én er alleen maar over kunnen praten, en zo wordt het de nietsnuts wel errug makkelijk gemaaktquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit krijg je als je de smaakmakers er uit stemt.Het is verdorie 4 weken streams en wat doen de mensen.
Ze gaan voor de knappe knop en stille willie.Amber had een lekkere grote bek en Peter was echt lachwekkend.Bobby kletste je de oren van de kop en Renate was ook wel in voor leuke streammomenten.
Nu zitten we naar saaie mensen te kijken die puzzelen en bouwen
Snap echt niet dat Peter er werd uitgestemt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
én er alleen maar over kunnen praten, en zo wordt het de nietsnuts wel errug makkelijk gemaakt![]()
ik zou graag wat meer horen van Eline en Pim, Jeroen en Marielin ken ik nu wel en ook zij vallen stil
maar ze krijgen ook de káns niet he? er zou een sacntie moeten staan op zwijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat Peter er werd uitgestemt.
Scheel mij het nou dat hij jankt om een potje gel,ik lag dubbel.
waren de leukste streamuren,maar ja de mensen wilde saaiheid en nu zeuren dat het saai is.
Ja, vind haar ook afgevallen in haar gezicht, maar ja ze zijn allemaal een paar kilo kwijt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
het is meer haar lage doorrookte stem die ik niet mooi vind.voor de rest ziet ze er irl vast beter uit dan nu,door de vermoeidheid tekend ze wat snel.
En als Jeroen een subtiel (en voor de streamers zichtbaar) signaal krijgt dat het een idee is Marielin uit te gaan dagen is het ook niet goed: want dan is het beïnvloeding en laat je de dingen niet op zijn beloop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef rooie3 het volgende:
maar ja de mensen wilde saaiheid en nu zeuren dat het saai is.
Helemaal juistquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit krijg je als je de smaakmakers er uit stemt.Het is verdorie 4 weken streams en wat doen de mensen.
Ze gaan voor de knappe knop en stille willie.Amber had een lekkere grote bek en Peter was echt lachwekkend.Bobby kletste je de oren van de kop en Renate was ook wel in voor leuke streammomenten.
Nu zitten we naar saaie mensen te kijken die puzzelen en bouwen
Een tip voor de volgende kandidaten,ga rustig in een hoekje zitten,zeg dat je alles enig vind.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ze krijgen ook de káns niet he? er zou een sacntie moeten staan op zwijgen
Goed idee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Flow3r het volgende:
laat ze een menig geven over elkaar en daar dan verder op door laten discussieren, maar óok het woord aan Eline en Pim laten want die houden zich steeds op de vlakte, lekker makkelijk
én wintquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een tip voor de volgende kandidaten,ga rustig in een hoekje zitten,zeg dat je alles enig vind.
Doe gewoon een beetje dom lachen,ga ruzies uit de weg,rook niet.
En heb geen grote bek tegen iemand,want daar word je op afgerekend door de streamer.
Zeker weten dat je dan blijft zitten.
Ze hebben met name door bepaalde polls de individule en groeps processen in de verschillende fases gefrustreerd. Door slechte timing bepaalde elementen in fases geïntroduceerd die uiteindelijk het gevolg hebben dat de overlevers steeds meer de weg kwijt raken. Hen rest blijkbaar niet anders meer dan het gelaten ondergaan van hun lot. Ze willen wel dat kan je zien aan de frustraties van Marielin en Pim wanneer ze verliezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook op Jeroen gestemd toen, omdat ik dacht dat de anderen het meest over hem zouden zeggen. Maar ik had veel liever gezien dat ze zelf hadden moeten stemmen.
Je kunt alleen maar stemmen. Maar er zijn teveel polls die onze mening/keuze frustreren.
Jeroen heeft idd tegen Bart gezegd dat ie zich eff rustig zou houden wb Marielin maar op een later tijdstip haar weer een beetje uit de tent zou gaan lokken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jeroen een subtiel (en voor de streamers zichtbaar) signaal krijgt dat het een idee is Marielin uit te gaan dagen is het ook niet goed: want dan is het beïnvloeding en laat je de dingen niet op zijn beloop.
Volgens mij is enige sturing niet erg, zolang het maar zichtbaar is voor de streamer.
Omdat er niets gebeurt als je het op zijn beloop laat (hangt ook samen met de korte tijdsduur van het programma).
Jeroen was leuk en won omdat hij steeds het pispaaltje was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
én wint![]()
was dat niet ook zo met die saaie Joost of Jeroen van BB?
Ja, ik heb ook het idee dat er te weinig feeling met zowel de kijker als de overlever is... dat er meer gedacht is aan de eigen leuke ingevingen en gemakken, ook al kwamen die qua timing slecht uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben met name door bepaalde polls de individule en groeps processen in de verschillende fases gefrustreerd. Door slechte timing bepaalde elementen in fases geïntroduceerd die uiteindelijk het gevolg hebben dat de overlevers steeds meer de weg kwijt raken. Hen rest blijkbaar niet anders meer dan het gelaten ondergaan van hun lot. Ze willen wel dat kan je zien aan de frustraties van Marielin en Pim wanneer ze verliezen.
Zelfs Jeroen, die veruit de beste speler leek te zijn, is niets meer van over.
Mee eens. Het is weliswaar tegen "het basis-concept", maar in de praktijk levert het leukere streams op. Zolang het maar geen FEBO wordt inderdaad, waarbij er van alles achter de schermen gebeurt. Wij moeten het kunnen zien. En/of er op kunnen stemmen. Poll: wie zullen we tegen wie op gaan stoken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jeroen een subtiel (en voor de streamers zichtbaar) signaal krijgt dat het een idee is Marielin uit te gaan dagen is het ook niet goed: want dan is het beïnvloeding en laat je de dingen niet op zijn beloop.
Volgens mij is enige sturing niet erg, zolang het maar zichtbaar is voor de streamer.
Omdat er niets gebeurt als je het op zijn beloop laat (hangt ook samen met de korte tijdsduur van het programma).
dat is de fout van de regie omdat ze vantevoren duidelijk hebben gezegd dat t hier niet om een 2de DGK of BB zou gaan, maar dat alles draaide om het groepsgevoel en als je dan iemand laat etteren en daarmee een andere rol laat aannemen kan ik ook wel begrijpen dat zo'n Peter zegt dat ie dan nooit had meegedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft idd tegen Bart gezegd dat ie zich eff rustig zou houden wb Marielin maar op een later tijdstip haar weer een beetje uit de tent zou gaan lokken.
ik snap ook niet waarom hij zich nu zo op de achtergrond blijft houden.
Dan mag ze dus alleen nog maar verkleinwoorden gebruiken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef willllll het volgende:
kunnen ze Eline niet verbieden om geen verkleinwoorden meer te laten zeggen!!!!!!
Je moet je lijm en je slabbetje meenemen maar we zeggen nog niet wat we gaan doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Quinty. het volgende:
tjonge jonge wat is fase 4 zwaar zeg
slapen puzzelen- bouwpaket - friet met kip
zou je zo meen kinderfeestje mee kunnen vullen
En weer tegen Marilien dan, waarom niet deze keer tegen Pim of Eline, kijk ik zeg niet Complot theorieen, roddel en achterklap, sturing door de regie, maar toch ga ik me dat nu langszaam afvragen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft idd tegen Bart gezegd dat ie zich eff rustig zou houden wb Marielin maar op een later tijdstip haar weer een beetje uit de tent zou gaan lokken.
ik snap ook niet waarom hij zich nu zo op de achtergrond blijft houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |