Sigarettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Nee de cigaretten stonden naast de TV.
ze heeft ze al ... dit ruikt naar voortrekkerij ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De sigaretten staan niet op tafel dus opdracht mislukt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
Is het zeker weten niet schadelijk?
Ze zat net al ff te hijgen.
Ze zei al dat haar vriend een lul was en haar niet zou steunen, dus dat het geen zin had om te stoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Kanjer het volgende:
zwak,ze had sterk moeten blijven
gelijk die peuk pakken
Ja duh, die balen als een stekker. Die zijn bang dat de dames daardoor meer sympathie stemmen krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die "mannen" daar zeggen géén enkel woord nadat Eline en Marilin hun persoonlijke challanges gehaald hebben... Niets.. Nada..
tot de tijdslimiet ervan was verstreken lijkt me. ik vond 't ook snel weg, maar durf niet stellig te beweren dat hij te vroeg weg is gehaald (lees: op het moment dat de febo het best uitkwam). Hoop dat haar bonus de mascara was. daar heeft ze imo het minst aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die polls zijn niet meer terug te vinden. In de COS wrs wel. Het was wel opvallend dat ze sancties heel snel van de site verdwenen waren.
Of apporteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien gaat ze straks ook blaffen.
Ze letten gewoon niet op bij de redactie,nou ik ben eff wat anders doen.Half uurtjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ze heeft ze al ... dit ruikt naar voortrekkerij ...![]()
Niet meer op hem stemmen dan he? (of het moeten tegenstemmen zijn)quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
ik vind dit dus toch wel heel stoer van Eline, volgens mij heb ik een 2e favoriet aangezien Jeroen vanavond de zooi zal verlaten
okquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Sorry komt door mijn engelse achtergrond! (cigarettes)
LOL hoeveel kinderen hebben geen hondevoer gegeten toen ze klein waren? Tis echt niet giftig hoor.. panisch gedoe hier altijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
Is het zeker weten niet schadelijk?
Ze zat net al ff te hijgen.
zwakquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei al dat haar vriend een lul was en haar niet zou steunen, dus dat het geen zin had om te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |