Maar Eline heeft dit thuis al heeeel vaak gedaan, die weet wel hoe het moetquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Chanel5 het volgende:
Als ze de onderdelen aan de rekjes laten zitten verft het gemakkelijker.
heej ben je weer unbannedquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef riames het volgende:
redaktie van bunker .....zou u zo vriendelijk willen zijn mij niet meer te bellen om vrijdag te komen naar eindhoven .heb 3 keer gezegt NEE NEE NEE
ze spreken Friesquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ja kom nou.
KUTTEN, niet KUUUTEN
HUTTEN, niet HUUUTEN
HUPPEN, niet HUUUPEN
PUZZELEN, niet PUUUZELEN
PUZ-ZE-LEN, niet PU-ZE-LEN
U gevolgd door 2 medeklinkers spreek je uit als UH, niet als UU
U gevolgd door 1 medeklinker spreek je uit als UU.
Een PUZZEL is dus pas een PUUUZEL als 't als PUZEL gespeld zou zijn
*pilletje neemt*
Duidelijk not dus maar het was Pim, die het vroeger ook vaak heeft gedaan, die al vanalles aan het losmaken wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Eline heeft dit thuis al heeeel vaak gedaan, die weet wel hoe het moet
ik ga de kinderen halen, boodschappen doen etc. dit gaat 'm vandaag niet echt meer worden. tot vanavond bij jeroen's exitquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef hondjes het volgende:
en iedereen neemt het nu over..mesje ,,oogjes, kwastje, schoentjes, laarsjes
gelukkig ons meisje meisje wordt hier helemaal vrolijk van
nou, ik niet, ik ga maar even wat anders doen
Had Eline toch kunnen zeggen 'maar toen ik dit met mn vader deed lieten we alles gewoon vast, dat si veel handiger'. Anyway, ze vroeg ook of de lijmvlakken geschilderd moeten worden, maar dat wéét je toch als je dit al zo vaak hebt gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk not dus maar het was Pim, die het vroeger ook vaak heeft gedaan, die al vanalles aan het losmaken was
quote:
quote:Elimininatie 20 mei 2009
Vandaag zal er weer een eliminatie plaats vinden.
Om 21:00 uur zal Pim, Jeroen, Eline of Marielin The Bunker gaan verlaten. Wie het wordt bepaal jij! Breng je stem, dit kan tot 19:55 uur. You Control The Game!
Na deze ronde worden alle stemmen weer gereset zodat iedere eliminatie ronde vers en eerlijk van start gaat.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
de eerste die nog PUUUzelen zegt krijgt van mij 2000 minstemmen
Nee, we willen het zo saai mogelijk hebben. Jeroen moet er zo snel mogelijk uit.quote:
Echt hè, wat een stel dombo's. En daarbij, Elientje is dol op fröbelen dus die vindt het weer enigjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef mazaru het volgende:
Oh, een bouwpakket
Hoe verzinnen ze het? Doen ze boven een wedstrijdje debiele opdrachten verzinnen, zo saai mogelijk om naar te kijken voor de streamers?
Om 21 uur exit en tot 19.55 uur kunnen stemmen. Waarom dan niet om 8.15 de bunker uit?quote:
heb je nu wel tijd om lekker van de zon te genietenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, wat een stel dombo's. En daarbij, Elientje is dol op fröbelen dus die vindt het weer enigjes.![]()
Ik ga de tuin weer in, wat een saaiheid.
Ik ben ook weg. 1 screenshot is weer voldoende voor de hele dag. Die fase vier is wel heel zwaar hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, wat een stel dombo's. En daarbij, Elientje is dol op fröbelen dus die vindt het weer enigjes.![]()
Ik ga de tuin weer in, wat een saaiheid.
We krijgen nog macaroni plakkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kunnen ze morgen de hele dag kantklossen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dementor, heb je nog iets kunnen doen met m'n spagetti-brug-bouwen opdracht ?
quote:
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
jullie moeten het zo zien: het is bezigheidstherapie![]()
![]()
waar zegt ze dat ze een fultime baan heeft???quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze betalen haar salaris door (vakantiedagen), ze heeft dus een fulltime baan én stufi
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.
Die zijn er ook klaar mee ..... en hunkeren naar de zon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.
Dat is dan 2 uur te vroeg, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef blomst het volgende:
Nog een uur ongeveer, en dan gaat Marielin weer roken
Dat is helemaal niet moeilijk, je moet het gewoon effe hier navragen en de ideeën vliegen over de tafel..quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.
Dat van die eiffeltoren vond ik wel geinig omdat ze zelf moesten uitvogelen hoe ze dat in elkaar moeten zetten
Als dat te moeilijk voor ze is dan hadden ze niet eens aan dit project moeten beginnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.
Dat van die eiffeltoren vond ik wel geinig omdat ze zelf moesten uitvogelen hoe ze dat in elkaar moeten zetten
Dat zou de redactie dan moeten doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk, je moet het gewoon effe hier navragen en de ideeën vliegen over de tafel..
Het zal wel weer te ver gezocht zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets gebeurd na de drilloefening? Waar denk je dan aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel weer te ver gezocht zijn.
Je zou bijna denken dat er na Bart's drill oefening iets is gebeurt.
Komt op mij over als een sudden change of plans.
Je gaat toch niet in de laatste dagen de streamers wegpesten?
Als redactie zou je juist extra actief moeten zijn op het forum en aanmoedigen om samen leuke groepsopdrachten te bedenken?
Ze hebben het wel over fases. Maar bijna elke fase die ik gezien heb was slecht getimed. Of juist ondermijnd.
ik denk dat ze dit ook willen gaan veilen, net zoals met de puzzel die ze hebben gemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Toverheks het volgende:
Ze hadden beter 4 schilderijtjes (schilderen op nummer) van Ravensburgen kunnen geven aan die Bikkels, allemaal een leuk landschap schilderen en dan kon je ze alle 4 veilen, hield je er nog geld aan over ook (voor B&B of een goed doel, b.v. Het veteranen bejaardenhuis) Van geld verdienen en marketing zullen ze wel niet gehoord hebben.
Wat een aanfluiting sorry hoor, zit je dan in je legerkloffie poppetjes in elkaar te lijmen.
(Deed mijn zoon toen ie een jaar of 10 was)
Maar dat wil je toch helemaal niet als redactie zijnde?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Nou, ze veilen maar een end weg, maar echt vind het een lachertje worden want zeg nu eerlijk, zullen ze het zelf ook leuk vinden de BunkerBewoners? Het is echt meer, laten we de rest van de tijd opvullen tot de Finale, wat ik net las van iemand ben het er zo mee eens, dat het mij ook Juist lijkt dat je de laatste dagen het spannend houd en dat er straks meer credits etc. wordt gekocht, zo houden ze gewoon haast geen streamkijker meer over lijkt mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk dat ze dit ook willen gaan veilen, net zoals met de puzzel die ze hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |