hij heeft iig géén garoetenga!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef riames het volgende:
volgens mij is bart t leger uitgeschopt en wil hij t stilletjes overdoen haha heeft hij soms s 5 ?
beetje beter op je moeder letten dus in t vervolgquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
RIAIk heb je gemist, waar was je nou?
of van die sex verslaafden, die de hele dag lopen te soppen en aan sex denken., en dat danquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Sorry. ik ga ervan uit dat de premie die ik betaal voldoende moet zijn om der onder controle te houden. en ja, de klachtenbrieven zijn al verstuurd)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
beetje beter op je moeder letten dus in t vervolg
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Net zoals mensen die bv een dag geen koffie drinken? Of die op een feestje perse alcohol willen en geen genoegen nemen met ranja? Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Ik vind Marielin op zich niet onaantrekkelijk, maar haar karakter zuigt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Of vrouwen die draak worden als ze zien dat een vrouw die ze NIET aantrekkelijk vinden sterker en beter is dan een vrouw die ze WEL aantrekkelijk vinden?
Dat is waar, maar daar hebben we geen last van tijdens het streamen toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.
Nou gister was ze best te pruimen. Maar nu het roken in aantocht is wordt ze weer zeik vervelend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze bij onthouding ook zo doorlopend had lopen pijpzeiken, ja.
Het junkiegedrag zit 'm niet in het feit dat ze rookt, maar dat ze een draak wordt als ze niet rookt.
en stel dat jij 24 uur niets over eline zou mogen zeggen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van cafeïne en alcohol kunnen mensen ook onuitstaanbaar maken ja.
Ja, een prima idee wat jij schrijft, misschien lezen ze wel stiekum mee en nemen dat mee naar de Bunker2 (rijmt ook nog), maar je hebt gelijk, en wat ik zeg, wees eerlijk. 10.000 euro is een hoop geld, en daar moet een ander zich de kolere voor werken of een heel gezin 10 maanden van leven, dus mogen ze er wat voor doen, en nu vind ik, wie er ook wint, ze hebben er eigenlijk geen ruk voor gedaan, ja een beetje minder slapen, een beetje minder eten maar kom op zeg, die 25 dagen had ik me half dood gebatlet voor zoveel geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En dat zweet zou ik dus graag willen zien door bij elkaar ontdekken hoe en waarom iemand is zoals ie is geworden.Juist omdat het programma zo kort is .
En dat alle uitdagingen voor iedereen moet gelden .Gewoon iedereen 10 hondenbrokken,wie het eerst de meeste opheeft wint.10min warm douchen ,3de 6 min ,2de 4 min en laatste 1 minuut bv.
Diegene die helemaal niks eet geen warme douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |