Inderdaad, maar dat kunnen we Eline niet aanrekenen, dat wordt elders beslist, hoe en waarom is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn er dus zo al twee die een stuk zwaarder zijn.
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik denk dat de Red, ook nu zoiets heeft van, ach wat zullen we nog voor moeite doen, het is anders uitgepakt dan we dachten, (zo zie ik het dan he), maar ze kunnen het best nog redden, het zijn nog 3 dagen tot vrijdag, maak er dan wat van met zijn alle achter de schermen. zal ik willen roepen,
Misschien leren ze hier heel veel van, als ze lezen wat de Streamer wil, want het consept was de streamer bepaald, en nee, van mij hoeven ze elkaar niet de hersens in te slaan, en nee van mij hoeft er ook geen ruzie of wat ook voor bak ellende te komen, maar vermaak elkaar als Bunker Bewoners en vooral, vermaak de Streamer, want de Streamer betaald, en gooi er gewoon een winnaars mentaliteit tegenaan, het gaat om 10.000 euro, zorg dat welke bewoner daar zijn best voor doet, het is veel centen hoor mogen ze zich best 30 dagen voor in het zweet *werken*.
Dan heb ik een massavernietigingswapen net losgelaten hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef D. het volgende:
Jeroen liet een scheet
Eline: Da's pas echt een gasaanval
dan ben je ook gelijk van het gezeur af van wie de meeste en zwaarste opdrachten heeft gehad,gewoon allemaal gelijk behandelen dus ja ook de opdrachten samen laten doen,ik vind het een top idee van jequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .
En dat alle uitdagingen voor iedereen moet gelden .Gewoon iedereen 10 hondenbrokken,wie het eerst de meeste opheeft wint.10min warm douchen ,3de 6 min ,2de 4 min en laatste 1 minuut bv.
Diegene die helemaal niks eet geen warme douche.
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuurquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef D. het volgende:
Jeroen liet een scheet
Eline: Da's pas echt een gasaanval
Ik meende al iets te ruikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan heb ik een massavernietigingswapen net losgelaten hier
Als ze bij onthouding ook zo doorlopend had lopen pijpzeiken, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had je ook Eline voor Junk uitgemaakt als zij rookte??? zomaar een vraagje hoor.
Sorry, mijn streams lopen achter omdat ik terug had gespoeld voor wat mooie caps... Eline zei het inderdaad ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuur
Dit rotjes zijn een beetje sneu... Gooi er dan een Chinese rol in
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat was Marielin en ze refereerde naar de nieuwe vorm van een gasaanval, niet zo'n rookpotje, maar profi apparatuur
Inderdaad, dat had ik ook al eens geopperd, niet alleen individuele opdrachten maar ook dingen die ze samen moeten doen, en dan als kanttekening dat als er 1 niet meedoet niemand warm mag douchen oid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .
En dat alle uitdagingen voor iedereen moet gelden .Gewoon iedereen 10 hondenbrokken,wie het eerst de meeste opheeft wint.10min warm douchen ,3de 6 min ,2de 4 min en laatste 1 minuut bv.
Diegene die helemaal niks eet geen warme douche.
Net op het moment dat Eline "op het potje" zat.quote:
een duizendklapper en een lawinepijl als afsluiterquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dit rotjes zijn een beetje sneu... Gooi er dan een Chinese rol in
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze bij onthouding ook zo doorlopend had lopen pijpzeiken, ja.
Het junkiegedrag zit 'm niet in het feit dat ze rookt, maar dat ze een draak wordt als ze niet rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |