We krijgen nog macaroni plakkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kunnen ze morgen de hele dag kantklossen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dementor, heb je nog iets kunnen doen met m'n spagetti-brug-bouwen opdracht ?
quote:
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
jullie moeten het zo zien: het is bezigheidstherapie![]()
![]()
waar zegt ze dat ze een fultime baan heeft???quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze betalen haar salaris door (vakantiedagen), ze heeft dus een fulltime baan én stufi
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.
Die zijn er ook klaar mee ..... en hunkeren naar de zon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het maakt op mij meer de indruk dat boven geen zin of tijd of inspiratie heeft iets te verzinnen.
Dat is dan 2 uur te vroeg, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef blomst het volgende:
Nog een uur ongeveer, en dan gaat Marielin weer roken
Dat is helemaal niet moeilijk, je moet het gewoon effe hier navragen en de ideeën vliegen over de tafel..quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.
Dat van die eiffeltoren vond ik wel geinig omdat ze zelf moesten uitvogelen hoe ze dat in elkaar moeten zetten
Als dat te moeilijk voor ze is dan hadden ze niet eens aan dit project moeten beginnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk is om iets te verzinnen wat de hele groep bezighoud en wat voor de streamer leuk is om te zien.
Dat van die eiffeltoren vond ik wel geinig omdat ze zelf moesten uitvogelen hoe ze dat in elkaar moeten zetten
Dat zou de redactie dan moeten doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk, je moet het gewoon effe hier navragen en de ideeën vliegen over de tafel..
Het zal wel weer te ver gezocht zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets gebeurd na de drilloefening? Waar denk je dan aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel weer te ver gezocht zijn.
Je zou bijna denken dat er na Bart's drill oefening iets is gebeurt.
Komt op mij over als een sudden change of plans.
Je gaat toch niet in de laatste dagen de streamers wegpesten?
Als redactie zou je juist extra actief moeten zijn op het forum en aanmoedigen om samen leuke groepsopdrachten te bedenken?
Ze hebben het wel over fases. Maar bijna elke fase die ik gezien heb was slecht getimed. Of juist ondermijnd.
ik denk dat ze dit ook willen gaan veilen, net zoals met de puzzel die ze hebben gemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Toverheks het volgende:
Ze hadden beter 4 schilderijtjes (schilderen op nummer) van Ravensburgen kunnen geven aan die Bikkels, allemaal een leuk landschap schilderen en dan kon je ze alle 4 veilen, hield je er nog geld aan over ook (voor B&B of een goed doel, b.v. Het veteranen bejaardenhuis) Van geld verdienen en marketing zullen ze wel niet gehoord hebben.
Wat een aanfluiting sorry hoor, zit je dan in je legerkloffie poppetjes in elkaar te lijmen.
(Deed mijn zoon toen ie een jaar of 10 was)
Maar dat wil je toch helemaal niet als redactie zijnde?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Nou, ze veilen maar een end weg, maar echt vind het een lachertje worden want zeg nu eerlijk, zullen ze het zelf ook leuk vinden de BunkerBewoners? Het is echt meer, laten we de rest van de tijd opvullen tot de Finale, wat ik net las van iemand ben het er zo mee eens, dat het mij ook Juist lijkt dat je de laatste dagen het spannend houd en dat er straks meer credits etc. wordt gekocht, zo houden ze gewoon haast geen streamkijker meer over lijkt mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk dat ze dit ook willen gaan veilen, net zoals met de puzzel die ze hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |