altijd als t donker word volgens mij...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:54 schreef bvvt het volgende:
't is momenteel wel heeeeel erg met de mugjes in de lucht.
Kom net van mijn ouders af. stukkie van 10 KM (als het dat al is)
en mijn hele vizier zit zo vol dat ik het vizier open zou moeten zetten.
Fokking veel lampjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef Cageon het volgende:
AIM MXL Strada![]()
[ afbeelding ]
Dashboard + "data-logger" en laptimer.(dat laatste moet ik alleen ff klein ontvangertje voor kopen
)
Met een kater voor op de bank naar de gp kijken. Over halfuurtjer nog even rijden en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:35 schreef ikookhier het volgende:
Zit iedereen op de motorof met nootjes op de bank klaar voor de MGP
En jou de lol ontnemen om ze nadat ze denken geaccepteerd te zijn de deur uit te trappen? We zijn veel te aardig om jou die lol te ontnemenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef stinkie het volgende:
Zeg, ik ben ff op vakantie geweest en het barst van de newbies hier. Heeft niemand de deur even in de gaten kunnen houden
`staat je klok nog op wintertijd ofzo ...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom ik morgen ook nog mensen van hier tegen bij de elfstedentocht?
Ik zag vanavond bij piets weerberichtquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
`staat je klok nog op wintertijd ofzo ...
Friesland, altijd -1.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je verdwaaldquote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Er heerst hier een "lichte" antipathie voor choppers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |