Dan ben je door mn tuin geredenquote:
klopt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. gister naar CPZ geweest. vooral leuk als je zelf rijdt die motorday. Anders weinig te doen.
volgend jaar ga ik misschien wel weer maar dan om te sturen. als het dit soort weer isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
klopt!
OPM en ik moesten vorig jaar de hele fucking dag daar wachten om uiteindelijk in de regen te moeten rijden.![]()
![]()
Dat was onze eerste keer circuitEen nat CPZ
Dat kan toch nooit?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:Slangetje van m'n osco is losgetrild denk ik, hangt iig los nu
Misschien nog wel mazzel dat m'n ketting het moertje niet mee het blok ingenomen heeft
Neem tenminste aan dat ik dat wel gemerkt had
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde kettingquote:
En anders komt ie er via de uitlaat wel weer uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde ketting[/edit] ofzo erin zou kunnen blijven zitten, maar zal iig wel heel onwaarschijnlijk zijn ja
Hoe dan ook, is op de heenweg gebeurt, terugweg gewoon kunnen rijden, dus niks aan de hand
![]()
behalve dan het feit dat ik nu wat anders moet gaan verzinnen om dat ding op z'n plek te houden
Fuck, volgende keer dus toch een opvangbakje erachter hangenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En anders komt ie er via de uitlaat wel weer uit
Nou ketting/blok is gesloten circuit hoor anders hoefde je nooit je ketting te smeren, alleen olie bij te vullen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee.... ding hing boven m'n ketting, dus moertje is op m'n ketting gevallen, misschien dat ie met lage snelheid [edit]en gesmeerde ketting[/edit] ofzo erin zou kunnen blijven zitten, maar zal iig wel heel onwaarschijnlijk zijn ja
Hoe dan ook, is op de heenweg gebeurt, terugweg gewoon kunnen rijden, dus niks aan de hand
![]()
behalve dan het feit dat ik nu wat anders moet gaan verzinnen om dat ding op z'n plek te houden
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou ketting/blok is gesloten circuit hoor anders hoefde je nooit je ketting te smeren, alleen olie bij te vullen.
Pima hoor, beetje drukquote:
Er zijn ook motorrijders die dat nog wel eens vergetenquote:Wat is dat toch met die blijdatikmotorrij campagne??
Komt zo'n beetje fulltime langs @ MF en nu ook regelmatig in de Fok!MCLekker slim, motorrijders vertellen dat motorrijden beswel handig en leuk is
![]()
Wat doe je danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Pima hoor, beetje druk [ afbeelding ] ga je rare dingen zeggen af en toe![]()
Je komt er net pas achter of wordt gewoon heel laat boos?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef Cageon het volgende:
leuk zo'n setje power ones, maar niet voor dit geld.![]()
gvd wat mocht ik daar een geld voor neertellen.![]()
![]()
![]()
![]()
Doen we ook niet meer tenzij er zo'n ~ 100 euro vanaf gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |