dat is de fout van de regie omdat ze vantevoren duidelijk hebben gezegd dat t hier niet om een 2de DGK of BB zou gaan, maar dat alles draaide om het groepsgevoel en als je dan iemand laat etteren en daarmee een andere rol laat aannemen kan ik ook wel begrijpen dat zo'n Peter zegt dat ie dan nooit had meegedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft idd tegen Bart gezegd dat ie zich eff rustig zou houden wb Marielin maar op een later tijdstip haar weer een beetje uit de tent zou gaan lokken.
ik snap ook niet waarom hij zich nu zo op de achtergrond blijft houden.
Dan mag ze dus alleen nog maar verkleinwoorden gebruiken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef willllll het volgende:
kunnen ze Eline niet verbieden om geen verkleinwoorden meer te laten zeggen!!!!!!
Je moet je lijm en je slabbetje meenemen maar we zeggen nog niet wat we gaan doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Quinty. het volgende:
tjonge jonge wat is fase 4 zwaar zeg
slapen puzzelen- bouwpaket - friet met kip
zou je zo meen kinderfeestje mee kunnen vullen
En weer tegen Marilien dan, waarom niet deze keer tegen Pim of Eline, kijk ik zeg niet Complot theorieen, roddel en achterklap, sturing door de regie, maar toch ga ik me dat nu langszaam afvragen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft idd tegen Bart gezegd dat ie zich eff rustig zou houden wb Marielin maar op een later tijdstip haar weer een beetje uit de tent zou gaan lokken.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag ze dus alleen nog maar verkleinwoorden gebruiken?
Sturing aan 1 persoon is een gebrek aan creativiteit. Als redactie moet je aanvoelen wat er speelt en daarop inspelen. De mindfuck was perfect maar totaal verkeerd uitgevoerd. Het ging om de voorafgaande discussie waarin de overlevers stelling tegen elkaar konden nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jeroen een subtiel (en voor de streamers zichtbaar) signaal krijgt dat het een idee is Marielin uit te gaan dagen is het ook niet goed: want dan is het beïnvloeding en laat je de dingen niet op zijn beloop.
Volgens mij is enige sturing niet erg, zolang het maar zichtbaar is voor de streamer.
Omdat er niets gebeurt als je het op zijn beloop laat (hangt ook samen met de korte tijdsduur van het programma).
ik zou ook graag zien dat Eline of Pim wat meer tegenwerking kregenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En weer tegen Marilien dan, waarom niet deze keer tegen Pim of Eline, kijk ik zeg niet Complot theorieen, roddel en achterklap, sturing door de regie, maar toch ga ik me dat nu langszaam afvragen.
Niet helemaal onwaar, maar daarmee ga je wel wat gemakkelijk voorbij aan wat hier eerder werd gezegd, namelijk dat er op Jeroen na, weinig zeggende zoutzakken zijn overgebleven, die toevallig de grootste achterban hadden/hebben. Jeroen kan wel voor enige reuring zorgen, maar daar heeft ie wel "sparringspartners" voor nodig...... en die zijn wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben met name door bepaalde polls de individule en groeps processen in de verschillende fases gefrustreerd. Door slechte timing bepaalde elementen in fases geïntroduceerd die uiteindelijk het gevolg hebben dat de overlevers steeds meer de weg kwijt raken. Hen rest blijkbaar niet anders meer dan het gelaten ondergaan van hun lot. Ze willen wel dat kan je zien aan de frustraties van Marielin en Pim wanneer ze verliezen.
Zelfs Jeroen, die veruit de beste speler leek te zijn, is niets meer van over.
moeilijkjes hoortjes alleentjes verkleinwoordjes zegjes!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef willllll het volgende:
moeilijk hoor alleen verkleinwoorden zeggen!!
En ik word weer helemaal vrolijk van ons meisje-meisje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef hondjes het volgende:
en iedereen neemt het nu over..mesje ,,oogjes, kwastje, schoentjes, laarsjes
gelukkig ons meisje meisje wordt hier helemaal vrolijk van
nou, ik niet, ik ga maar even wat anders doen
Heb ze al twee dagen niet aangehad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef annie68 het volgende:
Voor mij geen tweede bunker meer wat een saaie boel daar,Nou 5.minuten kijken ben ik het al zat.
Het is net als vissen. Trek je te hard dan breekt het lijntje,d us rustig aan binnenhalen.. en niet te rustig want dan ben je je vis kwijt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Van mij mogen ze alle 4 winnen, ik gun het ze allemaal ik eet er geen boterham minder om.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou ook graag zien dat Eline of Pim wat meer tegenwerking kregen
Ik had dat zelf anders ingeschat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef akveor het volgende:
Hen rest blijkbaar niet anders meer dan het gelaten ondergaan van hun lot.
Ja, mét Peter is dat soort spanning verdwenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet helemaal onwaar, maar daarmee ga je wel wat gemakkelijk voorbij aan wat hier eerder werd gezegd, namelijk dat er op Jeroen na, weinig zeggende zoutzakken zijn overgebleven, die toevallig de grootste achterban hadden/hebben. Jeroen kan wel voor enige reuring zorgen, maar daar heeft ie wel "sparringspartners" voor nodig...... en die zijn weg
Ben ook heel blij voor jou, jij vrolijk Eline vrolijk, doet ze toch iets goeds hequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik word weer helemaal vrolijk van ons meisje-meisje.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ze al twee dagen niet aangehad.
Volgende keer ga ik ook maar gratis kijken.
Pim en Eline zijn mooi uit de wind geblevenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle 4 winnen, ik gun het ze allemaal ik eet er geen boterham minder om.
Maar het gaat nu toch WEL heel erg opvallen, zal bijna gaan denken, Omdat Roel en Dido misschien Persoonlijke vrienden zijn van Bart of Bram of wie dan ook.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
[..]
moeilijkjes hoortjes alleentjes verkleinwoordjes zegjes!!
Heb je nu betaald dan? Voor die laatste paar dagen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef annie68 het volgende:
[..]
Al krijg ik het gratis wat een saai programma zeg daar kijk ik echt niet meer na,als ze niks beters weten.
Dit heeft ie van z'n vakantiegeld gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef knutselbeest het volgende:
ja marilien boven aan zal wel har ventje zijn die veel op haar stemt haha want er zijn ook veel min stemmen voor haar ma ja zou marilien winnen heeft ze geen geld meer over die heeft haar ventje al uitgegeven aan stemen
Precies, het lijkt soms een ego ding te zijn. Soms lijkt het erop dat er gewoon een idee gepakt wordt maar niet aangepast aan het moment en dus verkeerd uitpakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het idee dat er te weinig feeling met zowel de kijker als de overlever is... dat er meer gedacht is aan de eigen leuke ingevingen en gemakken, ook al kwamen die qua timing slecht uit.
De eerstvolgende die na en naar door elkaar haalt krijgt een permbanquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef annie68 het volgende:
[..]
Al krijg ik het gratis wat een saai programma zeg daar kijk ik echt niet meer na,als ze niks beters weten.
heel strak planquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef Flow3r het volgende:
ik zeg: een geheime opdracht voor jeroen om Eline het leven zuur te maken
kijken hoe ze zich stand houdt![]()
Correctie: 3 saaie mensen en een meisje-meisje..quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit krijg je als je de smaakmakers er uit stemt.Het is verdorie 4 weken streams en wat doen de mensen.
Ze gaan voor de knappe knop en stille willie.Amber had een lekkere grote bek en Peter was echt lachwekkend.Bobby kletste je de oren van de kop en Renate was ook wel in voor leuke streammomenten.
Nu zitten we naar saaie mensen te kijken die puzzelen en bouwen
er na? wat naarquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De eerstvolgende die na en naar door elkaar haalt krijgt een permban
verkleinwoorden, geen verkleinwoordjes!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef Quinty. het volgende:
persoonlijk dag duel voor eline geen verkleinwoordjes meer,
ieder verkleinwoordje levert de ander iets op
Doe niet zo strengquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De eerstvolgende die na en naar door elkaar haalt krijgt een permban
Jeroen heeft behoefte aan weerstand daar floreert ie bij .... en er is geen hond daar die dat werkelijk bied. Ook Marielin komt bij een "echte" confrontatie uiteindelijk niet verder als schelden en dreigen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Jeroen stil. Heeft hij zijn portie gehad van Marielin?
Dat moet dus meis-meis worden, want geen verkleinwoordjes meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: 3 saaie mensen en een meisje-meisje..
Dat meisje meisje is ook saai,ik kijk voor actie naar de streams.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: 3 saaie mensen en een meisje-meisje..
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, het lijkt soms een ego ding te zijn. Soms lijkt het erop dat er gewoon een idee gepakt wordt maar niet aangepast aan het moment en dus verkeerd uitpakt.
Het nadeel is ook dat het live is en dat er niet meer geknipt een geplakt kan worden.
Ik vind het juist opvallend dat de crew hier vandaag schittert door afwezigheid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebben
misschien komt Brian wel met zijn paardquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebben
Ik bedoel voornamelijk te zeggen dat niemand in z'n rol heeft kunnen groeien. IPV dat hun karakters vergroot zijn zijn ze verkleint. Het is onzin om Jeroen een rol als 007 te geven wanneer die alle touwtjes al in handen heeft. Dan laat je de streamer wel bepalen maar bewaak je uiteindelijk niet je format.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet helemaal onwaar, maar daarmee ga je wel wat gemakkelijk voorbij aan wat hier eerder werd gezegd, namelijk dat er op Jeroen na, weinig zeggende zoutzakken zijn overgebleven, die toevallig de grootste achterban hadden/hebben. Jeroen kan wel voor enige reuring zorgen, maar daar heeft ie wel "sparringspartners" voor nodig...... en die zijn weg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef willllll het volgende:
kunnen ze Eline niet verbieden om geen verkleinwoorden meer te laten zeggen!!!!!!
Er zijn toch zat ideeen hier neergezet en wat doen ze?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
"Dure" grap dan om je gelijk te halen ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend dat de crew hier vandaag schittert door afwezigheid.
Het paard mag je thuis laten maar Huub of Bart mogen wel even gezellig mee kletsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Het orginele concept is idd ver te zoeken maar zo saai als dat het nu is kan BB 1 zelfs niet tegenop.Dat alleen Jeroen mensen zou moeten uitdagen hoeft van mij ook niet maar de redactie zou wel bv tegen Eline kunnen zeggen"probeer de zwakke plekken van Marielin te ontdekken"niet constant met haar meelullen" en vice versa .Beetje uit de tent lokken mag best vind ik .Dat 1 bepaald persoon"Jeroen" daar heel goed in is ,tja dat is gewoon een feit.Maar dan komt er tenminste wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat is de fout van de regie omdat ze vantevoren duidelijk hebben gezegd dat t hier niet om een 2de DGK of BB zou gaan, maar dat alles draaide om het groepsgevoel en als je dan iemand laat etteren en daarmee een andere rol laat aannemen kan ik ook wel begrijpen dat zo'n Peter zegt dat ie dan nooit had meegedaan
volgende programma moeten ze gewoon zeggen dat ze mensen zoeken die bereid zijn om alles te doen voor de camera, toneelspel of niet, nu heb je mensen die zich aan het concept houden en anderen die dan niet doen en er dan op afgerekend worden
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ook heel blij voor jou, jij vrolijk Eline vrolijk, doet ze toch iets goeds he
denk je echt? Dat zou heel jammer zijn, om op zo'n manier zijn gelijk te halen. Ik hoop het niet. Zoals al eerder gezegd, dit was de eerste keer, het zou imho het beste zijn als ze dit zouden evalueren en er lering uit trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)
Ik had eergisteren hier gezegt dat de jongens dan maar armpje moesten drukken (al maakte Bart er armpje trekken van, zo zei ie het), en ja dat hebben ze gisteravond gedaan dus ze lezen het heus welquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn toch zat ideeen hier neergezet en wat doen ze?
Ze geven tig keer een puzzel en bouwzooi
het enigste voordeel wat we er mee hebben is dat ze nu met 4e aan tafel zitten en iig iets doen ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Die kans heb je met deze uitspraak dus nu gereduceerd tot bijna nihil. Jammer want ik denk dat je in je veronderstelling best gelijk zou kunnen hebben en ik had ze die "ongeloofwaardige" kaart best willen zien spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)
Oh, dus je bent dubbel gelukkig, met Eline en die zus van haar, nou echt jij blij, zus blij en Eline blijquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!
Naar welke sites ga jij daarvoor dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meisje meisje is ook saai,ik kijk voor actie naar de streams.
Wil ik op iemand geilen ,zijn daar zat andere sites voor
dat moeten ze helemaal niet doen. geef ze twister. laat ze wat doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het orginele concept is idd ver te zoeken maar zo saai als dat het nu is kan BB 1 zelfs niet tegenop.Dat alleen Jeroen mensen zou moeten uitdagen hoeft van mij ook niet maar de redactie zou wel bv tegen Eline kunnen zeggen"probeer de zwakke plekken van Marielin te ontdekken"niet constant met haar meelullen" en vice versa .Beetje uit de tent lokken mag best vind ik .Dat 1 bepaald persoon"Jeroen" daar heel goed in is ,tja dat is gewoon een feit.Maar dan komt er tenminste wat leven in de brouwerij.
Net gaf Bart nog aan dat er een exit aankomt en dat ze herinneringen zouden kunnen gaan ophalen van de tijd in de bunker,maar we horen maar niks.Uber saai
Dat zou dan grote flauwekul zijn en een minne streek. Niemand hier heeft gevraagd om twee dagen fröbelen aan tafel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is veel te onzichtbaar, Dido deed 't beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!
Nou, nu je er over begint, een klein relletje dan, Jan Smit had ook al een ander wordt er gefluisterd, schande tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Spooky4u het volgende:
Jeeeee, mensen, wat is dit. Ik vermaak me al dagen prima zonder streams op het werk. Er was genoeg te doen in de COS. Maar vandaag wil het maar niet vlotten he. Niemand ergens nog een relletje ofzo?
Die zijn al lang blij idd, geen rare opdrachten meer, geen stress, gewoon lekker froebelen en de tijd doden....quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef akveor het volgende:
Als overlevers zou je je toch ook moeten gaan afvragen waarom ze al 2 dagen aan het handenarbeiden zijn?
ze verplicht laten praten? stellingen laten verzinnen en discussieren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
het enigste voordeel wat we er mee hebben is dat ze nu met 4e aan tafel zitten en iig iets doen ..
krijgen ze niks gaan ze of hangen of ijsberen en komt er geen woord uit ..ze zijn de laatste dagen aan het uitzitten en niet nog van plan om ook maar iets eigen initiatief te tonen ...
heb jij nog een leuk idee?
Er werd in deze of de vorige COS ook geopperd dat ze maar een 3D puzzel moesten krijgen, een bouwpakket lijkt daar aardig op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, Eline giebelt in de iso dat ze van knutselen houdt en de volgende dag ligt er een bouwpakket in de bunker. Mooi dat die meid op haar wenken bediend wordt, ze heeft het zo moeilijk al!
Klopt, maar 3 dagen wachtlopen was nou ook niet je dat..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand hier heeft gevraagd om twee dagen fröbelen aan tafel.
Geen sites voor nodig en ook geen bunker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar welke sites ga jij daarvoor dan?
Ik bedoel niet perse opstoken maar zoals vannacht toen Eline een beetje pissig was op Marielin ivm wachtlopen en slaaptijdschema,die kant zou ik wel wat meer willen zien van Eline.dat is n'l haar zwakke plek denk ik.dat ze niet assertief genoeg is en graag aardig gevonden wil worden.Jeroen had wat mij betreft ook wel tegen Pim eens mogen zeggen "wat ben jij een dooie diender"ook al vind ik het een schatje".gewoon wat trefwoorden ingegeven door de redactie aan overlevers geven en kijken welke gesprkken daar uit voortvloeien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moeten ze helemaal niet doen. geef ze twister. laat ze wat doen.
pleur een stelling naar binnen waar ze over moeten praten. Wat je imo niet moet doen is opstoken tegen elkaar. Wil iemand dat vanzelf doen dan bedenkt die persoon dat ook zelf wel. Zorg dat ze bezig blijven op een leuke manier.
Momenteel is dit boeiender namelijk:
http://www.camvista.com/england/other/stonehenge-webcam.php
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd in deze of de vorige COS ook geopperd dat ze maar een 3D puzzel moesten krijgen, een bouwpakket lijkt daar aardig op.
Minimaal een week geleden werd geopperd om ze in vormeloze uniforme kleding te laten lopen, al was het alleen maar om Eline d'r ijdelheid dwars te zitten. Ze lopen nu al dagen in een GI Joe/Jane outfit, Eline voelt zich vervolgens een LegerBarbie en weer is het niet goed.
Je kunt alles wat er gebeurt of binnenkomt wel afzeiken, maar voor alles wat er gebeurt of binnenkomt is net zo hard een suggestie in de COS gedaan.
Ik heb het idee dat het geen ruk meer uitmaakt wat er in een bunker gebeurt, het moet hard en snel zijn, want users willen vooral zien dat er tekeer gegaan wordt, en als ze dat niet zien dan gaan ze zelf wel tekeer.
Over de bewoners, de redactie en als het even wil zelfs over elkaar.
You're in control, maar dat ben je kennelijk niet als jouw voorkeur niet doorgevoerd wordt, dat er mensen zijn met andere voorkeuren wordt kennelijk even vergeten.
Wat op zich ook wel weer typisch is, want de meeste zijn stellig dat het geen "pestshow" als DGK mag worden, maar als het er vervolgens dan "liever" toegaat is het ineens allemaal weer te zoetsappig en mag het allemaal best wat minder lief en vriendelijk..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat het geen ruk meer uitmaakt wat er in een bunker gebeurt, het moet hard en snel zijn, want users willen vooral zien dat er tekeer gegaan wordt, en als ze dat niet zien dan gaan ze zelf wel tekeer.
dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse opstoken maar zoals vannacht toen Eline een beetje pissig was op Marielin ivm wachtlopen en slaaptijdschema,die kant zou ik wel wat meer willen zien van Eline.dat is n'l haar zwakke plek denk ik.dat ze niet assertief genoeg is en graag aardig gevonden wil worden.Jeroen had wat mij betreft ook wel tegen Pim eens mogen zeggen "wat ben jij een dooie diender"ook al vind ik het een schatje".gewoon wat trefwoorden ingegeven door de redactie aan overlevers geven en kijken welke gesprkken daar uit voortvloeien.
Ik zeg maar wat hoor,weet het ook niet meer
of allemaal een kwartier op Fok laten lezen ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze verplicht laten praten? stellingen laten verzinnen en discussieren?
Dit is categorie preventief zeuren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef willllll het volgende:
Marielin is bang dat ze vergeten wordt, dus dat ze niet mag roken, maar dit duurt nog minstens 1 uur
Oew, die is wel lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef snetje het volgende:
[..]
of allemaal een kwartier op Fok laten lezen ...
Er moet door de bewoners gespeeld worden met de opties die wij aandragen. Dat we de poppetjes aan willen kleden is 1 ding. Wanneer we de poppetjes op het slagveld zelf willen verplaatsen wordt het een heel ander verhaal. Teveel kapiteins op een schip maakt deze stuurloos of draait uit op muiterij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er werd in deze of de vorige COS ook geopperd dat ze maar een 3D puzzel moesten krijgen, een bouwpakket lijkt daar aardig op.
Minimaal een week geleden werd geopperd om ze in vormeloze uniforme kleding te laten lopen, al was het alleen maar om Eline d'r ijdelheid dwars te zitten. Ze lopen nu al dagen in een GI Joe/Jane outfit, Eline voelt zich vervolgens een LegerBarbie en weer is het niet goed.
Je kunt alles wat er gebeurt of binnenkomt wel afzeiken, maar voor alles wat er gebeurt of binnenkomt is net zo hard een suggestie in de COS gedaan.
Over de bewoners, de redactie en als het even wil zelfs over elkaar.
You're in control, maar dat ben je kennelijk niet als jouw voorkeur niet doorgevoerd wordt, dat er mensen zijn met andere voorkeuren wordt kennelijk even vergeten.
Of op puzzelen, tanks in elkaar zetten en algehele kumbaya dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Er moet door de bewoners gespeeld worden met de opties die wij aandragen. Dat we de poppetjes aan willen kleden is 1 ding. Wanneer we de poppetjes op het slagveld zelf willen verplaatsen wordt het een heel ander verhaal. Teveel kapiteins op een schip maakt deze stuurloos of draait uit op muiterij.
Ben ik met je eens, maar ik denk dat de Red, ook nu zoiets heeft van, ach wat zullen we nog voor moeite doen, het is anders uitgepakt dan we dachten, (zo zie ik het dan he), maar ze kunnen het best nog redden, het zijn nog 3 dagen tot vrijdag, maak er dan wat van met zijn alle achter de schermen. zal ik willen roepen,quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse opstoken maar zoals vannacht toen Eline een beetje pissig was op Marielin ivm wachtlopen en slaaptijdschema,die kant zou ik wel wat meer willen zien van Eline.dat is n'l haar zwakke plek denk ik.dat ze niet assertief genoeg is en graag aardig gevonden wil worden.Jeroen had wat mij betreft ook wel tegen Pim eens mogen zeggen "wat ben jij een dooie diender"ook al vind ik het een schatje".gewoon wat trefwoorden ingegeven door de redactie aan overlevers geven en kijken welke gesprkken daar uit voortvloeien.
Ik zeg maar wat hoor,weet het ook niet meer
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geen sites voor nodig en ook geen bunker.
Beetje zielig dat je zulke programma,s alleen maar kijkt om op iemand te geilen
Had je ook Eline voor Junk uitgemaakt als zij rookte??? zomaar een vraagje hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ons junkie Mariepeuk wil graag een "ja" of "nee" horen van boven..
In elk geval buiten slapen, niet roken, wie vult aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Disana het volgende:
Sanctie uitdaging Eline
Pers. item inleveren
50 km fietsen
75 x opdrukken
Geen sanctie
Is dit niet veel lichter dan de sancties die voor Marielin werden aangeboden? Wie weet ze nog.
Dat zijn er dus zo al twee die een stuk zwaarder zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval buiten slapen, niet roken, wie vult aan?
Lijkt me dezelfde onzin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Disana het volgende:
Sanctie uitdaging Eline
Pers. item inleveren
50 km fietsen
75 x opdrukken
Geen sanctie
Is dit niet veel lichter dan de sancties die voor Marielin werden aangeboden? Wie weet ze nog.
Klopt, maar aan de andere kant heeft die "ik doe lekker m'n eigen ding en ik laat het allemaal maar op me afkomen"-houding ook wel wat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is veel te onzichtbaar, Dido deed 't beter
Die waterzakquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn er dus zo al twee die een stuk zwaarder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |