Was wel lekker weer voor, hier iig smeltequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je niet weg.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
Minderquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuk, dalijk ene live verslag van ongeluk van een vriend van mij... weet nog niet hoe en wat hoorde alleen iets over een bloembak en daarna tegen een auto
tering, dubbel genaait...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vooral het 25kw verhaal krijgt een staartje denk ik
Oei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
Ah.... een sollicitantquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben hem gewaarschuwd, nee meneer zou het niet overkomen... Politie was onderweg, dus zal vast nog wel een prent aankomen. Wsl te veel gas over flauwe drempel, rechtdoor geschoten zo bij die mensen de tuin in, ik ken de weg dus ik gok met een km of 80 per uur
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Geerd het volgende:
Nieuw voorrubber, en binnenkort 2 nieuwe remschijven voor, nieuw achterbandje nog met blokjes, en nieuw deksel aan de linker kant tegen het lekken als dat helpt tenminste en anders blok uit elkaar.
Achja je moet je geld ergens aan kwijt natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag ook mij wel sponsoren als je geld teveel hebt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |