voor motor, als het maar iets leuks is. Ik hou wel van veel chroom,kabaal en poeha, dus vandaar dat idee van die harley. Ik dacht altijd dat ze onbetaalbaar waren, maar dat valt dus mee. Een leuke honda, of yamaha is net zo duur! alle tips zijn welkom! (of moet dit in een ander topic'?)
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(...)
Ik heb max. 15.000 te besteden, wat zouden jullie doen?
(...)
wat zouden julie aanraden? Wat voor kosten moet ik nog meer aan denken, is het onderhoud een beetje te doen? Of is het toch beter een jap. Deutsche gründlichkeitte kopen?
volgens mij rijd 80% hier op een 2e3e, 4e hands fietsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zal wel eens wat proefritjes maken de komende tijd, ik laat het wel weten wat het wordt. Ik kan ook nog een 2de handsje kopen natuurlijk, spaart aardig wat geld uit, of is dat mij motoren niet aan te bevelen?
Niks mis met 2e hands, wat dat betreft zijn het net auto's.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zal wel eens wat proefritjes maken de komende tijd, ik laat het wel weten wat het wordt. Ik kan ook nog een 2de handsje kopen natuurlijk, spaart aardig wat geld uit, of is dat mij motoren niet aan te bevelen?
Ahquote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaan
Moet je die van jezelf al weer kwijt ?????quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaan
Mooiweerpostersquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
pff, gister heerlijk gereden, maar het ging bijna mis toen ik bij een tankstationnetje in de middle of nowhere wilde tanken:
het prijsbord gaf alleen diesel weer, dus ik reed eerst maar even langs, om te kijken of ze ook gewoon euro 95 hadden, dit hadden ze, dus ik reed maar bij de uitrit naar binnen, en omdat het zo'n onbemande tank was met pin module net links van de tank besloot ik daar nog even om te draaien zodat ik niet zou hoeven afstappen.
de benodigde draaicirkel was alleen net iets kleiner dan ik had gedacht, alleen dacht ik dat ik het nog zou redden als ik iets langzamer zou gaan, dus ik hield de koppeling heel iets verder in, en heel licht op de rem, maar blijkbaar had ik de koppeling te ver, want ik begon om te vallen.
ik kon m'n voet op de grond zetten, en de motor zakte verder om, tot hij in een hoek van bijna 45 graden stond, en toen zei ik tegen mezelf "nee! hij gaat niet om!" en met vereende krachten kreeg ik dat logge ding van 200 kilo weer recht.
ik voelde het daarna wel in flink m'n schouders, maar hij is niet om gegaan! (prioriteiten...)
Nog zo eentje die het licht nog niet gezien heeft ... zucht, komt goed jongequote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahadvies van een midlifer aan een midlifer
Had ik er maar zoéénquote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet je die van jezelf al weer kwijt ?????
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niks mis met 2e hands, wat dat betreft zijn het net auto's.
ik heb elk jaar wel een verrotte ketting...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?
Ja, .... maar ..... maar .... Ik heb echt ... echt geprobeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nog zo eentje die het licht nog niet gezien heeft ... zucht, komt goed jonge [ afbeelding ]
Die van mij heeft nu een probleemloze 90K op de teller.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?
Ik moest grinniken.....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, .... maar ..... maar .... Ik heb echt ... echt geprobeerdecht
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
pff, gister heerlijk gereden, maar het ging bijna mis toen ik bij een tankstationnetje in de middle of nowhere wilde tanken:
het prijsbord gaf alleen diesel weer, dus ik reed eerst maar even langs, om te kijken of ze ook gewoon euro 95 hadden, dit hadden ze, dus ik reed maar bij de uitrit naar binnen, en omdat het zo'n onbemande tank was met pin module net links van de tank besloot ik daar nog even om te draaien zodat ik niet zou hoeven afstappen.
de benodigde draaicirkel was alleen net iets kleiner dan ik had gedacht, alleen dacht ik dat ik het nog zou redden als ik iets langzamer zou gaan, dus ik hield de koppeling heel iets verder in, en heel licht op de rem, maar blijkbaar had ik de koppeling te ver, want ik begon om te vallen.
ik kon m'n voet op de grond zetten, en de motor zakte verder om, tot hij in een hoek van bijna 45 graden stond, en toen zei ik tegen mezelf "nee! hij gaat niet om!" en met vereende krachten kreeg ik dat logge ding van 200 kilo weer recht.
ik voelde het daarna wel in flink m'n schouders, maar hij is niet om gegaan! (prioriteiten...)
Voor 15.000 euro mag je mij aanrakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb max. 15.000 te besteden, wat zouden jullie doen?
De zon schijnt zeker he? Al die pokke toeristen die ook ineens moeten gaan "rijden". Zoals jij ja. Te achterlijk om op een normale wijze schadevrij te tanken. En dat gaat dan weer een 'dijkje doen'quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
was de mijne maar 4e handsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
volgens mij rijd 80% hier op een 2e3e, 4e hands fiets
mea culpa enzo, ik ben er een beetje uit. Het is te warm.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef Wifebeater het volgende:
WTF, een BF'er in ons topic [ afbeelding ]
Waar is het ontvangstcommittee [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja maar ..... echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |