Inderdaad, maar dat kunnen we Eline niet aanrekenen, dat wordt elders beslist, hoe en waarom is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn er dus zo al twee die een stuk zwaarder zijn.
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik denk dat de Red, ook nu zoiets heeft van, ach wat zullen we nog voor moeite doen, het is anders uitgepakt dan we dachten, (zo zie ik het dan he), maar ze kunnen het best nog redden, het zijn nog 3 dagen tot vrijdag, maak er dan wat van met zijn alle achter de schermen. zal ik willen roepen,
Misschien leren ze hier heel veel van, als ze lezen wat de Streamer wil, want het consept was de streamer bepaald, en nee, van mij hoeven ze elkaar niet de hersens in te slaan, en nee van mij hoeft er ook geen ruzie of wat ook voor bak ellende te komen, maar vermaak elkaar als Bunker Bewoners en vooral, vermaak de Streamer, want de Streamer betaald, en gooi er gewoon een winnaars mentaliteit tegenaan, het gaat om 10.000 euro, zorg dat welke bewoner daar zijn best voor doet, het is veel centen hoor mogen ze zich best 30 dagen voor in het zweet *werken*.
Dan heb ik een massavernietigingswapen net losgelaten hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef D. het volgende:
Jeroen liet een scheet
Eline: Da's pas echt een gasaanval
dan ben je ook gelijk van het gezeur af van wie de meeste en zwaarste opdrachten heeft gehad,gewoon allemaal gelijk behandelen dus ja ook de opdrachten samen laten doen,ik vind het een top idee van jequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .
En dat alle uitdagingen voor iedereen moet gelden .Gewoon iedereen 10 hondenbrokken,wie het eerst de meeste opheeft wint.10min warm douchen ,3de 6 min ,2de 4 min en laatste 1 minuut bv.
Diegene die helemaal niks eet geen warme douche.
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuurquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef D. het volgende:
Jeroen liet een scheet
Eline: Da's pas echt een gasaanval
Ik meende al iets te ruikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan heb ik een massavernietigingswapen net losgelaten hier
Als ze bij onthouding ook zo doorlopend had lopen pijpzeiken, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had je ook Eline voor Junk uitgemaakt als zij rookte??? zomaar een vraagje hoor.
Sorry, mijn streams lopen achter omdat ik terug had gespoeld voor wat mooie caps... Eline zei het inderdaad ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuur
Dit rotjes zijn een beetje sneu... Gooi er dan een Chinese rol in
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuur
Inderdaad, dat had ik ook al eens geopperd, niet alleen individuele opdrachten maar ook dingen die ze samen moeten doen, en dan als kanttekening dat als er 1 niet meedoet niemand warm mag douchen oid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .
En dat alle uitdagingen voor iedereen moet gelden .Gewoon iedereen 10 hondenbrokken,wie het eerst de meeste opheeft wint.10min warm douchen ,3de 6 min ,2de 4 min en laatste 1 minuut bv.
Net op het moment dat Eline "op het potje" zat.quote:
een duizendklapper en een lawinepijl als afsluiterquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dit rotjes zijn een beetje sneu... Gooi er dan een Chinese rol in
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze bij onthouding ook zo doorlopend had lopen pijpzeiken, ja.
Het junkiegedrag zit 'm niet in het feit dat ze rookt, maar dat ze een draak wordt als ze niet rookt.
hij heeft iig géén garoetenga!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef riames het volgende:
volgens mij is bart t leger uitgeschopt en wil hij t stilletjes overdoen haha heeft hij soms s 5 ?
beetje beter op je moeder letten dus in t vervolgquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
RIAIk heb je gemist, waar was je nou?
of van die sex verslaafden, die de hele dag lopen te soppen en aan sex denken., en dat danquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Sorry. ik ga ervan uit dat de premie die ik betaal voldoende moet zijn om der onder controle te houden. en ja, de klachtenbrieven zijn al verstuurd)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
beetje beter op je moeder letten dus in t vervolg
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Ik vind Marielin op zich niet onaantrekkelijk, maar haar karakter zuigt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Dat is waar, maar daar hebben we geen last van tijdens het streamen toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.
Nou gister was ze best te pruimen. Maar nu het roken in aantocht is wordt ze weer zeik vervelend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het junkiegedrag zit 'm niet in het feit dat ze rookt, maar dat ze een draak wordt als ze niet rookt.
en stel dat jij 24 uur niets over eline zou mogen zeggen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.
Ja, een prima idee wat jij schrijft, misschien lezen ze wel stiekum mee en nemen dat mee naar de Bunker2 (rijmt ook nog), maar je hebt gelijk, en wat ik zeg, wees eerlijk. 10.000 euro is een hoop geld, en daar moet een ander zich de kolere voor werken of een heel gezin 10 maanden van leven, dus mogen ze er wat voor doen, en nu vind ik, wie er ook wint, ze hebben er eigenlijk geen ruk voor gedaan, ja een beetje minder slapen, een beetje minder eten maar kom op zeg, die 25 dagen had ik me half dood gebatlet voor zoveel geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Marteling is niet toegestaan bij TBOquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
en stel dat jij 24 uur niets over eline zou mogen zeggen?
Of over Lieke en Didoquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
en stel dat jij 24 uur niets over eline zou mogen zeggen?
Kan een heel gezin leven van 1000 euro? Ik heb het al lastig met 1600 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, een prima idee wat jij schrijft, misschien lezen ze wel stiekum mee en nemen dat mee naar de Bunker2 (rijmt ook nog), maar je hebt gelijk, en wat ik zeg, wees eerlijk. 10.000 euro is een hoop geld, en daar moet een ander zich de kolere voor werken of een heel gezin 10 maanden van leven, dus mogen ze er wat voor doen, en nu vind ik, wie er ook wint, ze hebben er eigenlijk geen ruk voor gedaan, ja een beetje minder slapen, een beetje minder eten maar kom op zeg, die 25 dagen had ik me half dood gebatlet voor zoveel geld.
Dan moet je natuurlijk wel een unban aanvragen voordat je hem gelijk kunt geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef BobbyRond het volgende:
Zou ook mooi zijn trouwens als er een nieuwe marquee in beeld verschijnt:
'Meediscussiëren? Ga naar www.nowlive.nl en geef Sly gelijk!'
Ik heb niet eens een accountquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel een unban aanvragen voordat je hem gelijk kunt geven.
Ik vroeg dit aan jou, omdat ik het woord Junk heel erg anders mee vergelijk, kijk een mieppeuk, of zoals ik wel eens zeg Nicoretje ach zijn een beetje koosnaampjes, maar Junkie vind ik wel een beetje ver gaan, een Junk loopt hier achter het c.s. peukjes te zoeken en te stelen en der kut voor geld te verkopen op de tipelzone. dus daarom mijn vraag en ook mijn verzoek aan jou, gewoon geen junk meer posten staat en siert je niet en vooral Marilien is verre van een Junk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef BobbyRond het volgende:
Volgens mij heeft Marielin expres d'r masker te los gedaan zodat ze toch nog iets te roken heeft
ja Bobby er zijn gezinnen die van 1000 euro rond moeten komen per maand en ook nog wel minder, die bij de voedselbank moeten aankloppen of wat al niet meer. En ik geloof dat jij toch bij de MediaMarkt werkt, dacht dat te lezen van de week, nou dan verdien je ook geen bakken met geld en dan weet je dat het leven duur is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Kan een heel gezin leven van 1000 euro? Ik heb het al lastig met 1600 euro
M'n huur alleen al is 645...
Op naar de bunker 2 "na de zomer graag"quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, een prima idee wat jij schrijft, misschien lezen ze wel stiekum mee en nemen dat mee naar de Bunker2 (rijmt ook nog), maar je hebt gelijk, en wat ik zeg, wees eerlijk. 10.000 euro is een hoop geld, en daar moet een ander zich de kolere voor werken of een heel gezin 10 maanden van leven, dus mogen ze er wat voor doen, en nu vind ik, wie er ook wint, ze hebben er eigenlijk geen ruk voor gedaan, ja een beetje minder slapen, een beetje minder eten maar kom op zeg, die 25 dagen had ik me half dood gebatlet voor zoveel geld.
Dát vind ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
-preek-
10.000 euro vind ik een hoop geld, en daar mogen ze best wat harder voor *werken*
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vroeg dit aan jou, omdat ik het woord Junk heel erg anders mee vergelijk, kijk een mieppeuk, of zoals ik wel eens zeg Nicoretje ach zijn een beetje koosnaampjes, maar Junkie vind ik wel een beetje ver gaan, een Junk loopt hier achter het c.s. peukjes te zoeken en te stelen en der kut voor geld te verkopen op de tipelzone. dus daarom mijn vraag en ook mijn verzoek aan jou, gewoon geen junk meer posten staat en siert je niet en vooral Marilien is verre van een Junk.
Hey vuile kut dat je bent. Ga ergens anders lopen soppen. Je hebt een niveau in je schrijven die je debiele broertje makkelijk evenaart en een je hebt een toegevoegde waarde van een klontje zout bij koffie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef riames het volgende:
en nog commentaar op marielin hebben ook . nou rond zij zit nog in de bunker kun jij je petje voor afnemen jankert
'rond zij'?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef riames het volgende:
en nog commentaar op marielin hebben ook . nou rond zij zit nog in de bunker kun jij je petje voor afnemen jankert
er was net aan tafel ietwat strubbeling tussen Jeroen en Marilien over het wel of niet gunnen van de prijzenpot .... heb het verder niet meegekregen ... maar schijnbaar is het ieniemienie discussietje alweer de kop ingedrukt aangezien ik er niks over lees hier...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Bobby er zijn gezinnen die van 1000 euro rond moeten komen per maand en ook nog wel minder, die bij de voedselbank moeten aankloppen of wat al niet meer. En ik geloof dat jij toch bij de MediaMarkt werkt, dacht dat te lezen van de week, nou dan verdien je ook geen bakken met geld en dan weet je dat het leven duur is.
10.000 euro vind ik een hoop geld, en daar mogen ze best wat harder voor *werken*
tegen wie heb je het nu eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef riames het volgende:
quote:
Vertaling: En nog commentaar op Marielin hebben ook. Nou Rond, zij zit nog in de bunker, kun jij je petje voor af nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef riames het volgende:
Ze heeft lang weekend aangevraagd i.v.m. morgen, alleen die stemmetjes in haar hoofd he, ze roepen en roepen maar, maar soms luisterd ze niet naar haar vriendjes en doet ze toch weer stoute dingen om hier heel stiekum ff op visite te komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
RIAIk heb je gemist, waar was je nou?
Ik werk bij de Media Markt voor een eurootje of 800 in de maand (tis een bijbaan)quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Bobby er zijn gezinnen die van 1000 euro rond moeten komen per maand en ook nog wel minder, die bij de voedselbank moeten aankloppen of wat al niet meer. En ik geloof dat jij toch bij de MediaMarkt werkt, dacht dat te lezen van de week, nou dan verdien je ook geen bakken met geld en dan weet je dat het leven duur is.
Wat de garoetenga al niet met een mens kan doen hè?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef Marrije het volgende:
Die trol bedoelt: (Bobby) Rond, zij zit nog in de bunker
Ga es deaudquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef riames het volgende:
oke, ja ik had me 25 dagen lang de pestpokke gediscussieerd, echt tot mijn Mede Bunker Bewoners plus streamers en Fokkers er moe van werden, maar ik zal gaan hoor voor die 10.000 euro, en dat mis ik bij allemaal, ze hebben geen vechters mentaliteit, ja af en toe zingen ik ga er met de poet vandoor en af en toe roepen ja ik wil wel winnen, (moet zeggen Eline maakt het volgens mij niet uit, draai een beetje bij i.v.m. Eline) die ziet dit als een mooie ervaring.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
[..]
er was net aan tafel ietwat strubbeling tussen Jeroen en Marilien over het wel of niet gunnen van de prijzenpot .... heb het verder niet meegekregen ... maar schijnbaar is het ieniemienie discussietje alweer de kop ingedrukt aangezien ik er niks over lees hier...
En donder nou es ff op met je persoonlijke aanvallen de hele tijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef riames het volgende:
ga jij je mond maar spoelen toverkol daar komt alleen bagger uit ,.hoop dat je geen kindjes hebt
Danny, er is hier een gevalletje die de post-regels niet naleeft, just letting you knowquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef riames het volgende:
ga jij je mond maar spoelen toverkol daar komt alleen bagger uit ,.hoop dat je geen kindjes hebt
Ik moet mijn mond spoelen, takkewijf. Leer lezen, leer schrijven en vergeet dat je geleerd hebt hier te komen. Wil je tegen Sly zeggen dat hij zijn hoeren beter op moet voeden, dit is geen reclame voor zijn site sekte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef riames het volgende:
Precies! "Junk", getverdriedubbeltjes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vroeg dit aan jou, omdat ik het woord Junk heel erg anders mee vergelijk, kijk een mieppeuk, of zoals ik wel eens zeg Nicoretje ach zijn een beetje koosnaampjes, maar Junkie vind ik wel een beetje ver gaan, een Junk loopt hier achter het c.s. peukjes te zoeken en te stelen en der kut voor geld te verkopen op de tipelzone. dus daarom mijn vraag en ook mijn verzoek aan jou, gewoon geen junk meer posten staat en siert je niet en vooral Marilien is verre van een Junk.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik werk bij de Media Markt voor een eurootje of 800 in de maand (tis een bijbaan)
En m'n studiefinanciering is 800 in de maand.
Tis geen aanval hoor...
Eline drukt elk persoonlijk initiatief van Jeroen de kop in , ze is oh zo bang voor sancties en dat er geld uit de pot gaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ik had me 25 dagen lang de pestpokke gediscussieerd, echt tot mijn Mede Bunker Bewoners plus streamers en Fokkers er moe van werden, maar ik zal gaan hoor voor die 10.000 euro, en dat mis ik bij allemaal, ze hebben geen vechters mentaliteit, ja af en toe zingen ik ga er met de poet vandoor en af en toe roepen ja ik wil wel winnen, (moet zeggen Eline maakt het volgens mij niet uit, draai een beetje bij i.v.m. Eline) die ziet dit als een mooie ervaring.
En anders?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef riames het volgende:
Eensch, maar ik denk dat de mensen in het kader van groepsgevoel dat niet durven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ik had me 25 dagen lang de pestpokke gediscussieerd, echt tot mijn Mede Bunker Bewoners plus streamers en Fokkers er moe van werden, maar ik zal gaan hoor voor die 10.000 euro, en dat mis ik bij allemaal, ze hebben geen vechters mentaliteit, ja af en toe zingen ik ga er met de poet vandoor en af en toe roepen ja ik wil wel winnen, (moet zeggen Eline maakt het volgens mij niet uit, draai een beetje bij i.v.m. Eline) die ziet dit als een mooie ervaring.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny, er is hier een gevalletje die de post-regels niet naleeft, just letting you know![]()
Ik insinueer alleen maar
Mijn 'strategie' was om heel vrolijk en lief te beginnen en steeds de gemoederen hoger op te laten lopen. Ik baalde ook als een stekker toen Jeroen in die doodskist met z'n bak water al begon te onderhandelen over bier, hij was me een week voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah nee natuurlijk niet, we zijn toch vriendjesmaar wat zegt nu nog 1600 euro tegenwoordig, wat je net zei, 645 alleen al aan huur dan nog gas en licht en waterbelasting verzekeringen en nog van die ellende.
Maar zeg eens eerlijk Bobby, als jij daar nog gezeten had, had je het dan nog leuk gevonden zoals het er nu aan toe gaat, of had jij wel lekker lopen gallen af en toe en ook een goede disc. niet uit de weg gaan.
Vind je het ook niet zo, dat ze er toch weinig voor hoeven te doen om 1 als een winnaar uit de bus te laten komen.
en zo blijft ze terugkomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik moet mijn mond spoelen, takkewijf. Leer lezen, leer schrijven en vergeet dat je geleerd hebt hier te komen. Wil je tegen Sly zeggen dat hij zijn hoeren beter op moet voeden, dit is geen reclame voor zijn site sekte.
Heel raak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd in deze of de vorige COS ook geopperd dat ze maar een 3D puzzel moesten krijgen, een bouwpakket lijkt daar aardig op.
Minimaal een week geleden werd geopperd om ze in vormeloze uniforme kleding te laten lopen, al was het alleen maar om Eline d'r ijdelheid dwars te zitten. Ze lopen nu al dagen in een GI Joe/Jane outfit, Eline voelt zich vervolgens een LegerBarbie en weer is het niet goed.
Je kunt alles wat er gebeurt of binnenkomt wel afzeiken, maar voor alles wat er gebeurt of binnenkomt is net zo hard een suggestie in de COS gedaan.
Ik heb het idee dat het geen ruk meer uitmaakt wat er in een bunker gebeurt, het moet hard en snel zijn, want users willen vooral zien dat er tekeer gegaan wordt, en als ze dat niet zien dan gaan ze zelf wel tekeer.
Over de bewoners, de redactie en als het even wil zelfs over elkaar.
You're in control, maar dat ben je kennelijk niet als jouw voorkeur niet doorgevoerd wordt, dat er mensen zijn met andere voorkeuren wordt kennelijk even vergeten.
Ik quote mezelf maar even. Waren de sancties te zwaar of te licht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Hé, de poll met de sancties voor Eliene is verdwenen.
quote:Sanctie uitdaging Eline
Pers. item inleveren
50 km fietsen
75 x opdrukken
Geen sanctie
(Tijdens het neerstorten proberen je koers te wijzigen ) Niet beledigend bedoelt hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Toen maar besloten om mijn strategie on-the-fly aan te passen
(niet beledigend bedoeld, maar on-the-fly is euh... sja hoe vertaal je dat in godsnaam?!?!)
Scroll ff omhoog in deze COS, je hebt een vermakelijke gasaanval gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Kinga het volgende:
* Kinga schakelt in, checkt stream, zucht...
Ze willen ons echt dood vervelen he?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
(Tijdens het neerstorten proberen je koers te wijzigen ) Niet beledigend bedoeltd hoor!
Beetje zwaktebod na "Ga es deaud", niet dat het geen goede suggestie is, maar toch.........quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny, er is hier een gevalletje die de post-regels niet naleeft, just letting you know![]()
Ik insinueer alleen maar
"du moment"quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
(niet beledigend bedoeld, maar on-the-fly is euh... sja hoe vertaal je dat in godsnaam?!?!)
TBO2quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Rechter heeft mij ontslagen uit de schuldsanering....
Kan ik me nu alsnog opgeven voor de bunker?!?!?!?!
gefeliciteerd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Maar zo is ze ook weer weg om te gaan rapporterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
en zo blijft ze terugkomenaangezien ze dit allemaal moet rapporteren aan de grote baas ..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Hej, die JD-single barrel heb ik hier ook staan. (en nog een paar exclusieve jack'squote:
volgens mij wel. voor TBO2quote:LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Ga es deaud mag toch wel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje zwaktebod na "Ga es deaud", niet dat het geen goede suggestie is, maar toch.........
oh oke, jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mijn 'strategie' was om heel vrolijk en lief te beginnen en steeds de gemoederen hoger op te laten lopen. Ik baalde ook als een stekker toen Jeroen in die doodskist met z'n bak water al begon te onderhandelen over bier, hij was me een week voor
Toen maar besloten om mijn strategie on-the-fly aan te passen
Tof man! Drink er maar 3 van mij!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
* Marrije pakt het hazelnootgebakje en de patat met mayo gefeliciteerd LSquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ga es deaud mag toch wel?
Ik stuurde meer op *gebrek aan* hoofdlettergebruik, spelling en interpunctie
Dinsdag 19 mei, 17:00 uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Oxymorons het volgende:
Cigaretten zijn van tafel dus.... opdracht niet gehaald!
Okee, da's ook bijna wel misdadig in het onderhavige gevalquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ga es deaud mag toch wel?
Ik stuurde meer op hoofdlettergebruik, spelling en interpunctie
goeie comboquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije pakt het hazelnootgebakje en de patat met mayo gefeliciteerd LS
ze is deaudquote:
Er ligt geen patat op tafel, alleen frietquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije pakt het hazelnootgebakje en de patat met mayo gefeliciteerd LS
Is es ipv eens niet hetzelfde als na ipv naar of moet dat is zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is deaud
en als je OOIT nog in Geenstijl taal durft te posten krijg je echt ruzie met me
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
ze is deaud
on-the-fly m'n strategie aanpasen moet je maar zien als 'al doende' m'n strategie aanpassen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, jammer.
en ik zal je ff zeggen, ik was van plan als ik je las hele dure woorden te gaan gebruiken, gewoon google he haha maar ja zit weer hier meer te kleppen dan wat anders, het is verslavend ik weet het![]()
en on-the-fly misschien op de vleugel/vlieg ach ik kom er wel achter als ik goed oefen
Gaan we nou happen naar de reaguurders usersquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is deaud
scherp!! heel scherp!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dinsdag 19 mei, 17:00 uur
Marielin ligt net op bed om even een paar uurtjes slaap te pakken wanneer het alarm afgaat. Jeroen snelt naar het BEVO hok en komt lachend terug. 'Dit is voor jou Marielin!' roept hij enthousiast. Marielin kijkt verrast op en ziet Jeroen die een glas met sigaretten vasthoudt.
Wanneer Jeroen de brief voorleest die erbij zit moet Marielin zich toch even vermannen.
De brief zegt;
" Overlevers, Marielin,
De streamer heeft naar aanleiding van jouw ideeën je ultieme uitdaging bepaald.
Niet roken terwijl er sigaretten op tafel liggen!
Hou je dit 24 uur vol, zijn de sigaretten van jou.
Hou je dit niet vol, moeten de sigaretten ingeleverd worden en krijg je een sanctie die de streamer bepaald.
De aansteker mag niet voor andere doeleinden gebruikt worden.
The Bunker "
Marielin roept direct:'dat lukt me echt wel'.
Nou Marielin, we zullen het zien...de uitdaging is om 16:00 uur ingegaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
eigenlijk moet ze gewoon zonder handen eten
volgens Eline: ranzigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Kinga het volgende:
Vraag me echt af hoe het smaakt...
Wat is het hier dan? doodt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is deaud
Ze red het wel, als ze daarna de boel uitkotst is niet ergquote:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef beequeen het volgende:
Zijn het wel hondenbrokken? Ziet er uit als gewoon rundvlees.
[ afbeelding ]
Hondenvlees?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hondenvoer is best wel te eten. Ik had vroeger een zaterdagbaantje bij een dierenspeciaalzaak en we vraten ons ook vol als tussendoortje met hondenkoekjes en hondenvlees.
whaaaaaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef Marrije het volgende:
Jeroen kijkt bijna jaloers, Eline heeft wat te vreten en hij niet
Dat denk ik ook...dat spul ruikt gewoon ook ontzettend smerigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
En dan heeft ze vochtige hondenvoer gekregen. volgens mij is droge hondenvoer beter van smaak
pedigree?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
waar ben je danquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
Het is echt hondenvoer, ik heb het blik gezien. Ze hebben zelfs gebeld met de fabrikant om na te gaan of het schadelijk is. Kip mocht niet, daarom rundvlees...
Owkeeej, thanks. Toch blijf ik twijfelen, mag dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
Het is echt hondenvoer, ik heb het blik gezien. Ze hebben zelfs gebeld met de fabrikant om na te gaan of het schadelijk is. Kip mocht niet, daarom rundvlees...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:56 schreef Kinga het volgende:
Ik heb vannacht over die figurant gedroomd, hoe vaag is dat dan...
Nu thuis, maar ik had het blik gezien vorige keer na mijn exit, Bart liet zien wat mijn Extreme Eating challenge was geweest... Dat kregen Eline en Amber toen.quote:
ik vroeg het me al af. kon over natvoer niets vinden. De meeste HondenBROKKEN zijn beslist NIET geschikt voor menselijke consumptie namelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
Sigaretten. En ja er liggen er op tafel, maar of dat het pakje is wat Marielin nu wint weet ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Waar zijn de cigaretten. Die staan niet op tafel!?
NEE!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeej, thanks. Toch blijf ik twijfelen, mag dat?
of er komt weer een poll met wel of niet gehaald .........quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Waar zijn de cigaretten. Die staan niet op tafel!?
ik weet niet wat de uitslag van de poll wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ze mag nu weer een persoonlijk item kiezen?
Ze is niet gaan kotsen,dus het zal wel meevallen.quote:
Nou, vindt het ook ranzig, zat zelf ook bijna te kotsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
Eline: ik doe het nooit meer.
Dit is het meest ranzige wat ik ooit heb gedaan
nopequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef sunny16947 het volgende:
Was er gestemd dat er sla en komkommer bij mocht?
heeft ze gedaan, ze sloeg de fles van Jeroen nog af, 'ik drink wel uit mn eigen fles'.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Eline nu niet straalmisselijk zijn?
Mag ze niet even wat drinken?
Dus ze is best braaf in bed?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Marrije het volgende:
Dit is het meest ranzige dat Eline ooit heeft gegeten.
tuurijk niet eigen initiatief van de crew want anders lust elientje dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef sunny16947 het volgende:
Was er gestemd dat er sla en komkommer bij mocht?
of een blik hondevoer ... Marilien mag ook haar sigaretten houden als beloningquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ze mag nu weer een persoonlijk item kiezen?
ze mag zo wel even liggen denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ze drinkt ook, en de redactie gaf dat ook aan dat dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
De sigaretten staan niet op tafel dus opdracht misluktquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
of een blik hondevoer ... Marilien mag ook haar sigaretten houden als beloning
Nee de cigaretten stonden naast de TV.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Sigaretten. En ja er liggen er op tafel, maar of dat het pakje is wat Marielin nu wint weet ik niet.
Straks komt het eerste blaf jequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
Is het zeker weten niet schadelijk?
Ze zat net al ff te hijgen.
Die polls zijn niet meer terug te vinden. In de COS wrs wel. Het was wel opvallend dat ze sancties heel snel van de site verdwenen waren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Danny het volgende:
[quote]Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet wat de uitslag van de poll was
Sigarettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Nee de cigaretten stonden naast de TV.
ze heeft ze al ... dit ruikt naar voortrekkerij ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De sigaretten staan niet op tafel dus opdracht mislukt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
Ze zei al dat haar vriend een lul was en haar niet zou steunen, dus dat het geen zin had om te stoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Kanjer het volgende:
zwak,ze had sterk moeten blijven
gelijk die peuk pakken
Ja duh, die balen als een stekker. Die zijn bang dat de dames daardoor meer sympathie stemmen krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die "mannen" daar zeggen géén enkel woord nadat Eline en Marilin hun persoonlijke challanges gehaald hebben... Niets.. Nada..
tot de tijdslimiet ervan was verstreken lijkt me. ik vond 't ook snel weg, maar durf niet stellig te beweren dat hij te vroeg weg is gehaald (lees: op het moment dat de febo het best uitkwam). Hoop dat haar bonus de mascara was. daar heeft ze imo het minst aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die polls zijn niet meer terug te vinden. In de COS wrs wel. Het was wel opvallend dat ze sancties heel snel van de site verdwenen waren.
Of apporteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien gaat ze straks ook blaffen.
Ze letten gewoon niet op bij de redactie,nou ik ben eff wat anders doen.Half uurtjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft ze al ... dit ruikt naar voortrekkerij ...![]()
Niet meer op hem stemmen dan he? (of het moeten tegenstemmen zijn)quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
ik vind dit dus toch wel heel stoer van Eline, volgens mij heb ik een 2e favoriet aangezien Jeroen vanavond de zooi zal verlaten
okquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Sorry komt door mijn engelse achtergrond! (cigarettes)
LOL hoeveel kinderen hebben geen hondevoer gegeten toen ze klein waren? Tis echt niet giftig hoor.. panisch gedoe hier altijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
zwakquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei al dat haar vriend een lul was en haar niet zou steunen, dus dat het geen zin had om te stoppen
Er stond geen tijdslimiet bij. Dit postte Disana.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef Danny het volgende:
tot de tijdslimiet ervan was verstreken lijkt me. ik vond 't ook snel weg, maar durf niet stellig te beweren dat hij te vroeg weg is gehaald (lees: op het moment dat de febo het best uitkwam). Hoop dat haar bonus de mascara was. daar heeft ze imo het minst aan.
Nou ja, het is bijna afgelopen. Ik maak me niet zo druk meer.quote:Sanctie uitdaging Eline
Pers. item inleveren
50 km fietsen
75 x opdrukken
Geen sanctie
Dit had ik niet willen lezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LOL hoeveel kinderen hebben geen hondevoer gegeten toen ze klein waren? Tis echt niet giftig hoor.. panisch gedoe hier altijd.
Wat je zelf eet is misschien nog wel veel erger. Ik sprak ooit een vrachtwagenchauffeur die met een hoop vlees naar Engeland reed om er hondenvoer van te laten maken.. wordt dat vlees bij die fabriek afgekeurd. Dus hij zijn baas opbellen 'wat moet ik nu met dat vlees'.. is ie een paar uur later naar Duitsland gereden, naar de fabriek die dat vlees voor de burgers van McDonalds ging gebruiken.
Hmm, als ze zich dadelijk weer zouden moeten schminken is dat natuurlijk alleen maar vervelend toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Danny het volgende:
mascara EN wat make-up?!?!?
alleen mascara hebben we op gestemd. wtf?
HOE BELACHELIJK DIT HET ZOU ALLEEN MASCARA ZIJN grrrquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Danny het volgende:
Ja ik zal eens plek maken voor jequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Tot vanavond schat!
Arme PW, helemaal beledigd dat ik haar te oud vind haha
ik beloof niks, als hij straks nog wel een goede kans maakt en ik kan hem nog redden met een paar credits dan ga ik dat doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet meer op hem stemmen dan he? (of het moeten tegenstemmen zijn)
dan krijgt marielin een slof peuken in plaats van dat handjevol?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef beequeen het volgende:
BTW, ze krijgt niet alleen haar mascara maar de hele toilettas.
het was een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LOL hoeveel kinderen hebben geen hondevoer gegeten toen ze klein waren? Tis echt niet giftig hoor.. panisch gedoe hier altijd.
En hoelang heeft ze die tas? Zou mooi zijn als die verbonden is aan de tijd dat Marielin haar peuken nog heeft. Peuken op. Tas ook inleveren. Kijken of ze opeens naar Marielins knietjes kruiptquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond geen tijdslimiet bij. Dit postte Disana.
[..]
Nou ja, het is bijna afgelopen. Ik maak me niet zo druk meer.
BTW, ze krijgt niet alleen haar mascara maar de hele toilettas.
eenschquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:12 schreef Quinty. het volgende:
[..]
HOE BELACHELIJK DIT HET ZOU ALLEEN MASCARA ZIJN grrr![]()
echt voortrekkerlijk bah bah
En Marielin begint er juist weer overquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:09 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin zegt: 'Ja nou weten we het wel weer'
ik zeg beiden weer inleveren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Danny het volgende:
Van dat plaatje met haar mond open kun je leuke photoshops maken. Misschien een idee om een fake te maken met bart als pornoster die eline een bakje yoghurt voert?quote:
ook goed. heb niet meegekregen wat er fout ging bij marielin, maar ik heb bij marielin niet op een beloning gestemd dus ook geen recht van spreken. Maar bij Eline is heel duidelijk op 'mascara' gestemd en niet op 'de halve make-up afdeling van de Etos'quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zeg beiden weer inleveren...
bij de sigaretten ging het niet goed en Eline krijgt meer dan haar mascara ...
heb je je hier Meld je hier als je Jeroen erin wil houden al gemeld?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik beloof niks, als hij straks nog wel een goede kans maakt en ik kan hem nog redden met een paar credits dan ga ik dat doen
Kai moest zijn vlees delen.. dus ja het is echt wel hondenvlees uit blik.. MET harde stukjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dat of wat Danny zegt. Een slof peuken voor Marielin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef Spooky4u het volgende:
En hoelang heeft ze die tas? Zou mooi zijn als die verbonden is aan de tijd dat Marielin haar peuken nog heeft. Peuken op. Tas ook inleveren. Kijken of ze opeens naar Marielins knietjes kruipt
ik heb mijn mail al weg maar of dit helptquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch
dit is dus het soort dingen wat ze bij de redactie maar steeds uithalen en waarmee ze kwaad bloed zetten. WAAROM?
En dan open Bart morgen weer een topic waarin hij over de pis is zeker
ze hebben tot nu toe nog niets hersteld, dus dit gaan ze ook niet herstellen. En ALS ze het al doen doen ze 't als ze al klaar is over een uurtje of zes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:14 schreef hondjes het volgende:
Plaatsen we dit onder foutje,,de toilettas of voortrekken.
wachten maar even af, of ze het herstellen.
nee nog niet, ik ga gelijk kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je je hier Meld je hier als je Jeroen erin wil houden al gemeld?
Vanochtend tijdens de inspectie zei Bart al dat Elientjes nageltjes er niet uitzagen. Wat had ze daarvoor nodig....juist, nagellakremover. We ame to please.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:14 schreef hondjes het volgende:
Plaatsen we dit onder foutje,,de toilettas of voortrekken.
wachten maar even af, of ze het herstellen.
Jeroen heeft gewoon gelijk en Elientje mengt zich nooit in discussies. Empatisch gevoel van een mossel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Flow3r het volgende:
confrontatie Jeroen en Marielin, Eline hoort niets
ja dat dacht ik vanmorgen ook al dus toen hij dat zeiquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de inspectie zei Bart al dat Elientjes nageltjes er niet uitzagen. Wat had ze daarvoor nodig....juist, nagellakremover. We ame to please.
Hihi..quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:12 schreef bamby het volgende:
Wel verdorrie heeft elientje de lekkere brokken van de lieve hond van dot op gegetenMoet die het nu zonder brokken doen
Ik wel, en zij dus ook..neem ik aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben tot nu toe nog niets hersteld, dus dit gaan ze ook niet herstellen. En ALS ze het al doen doen ze 't als ze al klaar is over een uurtje of zes.
Ik zie 't niet als foutje hoor, tenzij ze compleet hersenloos zijn. Je weet toch wel het verschil tussen mascara en een complete make-up set?
Als je engelse woorden wilt gebruiken om interessant te doen, zorg dan wel dat je ze goed schrijft. Komt wat knullig over zoquote:
idd. maar dat is natuurlijk wéér toeval. Eline moet eigenlijk een staatslot kopen. Met een dergelijk aantal toevalstreffers KAN het niet anders dan dat ze de hoofdprijs wint. (en het is 'aim')quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de inspectie zei Bart al dat Elientjes nageltjes er niet uitzagen. Wat had ze daarvoor nodig....juist, nagellakremover. We ame to please.
Is er ook een 'Jeroen eruit' topic?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je je hier Meld je hier als je Jeroen erin wil houden al gemeld?
Ze heeft het nog niet over de lucht gehad van dat vlees (geen brokken), maar dat is ook amper te harden geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef kenobi het volgende:
en dan maar zeggen dat marieline zeikt, heb elintje al tig x horen zeggen hoe goor die hondenbrokken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |