SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
zou verboden moeten worden. oh nee, dat is het.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef bvvt het volgende:
en weer een nieuweling die zich nog niet heeft vorgesteld
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef bvvt het volgende:
Van de week nog nieuw helmpie gekocht
mijn oude was echt oud en versleten.
[ afbeelding ]
En wie ben jij nou weerquote:
Een grote zak geld mee nemen kan nog wel eens helpenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef bvvt het volgende:
Had geen zin meer in een shuberth omdat de pasvorm niet meer is wat ik had. kan die helm simpel van links naar rechts schuiven terwijl ie tussen voor en achter perfect zit.
Had geen zin om een uur te wachten bij termaat en dan nog gehaast te voelen om een helm te kopen.
Wilde in iedergeval een helm met geintegreerd zonnevizier zoals ik dat had bij de shuberth.
En deze helm zat wel lekker.
Merk onder het rijden wel dat deze meer lawaai / wind geruis doorlaat dan de shubert. Komt waarschijnlijk door de uitsteekselsvoor de beluchting.
En de beluchting doet het wel maar ook weer anders dan ik gewend was.
Heb hier wat meer wind die van onder naar binnen blaast (maar dat kan ook komen door de tanktas)
En minder lucht verplaatsing bovenop mijn hoofd. Maar dat zal ik de komende tijd met de warmte wat meer controleren.
Merk wel als de afsluiting achterop onder de "spoiler" dicht zit. scheelt zeker in de afvoer van warmte.
Heeft wel een erg helder vizier. is anders dan dat van de shuberth.
De shuberth had de eigenaardigheid dat in het donker de straat verlichting een vreemde weerschijn gaf.
(voorbeeld: brug af rijden en de straat verlichting die je door het vizier totaal 3x ziet. Rij je dan richting die lantaarns dan gaan die punten ook naar elkaar toe. erg vreemde gewaarwording. Ook daarom geen shuberth)
Ook het zonne vizier van de Scorpion is niet te donker en erg helderOntopic aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was da?quote:
Was wel lekker weer voor, hier iig smeltequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je niet weg.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
Minderquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
tering, dubbel genaait...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
Oei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
Ah.... een sollicitantquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Geerd het volgende:
Nieuw voorrubber, en binnenkort 2 nieuwe remschijven voor, nieuw achterbandje nog met blokjes, en nieuw deksel aan de linker kant tegen het lekken als dat helpt tenminste en anders blok uit elkaar.
Achja je moet je geld ergens aan kwijt natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoor
Want het kan jou niet overkomen ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen...
Krijg in eens een deja vuquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Want het kan jou niet overkomen ofzo?
Mijn motor staat dan iig 25kw op kentekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Want het kan jou niet overkomen ofzo?
Wat komt er voor in de plaats?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef stinkie het volgende:
mm, ik heb 1200 euro nodig. Zou de fzr dat nog opleveren
gat dichten met motor?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef stinkie het volgende:
mm, ik heb 1200 euro nodig. Zou de fzr dat nog opleveren
tot ze je fiets gaan testenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn motor staat dan iig 25kw op kentekenzodat ik geen gezeik krijg met verzekering
gat van ongeveer 2200 euroquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef o-o het volgende:
[..]
gat dichten met motor?
flink gat . . .
Vandaag eindelijk weer eens met mijn fietsje naar de zaak . . . heerlijk weertje!
een droogpak voor het duiken?quote:
Je hebt toch spek genoeg om in een wetsuit ook te gedijen?quote:
WOOOOWWWquote:
quote:
Wat ben je aan het doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn eerste echte digitale camera gekochtmaakt best nette pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef MuRKie het volgende:
Hey allemaal!
Ben op vakantie geweest dus is alweer een paar weken geleden dat ik wat poste..
Weet iemand hoe je krassen uit je kuip kan krijgen?
Zonder ze meteen te laten spuiten? Bijvoorbeeld door te polijsten ofzo?
Mijn zijstandaard weigerde vanmiddag dienst met een motor tegen de vlakte als gevolg..
Dankje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |