En vanavond om 19.55 staan ze allemaal weer op nul.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
Marielin staat zo ongeveer de helft voor op de nummer 2 met haar bijna 4000 plus stemmen? Ook de meeste min stemmen trouwens, ruim 600.
En worden daarna de stemmen die ze al hadden er weer bij opgeteld?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En vanavond om 19.55 staan ze allemaal weer op nul.![]()
Er zit echt potentie in dit systeem, jammer dat er zo weinig mensen kjiken/ stemmen.
Tekenend vond ik iig dat ze bang waren dat er iemand op zou stappen tijdens de mindfuck.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets gebeurd na de drilloefening? Waar denk je dan aan?
Ik snap dit ook niet hoor, dit is alweer een opdracht die de rest van de dag in beslag gaat nemen (de puzzel kregen ze niet eens in één dag af). Het lijkt er inderdaad wel op dat de laatste dagen hetzelfde gaan verlopen.
Dat vond ik ook wel vaag inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Tekenend vond ik iig dat ze bang waren dat er iemand op zou stappen tijdens de mindfuck.
Nee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En worden daarna de stemmen die ze al hadden er weer bij opgeteld?
Ze mag zeker meedoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
En mag Marilien nou wel of niet meedoen???? is het knutselen voor 3 of 4 man
Hoi hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
En mag Marilien nou wel of niet meedoen???? is het knutselen voor 3 of 4 man
Ik heb ook op Jeroen gestemd toen, omdat ik dacht dat de anderen het meest over hem zouden zeggen. Maar ik had veel liever gezien dat ze zelf hadden moeten stemmen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Tekenend vond ik iig dat ze bang waren dat er iemand op zou stappen tijdens de mindfuck.
Dat Jeroen die zou krijgen was imo al duidelijk. Fok is wat dat betreft erg voorspelbaar geworden.
Hoe kun je als stemmer nog stelling nemen voor je favo tegen de andere overlevers?
O ja, natuurlijk. Zo heb ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En vanavond om 19.55 staan ze allemaal weer op nul.![]()
Er zit echt potentie in dit systeem, jammer dat er zo weinig mensen kijken/ stemmen.
Als die vriend en danny haar willen laten winnen kan de modale stemmer daar niet tegenop.... Dat is ook de reden dat ik niet zoveel zin heb om geld te besteden aan nieuwe credits.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef knutselbeest het volgende:
ja marilien boven aan zal wel har ventje zijn die veel op haar stemt haha want er zijn ook veel min stemmen voor haar ma ja zou marilien winnen heeft ze geen geld meer over die heeft haar ventje al uitgegeven aan stemen
in principe niet inderdaad, het enige dat echt telt is de 4e plekquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk. Zo heb ik het nog niet bekeken.
Dan maakt het niet uit wie er op 1 staat.
marielin haarvriend geeft al z'n geld uit aan peuken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef knutselbeest het volgende:
ja marilien boven aan zal wel har ventje zijn die veel op haar stemt haha want er zijn ook veel min stemmen voor haar ma ja zou marilien winnen heeft ze geen geld meer over die heeft haar ventje al uitgegeven aan stemen
Ik krijg visioenen van Joost (BB5).quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Flow3r het volgende:
waarom ze helemaal NIETS te doen geven? en erbij zeggen dat ze perse MOETEN praten? of ze een aantal stellingen geven waar ze over moeten discussieren?
Nou, ben ik niet met je eens, vind Marilien juist al een jonge vrouw, heb je die foto gezien dat alle bewoners bij dat bed staan/zitten op theBunker home, heeft ze mantelpakje en hoge hakken aan, mooie verzorgde meid hoor, vind Marilien juist mooier dan Eline, maar ja smaken verschillen hequote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Voor 3 man en 1 meisje-meisje
Joostquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van Joost (BB5).
Maar in dat geval zou ik idd wel mijn muziek uitzetten, en het geluid van de streams aan.
dan komt er vast nog wel een ruzietje tussen Jeroen en Marielinquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Flow3r het volgende:
waarom ze helemaal NIETS te doen geven? en erbij zeggen dat ze perse MOETEN praten? of ze een aantal stellingen geven waar ze over moeten discussieren? en dan natuurlijk een sanctie voor de zwijgersnu wordt het ze wel héel makkelijk gemaakt om de saaie dagen door te komen , en ze hebben t alleen maar over de opdracht, totaal géen enkel ander gesprek wordt er gevoerd, ik heb nog niets bijzonders gehoord van bv Pim en Eline
is ook wel zo, maar in ieder geval beter dan ditquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik krijg visioenen van Joost (BB5).
Maar in dat geval zou ik idd wel mijn muziek uitzetten, en het geluid van de streams aan.
Dit krijg je als je de smaakmakers er uit stemt.Het is verdorie 4 weken streams en wat doen de mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Flow3r het volgende:
waarom ze helemaal NIETS te doen geven? en erbij zeggen dat ze perse MOETEN praten? of ze een aantal stellingen geven waar ze over moeten discussieren? en dan natuurlijk een sanctie voor de zwijgersnu wordt het ze wel héel makkelijk gemaakt om de saaie dagen door te komen , en ze hebben t alleen maar over de opdracht, totaal géen enkel ander gesprek wordt er gevoerd, ik heb nog niets bijzonders gehoord van bv Pim en Eline
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dan komt er vast nog wel een ruzietje tussen Jeroen en Marielin![]()
en zien we meteen waar de anderen staan
het is meer haar lage doorrookte stem die ik niet mooi vind.voor de rest ziet ze er irl vast beter uit dan nu,door de vermoeidheid tekend ze wat snel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, ben ik niet met je eens, vind Marilien juist al een jonge vrouw, heb je die foto gezien dat alle bewoners bij dat bed staan/zitten op theBunker home, heeft ze mantelpakje en hoge hakken aan, mooie verzorgde meid hoor, vind Marilien juist mooier dan Eline, maar ja smaken verschillen he![]()
Peter6000 bedankt voor je uitleg.
juistem ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
in principe niet inderdaad, het enige dat echt telt is de 4e plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |