Hij is vergeten naar de kosten te vragen toen hij die dingen bestelde met zijn toen stijve zwans.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je komt er net pas achter of wordt gewoon heel laat boos?
Van zoveel gewicht besparing kan WB nog wat lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Wifebeater het volgende:
Heb vandaag wat overgewicht geloosd
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat de boer'n in 't veld zwaaiden omdat ze dachten dat hun maatje op de tractor langskwam [ afbeelding ]
Kan wel kloppen, is ook een beetje de bedoeling momenteelquote:[..]
Wat doe je dan![]()
Kan zo even niets vinden als ik google op de bedrijfsnaam waar je co-founder van bent
"Assumption is the mother of all fuckups"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is vergeten naar de kosten te vragen toen hij die dingen bestelde met zijn toen stijve zwans.
zelfde dus als je huidige bikequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:33 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag proef wezen rijden op de BMW F800r![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuurt prima maar is traag als dikke stront en trilt aan alle kanten
Die gaan we nie kopen nie
Rij je weer door mn tuin danquote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Geerd het volgende:
Zal wel weer mooi uitzicht zijn in de trein vanmiddag![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Dalijk mijn eerste hardloopwedstrijd ooit. Goed voorbereid door me gisteren misselijk te eten aan friet en vannacht vier uur te slapen
Hoeveel km?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Dalijk mijn eerste hardloopwedstrijd ooit. Goed voorbereid door me gisteren misselijk te eten aan friet en vannacht vier uur te slapen
Zal ook wel lekker warm zijn in de treinquote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Geerd het volgende:
Zal wel weer mooi uitzicht zijn in de trein vanmiddag![]()
![]()
2quote:
Werk aan aanpassen heyquote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zal ook wel lekker warm zijn in de trein
[..]
2
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Je hangt de heledag je koel element er uitquote:
quote:Mooiste val: die in de greppel, april 2007, Newbierit.
Domste val: afstapje missen in de Dolomieten en gewoon omvallen
Aantal keren gevallen: 4 keer (2 keer rijdend, 2 keer uit stilstand)
ah, je vind t wel leuk op de snelweg?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer terug van een tourritje van 1.5/2 uur
Almelo, A1 bij Lochem eraf, Holterberg op en door naar Deventer. Terugweg binnendoor gereden en stukje snelweg
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef stinkie het volgende:
Damn,morgen weer werken, even rustig bijkomen van de vakante zit er ook niet meer in.
Koud hier trouwens
Dat zeker. Op vakantie hoort de wekker niet om half 7 te gaan. Zeker niet als je om half 6 al wakker word van de warmte. Het was een zware week. Werkelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef o-o het volgende:
[..]
Brr, brr, mietje
morgen mag je weer uitrusten
Hoax, aan de schutting op de achtergrond te zien is duidelijk dat dit een fotoshop is.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb de vork even uit de GS gehaald, en eens gekeken wat er nou zoal aangepast moet worden.... Scheelt niet veel maar wordt toch een nieuwe balhoofdpen denk ikIs het makkelijkste. GS Staat nog op de krik en achterveer is los, dus op foto is het beeld iets vertekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel lekker kunnen afkoelen?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zeker. Op vakantie hoort de wekker niet om half 7 te gaan. Zeker niet als je om half 6 al wakker word van de warmte. Het was een zware week. Werkelijk
Damnz, nu ik erop let valt het me ook opquote:Op maandag 25 mei 2009 00:11 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoax, aan de schutting op de achtergrond te zien is duidelijk dat dit een fotoshop is.Dit kan niet eens met een GS, dat dat mogelijk is IN NEDERLAND. Voorzitter, het is een schande
![]()
16 tot 18 ondiep, 9 graden op 62.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:18 schreef o-o het volgende:
[..]
Maar wel lekker kunnen afkoelen?![]()
Of was het water ook pislouw?
jij?quote:
neequote:
nicequote:Er komen morgen trouwens geen gewone Diablo's onder
Er komen wel Diablo Rosso's onderextra korting bij de importeur
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Damnz, nu ik erop let valt het me ook op
Bandje is op de velg door een motorzaak gemonteerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
WB en klussen
En wie heeft zijn brik gekroepoekt?
Die haarspeldbochten in een afdaling van een berg zijn niet mis.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:53 schreef bvvt het volgende:Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen
Druk, hardwerkend, half slapend, vijf mensen tegelijk helpen.quote:En ook hoe heeft je dealer het voor elkaar gekregen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Damnz, nu ik erop let valt het me ook op
Op de eerste foto is duidelijk een schutting van het type wood-panel fencing te zien waarbij is gekozen voor een verticale structuur. Bekijken we echter de tweede foto, dan zien we hetzelfde type schutting (tot zover een goede fotoshop!), maar onderwerp je de foto aan een tweede blik dan zie je toch echt dat er in dit geval is gekozen voor een horizontale structuur [ afbeelding ]
Ik vond het sowieso al een verdacht verhaal want ik kon het me gewoon niet voorstellen... zelfs een downsyndromer zou zijn accessoires niet zover laten devalueren door deze te monteren op een GS [ afbeelding ]
(Met alle respect voor downsyndromers, ik heb niets tegen downsyndromers, heb er zelfs een paar in mijn vriendenkring, het zijn alleen een paar rotte appels die het steeds maar weer voor de rest moeten verpesten [ afbeelding ])
Ik denk dat we dit via de achterkamertjespolitiek moeten oplossen [ afbeelding ]
Ik verwacht een UG meeting op korte termijn om dit op te lossen. Gaarne inlezen hier en hier, agendapunten worden gemailed via het welbekende SMTP protocol
zonde van de bike. write-off?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandje is op de velg door een motorzaak gemonteerd.![]()
Zhe rooie dame van de zeelandmeet.
Die komt wel weer tot leven met een nieuwe koplamp, kuipdelen en wellicht radiator.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
zonde van de bike. write-off?
gelezen over de nieuwe bandjes?
WelcomeBBackquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Worldbeater het volgende:Alles goed hier? Bazziek met minder dan 10 km/u de eerste loop?
![]()
![]()
Ik ga vanmiddag weer op de loopbandben een kilotje rijker
na de Eiffel. En
.
Eerste dagje was de bedoeling om zeven uur te vertrekken, maar ik had iets teveel spullen.![]()
Dus kwam 1.5 uur te laat op het afspreekpunt.![]()
Daarna naar de Eiffel, best wel een ruk.![]()
Onderweg droog weer en een Mergelland achtige route binnendoor.
Maar gelukkig de hele dag droog weer, ik hoorde van OPM dat die aardig verregend was bij de Ring.![]()
De tweede dag moesten we alweer om negen uur op de motor zitten, maar het valt niet mee dat opstaan na wat Bitburgers.
Halverwege de dag begaf de DomDom van de voorrijder het, en ging we na wat terasjes maar richting hotel.
Op de derde dag moest ik voorrijden, maar de communicatie was niet zover dat ik de goede route geladen haden ik 'dag drie' reed, maar er onderling blijkbaar 'Rijnroute' afgesproken was.
![]()
Onderweg naar het beginpunt van de juiste route eindige het dagje bij een haarspeldbocht.![]()
[ afbeelding ]
Onderuit geremddoor de enige persoon die van de andere Beaters geen hand zou krijgen.
![]()
WB zat er direct achter, en het zag er heel heftig uit, flinke tankslapper met rokende banden.
De motor daarna keertje links en rechtsom geklapt, en daarna in de voorkant van een auto geboord, persoon met de rug in de zijkant.![]()
Gelukkig geen ernstig letsel, maar het weekend was wel zo'n beetje over.![]()
Goede koffie in het ziekenhuisen de kennismaking met de politie en locals was ook niet onaangenaam.
Je krijgt dan nog wel een boete cadeau voor het veroorzaken van een ongeval.
![]()
In de avond weer teveel van de plaatselijke dranken genoten en half twee lag WB er pas in.
De volgende ochtend pakken voor de terugreis, na een halve dag binnendoor, en lunchen in the middle of nowhere bij frau Holle, de rest maar over de snelweg gedaan. Laat in de avond thuis.
Pas vlak bij huis gezien dat het achterbandje verkeerd om gemonteerd zit, schaamrandjes zijn nog niet eens compleet weg.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..avontuurlijk verhaal..]
quote:
Uhmzz hier mag ook wel wat vallen beetje frisse lucht/koeler.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef stinkie het volgende:
Regen, goede zaak. Kreng zat onder de spinnerag. Scheelt weer wassen
Dat zal dan wel een chopper rijder zijn.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz hier mag ook wel wat vallen beetje frisse lucht/koeler.
Anders zit je even met een wildvreemde collega op de trein die toevallig ook op mf zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |