Neem dan ditquote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het maakt mij niet uit wat voor motor, als het maar iets leuks is. Ik hou wel van veel chroom,kabaal en poeha, dus vandaar dat idee van die harley. Ik dacht altijd dat ze onbetaalbaar waren, maar dat valt dus mee. Een leuke honda, of yamaha is net zo duur! alle tips zijn welkom! (of moet dit in een ander topic'?)
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(...)
Ik heb max. 15.000 te besteden, wat zouden jullie doen?
(...)
wat zouden julie aanraden? Wat voor kosten moet ik nog meer aan denken, is het onderhoud een beetje te doen? Of is het toch beter een jap. Deutsche gründlichkeitte kopen?
volgens mij rijd 80% hier op een 2e3e, 4e hands fietsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zal wel eens wat proefritjes maken de komende tijd, ik laat het wel weten wat het wordt. Ik kan ook nog een 2de handsje kopen natuurlijk, spaart aardig wat geld uit, of is dat mij motoren niet aan te bevelen?
Niks mis met 2e hands, wat dat betreft zijn het net auto's.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zal wel eens wat proefritjes maken de komende tijd, ik laat het wel weten wat het wordt. Ik kan ook nog een 2de handsje kopen natuurlijk, spaart aardig wat geld uit, of is dat mij motoren niet aan te bevelen?
Ahquote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaan
Moet je die van jezelf al weer kwijt ?????quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: 2ehands BMW R1200GSA '06/'07, als je dat niet begrijpt kun je beter hier of hier heen gaan
Mooiweerpostersquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
pff, gister heerlijk gereden, maar het ging bijna mis toen ik bij een tankstationnetje in de middle of nowhere wilde tanken:
het prijsbord gaf alleen diesel weer, dus ik reed eerst maar even langs, om te kijken of ze ook gewoon euro 95 hadden, dit hadden ze, dus ik reed maar bij de uitrit naar binnen, en omdat het zo'n onbemande tank was met pin module net links van de tank besloot ik daar nog even om te draaien zodat ik niet zou hoeven afstappen.
de benodigde draaicirkel was alleen net iets kleiner dan ik had gedacht, alleen dacht ik dat ik het nog zou redden als ik iets langzamer zou gaan, dus ik hield de koppeling heel iets verder in, en heel licht op de rem, maar blijkbaar had ik de koppeling te ver, want ik begon om te vallen.
ik kon m'n voet op de grond zetten, en de motor zakte verder om, tot hij in een hoek van bijna 45 graden stond, en toen zei ik tegen mezelf "nee! hij gaat niet om!" en met vereende krachten kreeg ik dat logge ding van 200 kilo weer recht.
ik voelde het daarna wel in flink m'n schouders, maar hij is niet om gegaan! (prioriteiten...)
Nog zo eentje die het licht nog niet gezien heeft ... zucht, komt goed jongequote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahadvies van een midlifer aan een midlifer
Had ik er maar zoéénquote:Op maandag 1 juni 2009 11:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet je die van jezelf al weer kwijt ?????
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niks mis met 2e hands, wat dat betreft zijn het net auto's.
ik heb elk jaar wel een verrotte ketting...quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?
Ja, .... maar ..... maar .... Ik heb echt ... echt geprobeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nog zo eentje die het licht nog niet gezien heeft ... zucht, komt goed jonge [ afbeelding ]
Die van mij heeft nu een probleemloze 90K op de teller.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er stond me bij dat een motorfietsmotor zelden de 100.000 km overleeft en je vaak kromme frames, verrotte ketiingen etc. hebt, of valt dit mee?
Ik moest grinniken.....quote:Op maandag 1 juni 2009 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, .... maar ..... maar .... Ik heb echt ... echt geprobeerdecht
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
pff, gister heerlijk gereden, maar het ging bijna mis toen ik bij een tankstationnetje in de middle of nowhere wilde tanken:
het prijsbord gaf alleen diesel weer, dus ik reed eerst maar even langs, om te kijken of ze ook gewoon euro 95 hadden, dit hadden ze, dus ik reed maar bij de uitrit naar binnen, en omdat het zo'n onbemande tank was met pin module net links van de tank besloot ik daar nog even om te draaien zodat ik niet zou hoeven afstappen.
de benodigde draaicirkel was alleen net iets kleiner dan ik had gedacht, alleen dacht ik dat ik het nog zou redden als ik iets langzamer zou gaan, dus ik hield de koppeling heel iets verder in, en heel licht op de rem, maar blijkbaar had ik de koppeling te ver, want ik begon om te vallen.
ik kon m'n voet op de grond zetten, en de motor zakte verder om, tot hij in een hoek van bijna 45 graden stond, en toen zei ik tegen mezelf "nee! hij gaat niet om!" en met vereende krachten kreeg ik dat logge ding van 200 kilo weer recht.
ik voelde het daarna wel in flink m'n schouders, maar hij is niet om gegaan! (prioriteiten...)
Voor 15.000 euro mag je mij aanrakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb max. 15.000 te besteden, wat zouden jullie doen?
De zon schijnt zeker he? Al die pokke toeristen die ook ineens moeten gaan "rijden". Zoals jij ja. Te achterlijk om op een normale wijze schadevrij te tanken. En dat gaat dan weer een 'dijkje doen'quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef immortalsean het volgende:
pff, gister heerlijk gereden, maar het ging bijna mis toen ik bij een tankstationnetje in de middle of nowhere wilde tanken:
het prijsbord gaf alleen diesel weer, dus ik reed eerst maar even langs, om te kijken of ze ook gewoon euro 95 hadden, dit hadden ze, dus ik reed maar bij de uitrit naar binnen, en omdat het zo'n onbemande tank was met pin module net links van de tank besloot ik daar nog even om te draaien zodat ik niet zou hoeven afstappen.
de benodigde draaicirkel was alleen net iets kleiner dan ik had gedacht, alleen dacht ik dat ik het nog zou redden als ik iets langzamer zou gaan, dus ik hield de koppeling heel iets verder in, en heel licht op de rem, maar blijkbaar had ik de koppeling te ver, want ik begon om te vallen.
ik kon m'n voet op de grond zetten, en de motor zakte verder om, tot hij in een hoek van bijna 45 graden stond, en toen zei ik tegen mezelf "nee! hij gaat niet om!" en met vereende krachten kreeg ik dat logge ding van 200 kilo weer recht.
ik voelde het daarna wel in flink m'n schouders, maar hij is niet om gegaan! (prioriteiten...)
was de mijne maar 4e handsquote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
volgens mij rijd 80% hier op een 2e3e, 4e hands fiets
mea culpa enzo, ik ben er een beetje uit. Het is te warm.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:21 schreef Wifebeater het volgende:
WTF, een BF'er in ons topic [ afbeelding ]
Waar is het ontvangstcommittee [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |