Doe niet zo strengquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
De eerstvolgende die na en naar door elkaar haalt krijgt een permban
Jeroen heeft behoefte aan weerstand daar floreert ie bij .... en er is geen hond daar die dat werkelijk bied. Ook Marielin komt bij een "echte" confrontatie uiteindelijk niet verder als schelden en dreigen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Jeroen stil. Heeft hij zijn portie gehad van Marielin?
Dat moet dus meis-meis worden, want geen verkleinwoordjes meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: 3 saaie mensen en een meisje-meisje..
Dat meisje meisje is ook saai,ik kijk voor actie naar de streams.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Correctie: 3 saaie mensen en een meisje-meisje..
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, het lijkt soms een ego ding te zijn. Soms lijkt het erop dat er gewoon een idee gepakt wordt maar niet aangepast aan het moment en dus verkeerd uitpakt.
Het nadeel is ook dat het live is en dat er niet meer geknipt een geplakt kan worden.
Ik vind het juist opvallend dat de crew hier vandaag schittert door afwezigheid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebben
misschien komt Brian wel met zijn paardquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
met zaken als een puzzel en nu een bouwpakket weet 't kleinste kind dat dat geen boeiende streams gaat opleveren. waarom de redactie daar dan toch voor kiest? Al pijp je een paard, maar ik verwacht elk moment Bart of Huub die hier komt melden dat we dit zelf gewild hebben
Ik bedoel voornamelijk te zeggen dat niemand in z'n rol heeft kunnen groeien. IPV dat hun karakters vergroot zijn zijn ze verkleint. Het is onzin om Jeroen een rol als 007 te geven wanneer die alle touwtjes al in handen heeft. Dan laat je de streamer wel bepalen maar bewaak je uiteindelijk niet je format.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet helemaal onwaar, maar daarmee ga je wel wat gemakkelijk voorbij aan wat hier eerder werd gezegd, namelijk dat er op Jeroen na, weinig zeggende zoutzakken zijn overgebleven, die toevallig de grootste achterban hadden/hebben. Jeroen kan wel voor enige reuring zorgen, maar daar heeft ie wel "sparringspartners" voor nodig...... en die zijn weg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef willllll het volgende:
kunnen ze Eline niet verbieden om geen verkleinwoorden meer te laten zeggen!!!!!!
Er zijn toch zat ideeen hier neergezet en wat doen ze?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
"Dure" grap dan om je gelijk te halen ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist opvallend dat de crew hier vandaag schittert door afwezigheid.
Het paard mag je thuis laten maar Huub of Bart mogen wel even gezellig mee kletsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Het orginele concept is idd ver te zoeken maar zo saai als dat het nu is kan BB 1 zelfs niet tegenop.Dat alleen Jeroen mensen zou moeten uitdagen hoeft van mij ook niet maar de redactie zou wel bv tegen Eline kunnen zeggen"probeer de zwakke plekken van Marielin te ontdekken"niet constant met haar meelullen" en vice versa .Beetje uit de tent lokken mag best vind ik .Dat 1 bepaald persoon"Jeroen" daar heel goed in is ,tja dat is gewoon een feit.Maar dan komt er tenminste wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat is de fout van de regie omdat ze vantevoren duidelijk hebben gezegd dat t hier niet om een 2de DGK of BB zou gaan, maar dat alles draaide om het groepsgevoel en als je dan iemand laat etteren en daarmee een andere rol laat aannemen kan ik ook wel begrijpen dat zo'n Peter zegt dat ie dan nooit had meegedaan
volgende programma moeten ze gewoon zeggen dat ze mensen zoeken die bereid zijn om alles te doen voor de camera, toneelspel of niet, nu heb je mensen die zich aan het concept houden en anderen die dan niet doen en er dan op afgerekend worden
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ook heel blij voor jou, jij vrolijk Eline vrolijk, doet ze toch iets goeds he
denk je echt? Dat zou heel jammer zijn, om op zo'n manier zijn gelijk te halen. Ik hoop het niet. Zoals al eerder gezegd, dit was de eerste keer, het zou imho het beste zijn als ze dit zouden evalueren en er lering uit trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)
Ik had eergisteren hier gezegt dat de jongens dan maar armpje moesten drukken (al maakte Bart er armpje trekken van, zo zei ie het), en ja dat hebben ze gisteravond gedaan dus ze lezen het heus welquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn toch zat ideeen hier neergezet en wat doen ze?
Ze geven tig keer een puzzel en bouwzooi
het enigste voordeel wat we er mee hebben is dat ze nu met 4e aan tafel zitten en iig iets doen ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Die kans heb je met deze uitspraak dus nu gereduceerd tot bijna nihil. Jammer want ik denk dat je in je veronderstelling best gelijk zou kunnen hebben en ik had ze die "ongeloofwaardige" kaart best willen zien spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan wat met bart's topic te maken hebben. Gek genoeg sloeg na zijn topic ook de boel enigszins om op de streams. Vandaar dat ik het vermoeden heb dat er straks iemand komt roepen 'dat krijg je als we danny zijn zin geven' (of iets van gelijke strekking)
Oh, dus je bent dubbel gelukkig, met Eline en die zus van haar, nou echt jij blij, zus blij en Eline blijquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!
Naar welke sites ga jij daarvoor dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meisje meisje is ook saai,ik kijk voor actie naar de streams.
Wil ik op iemand geilen ,zijn daar zat andere sites voor
dat moeten ze helemaal niet doen. geef ze twister. laat ze wat doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het orginele concept is idd ver te zoeken maar zo saai als dat het nu is kan BB 1 zelfs niet tegenop.Dat alleen Jeroen mensen zou moeten uitdagen hoeft van mij ook niet maar de redactie zou wel bv tegen Eline kunnen zeggen"probeer de zwakke plekken van Marielin te ontdekken"niet constant met haar meelullen" en vice versa .Beetje uit de tent lokken mag best vind ik .Dat 1 bepaald persoon"Jeroen" daar heel goed in is ,tja dat is gewoon een feit.Maar dan komt er tenminste wat leven in de brouwerij.
Net gaf Bart nog aan dat er een exit aankomt en dat ze herinneringen zouden kunnen gaan ophalen van de tijd in de bunker,maar we horen maar niks.Uber saai
Dat zou dan grote flauwekul zijn en een minne streek. Niemand hier heeft gevraagd om twee dagen fröbelen aan tafel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is veel te onzichtbaar, Dido deed 't beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tis een sgattie!! Bijna net zo'n toppertje als d'r grote zus!!
Nou, nu je er over begint, een klein relletje dan, Jan Smit had ook al een ander wordt er gefluisterd, schande tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Spooky4u het volgende:
Jeeeee, mensen, wat is dit. Ik vermaak me al dagen prima zonder streams op het werk. Er was genoeg te doen in de COS. Maar vandaag wil het maar niet vlotten he. Niemand ergens nog een relletje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |