en zo blijft ze terugkomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik moet mijn mond spoelen, takkewijf. Leer lezen, leer schrijven en vergeet dat je geleerd hebt hier te komen. Wil je tegen Sly zeggen dat hij zijn hoeren beter op moet voeden, dit is geen reclame voor zijn site sekte.
Heel raak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd in deze of de vorige COS ook geopperd dat ze maar een 3D puzzel moesten krijgen, een bouwpakket lijkt daar aardig op.
Minimaal een week geleden werd geopperd om ze in vormeloze uniforme kleding te laten lopen, al was het alleen maar om Eline d'r ijdelheid dwars te zitten. Ze lopen nu al dagen in een GI Joe/Jane outfit, Eline voelt zich vervolgens een LegerBarbie en weer is het niet goed.
Je kunt alles wat er gebeurt of binnenkomt wel afzeiken, maar voor alles wat er gebeurt of binnenkomt is net zo hard een suggestie in de COS gedaan.
Ik heb het idee dat het geen ruk meer uitmaakt wat er in een bunker gebeurt, het moet hard en snel zijn, want users willen vooral zien dat er tekeer gegaan wordt, en als ze dat niet zien dan gaan ze zelf wel tekeer.
Over de bewoners, de redactie en als het even wil zelfs over elkaar.
You're in control, maar dat ben je kennelijk niet als jouw voorkeur niet doorgevoerd wordt, dat er mensen zijn met andere voorkeuren wordt kennelijk even vergeten.
Ik quote mezelf maar even. Waren de sancties te zwaar of te licht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Hé, de poll met de sancties voor Eliene is verdwenen.
quote:Sanctie uitdaging Eline
Pers. item inleveren
50 km fietsen
75 x opdrukken
Geen sanctie
(Tijdens het neerstorten proberen je koers te wijzigen ) Niet beledigend bedoelt hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Toen maar besloten om mijn strategie on-the-fly aan te passen
(niet beledigend bedoeld, maar on-the-fly is euh... sja hoe vertaal je dat in godsnaam?!?!)
Scroll ff omhoog in deze COS, je hebt een vermakelijke gasaanval gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Kinga het volgende:
* Kinga schakelt in, checkt stream, zucht...
Ze willen ons echt dood vervelen he?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
(Tijdens het neerstorten proberen je koers te wijzigen ) Niet beledigend bedoeltd hoor!
Beetje zwaktebod na "Ga es deaud", niet dat het geen goede suggestie is, maar toch.........quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny, er is hier een gevalletje die de post-regels niet naleeft, just letting you know![]()
Ik insinueer alleen maar
"du moment"quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
(niet beledigend bedoeld, maar on-the-fly is euh... sja hoe vertaal je dat in godsnaam?!?!)
TBO2quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Rechter heeft mij ontslagen uit de schuldsanering....
Kan ik me nu alsnog opgeven voor de bunker?!?!?!?!
gefeliciteerd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Maar zo is ze ook weer weg om te gaan rapporterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
en zo blijft ze terugkomenaangezien ze dit allemaal moet rapporteren aan de grote baas ..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tast toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Hej, die JD-single barrel heb ik hier ook staan. (en nog een paar exclusieve jack'squote:
volgens mij wel. voor TBO2quote:LS viert feestje![]()
![]()
![]()
Ga es deaud mag toch wel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje zwaktebod na "Ga es deaud", niet dat het geen goede suggestie is, maar toch.........
oh oke, jammer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mijn 'strategie' was om heel vrolijk en lief te beginnen en steeds de gemoederen hoger op te laten lopen. Ik baalde ook als een stekker toen Jeroen in die doodskist met z'n bak water al begon te onderhandelen over bier, hij was me een week voor
Toen maar besloten om mijn strategie on-the-fly aan te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |