quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Fortitudo het volgende:
sjonge jonge dit had ik echt niet verwacht
dat je dan voor een andere vent kiest ok, maar ga niet vreemd en zeker niet met wesley sneijder. wat een arrogant mormel is dat. en yolanthe wilde zogenaamd een echte man. nou als dat kinderachtige ventje een ECHTE man is, dan weet ik het niet meer.
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Michellee het volgende:
Echt al die publiciteit, alsof de natie vergaat.......:(
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentie
quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_Yolanthe_Wesley.xmlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand een linkje naar de beelden die er al wel zijn?
Ik heb ze gemist en geen zin om te zoeken
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland is diep geschokt. En ik spreek tot mevrouw Cabau Van Kasbergen: zo gaan wij niet met elkaar om in Nederland!
dankequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_Yolanthe_Wesley.xml
Sylvie is de vrouw van Van der Vaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Chooselife het volgende:
Grootste nederlaag is denk ik voor Sylvie.
Die zal nu tweede viool moeten spelen. En dat vindt mevrouw niet leuk.
Ze zal wel groen zien van jaloezie aangezien Van Der Vaart nauwelijks een rol van betekenis speelt daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:45 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Sylvie is de vrouw van Van der Vaart.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland is diep geschokt. En ik spreek tot mevrouw Cabau Van Kasbergen: zo gaan wij niet met elkaar om in Nederland!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zal wel groen zien van jaloezie aangezien Van Der Vaart nauwelijks een rol van betekenis speelt daar.
Dat mag. Ik vind het een kleine onaantrekkelijke smurfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja en natuurlijk is Wesley Sneijder geen lelijke jongen... maar da's mijn mening
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef dazzle2b het volgende:
Het zal die vislucht wel zijn waar ie genoeg van had.
Nou Jan, neem maar weer lekker een harinkie die smaakt veul beter![]()
![]()
Nou, boehoe. Stop de persen, Jantje Smit heeft een tegenslagje in z'n leven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef Starlie het volgende:
Zelfs mijn moeder zei net: Heb je het van Jan Smit gehoord?? Zielig he!!!
Waarop mijn vader en vriend zeiden: Wat nou zielig, dit soort dingen gebeuren wel vaker hoor![]()
Ik vind het ook zielig, hij was overduidelijk erg gek op haar!!!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een overdreven drama allemaal. Toch vind ik het ook stiekem wel sneu voor Jan, heb het idee dat hij echt voor de relatie ging en dat Yolanthe hem liet zakken zodra er wat interessanters in beeld was.
Het zal Jan z'n populariteit wel ten goede komen dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde over.
De adoratie bij hem spat er vanaf als je die beelden terugziet van hen samen.
Maar goed, half Nederland heeft wel eens ludduvuduh, ook Jan Smit moet er soms aan geloven.
Het is net een echt mens
Dat zal hem op het moment weinig boeien denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal Jan z'n populariteit wel ten goede komen dit.
wat een dramaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentie
dat einde met dat nummer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jezus dat filmpje op SBS... het lijkt wel of ie dood is
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijkquote:
Dat verbaast mij ook , maar ja het schijnt hot news te zijn hier in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
nou dat deed het nummer zeker!! Maar typisch sbs ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Misschien Patricia Paay welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophef.
Echt? of gelul?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
Echt.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De lekkerste mokkel van Nederland neukt een van mijn favoriete voetballers.
Ik ben stinkend jaloers.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef er1969 het volgende:
OMG ik hoor net op SBS dat adam en patries ook uit elkaar gaan (misschien kan iemand er een topic over openen? )
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Mriekje het volgende:
[..]
In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
En wat had Hans de Hert te melden?quote:
Daar was ook een kind in het spel toch? Vreemdgaan als je thuis een zwangere vrouw/vriendin hebt zitten, is wel een graadje erger dan een relatie tussen twee twintigers die op de klippen loopt. Alhoewel het imagotechnisch inderdaad niet zo'n hele handige move is om gelijk met Sneijder een parkeergarage in te duiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe kan maar beter het telefoonnummer van Xander de Buisonjee vragen... dit gaat ze niet zomaar meer rechtbreien denk ik...
Hij had het te druk , moest bij Yolanthe scorenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
Daar heb ik ook al aan zitten te denken ja... opmerkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
quote:ze doet mee in derde seizoen van voetbalvrouwen en wil er meteen zelf 1 zijn
verrek ja... dat is nog eens jezelf in een rol verdiepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Idd. Smerige kutriool'journalistiek'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Het grootste bezwaar wat ik tegen die 'krant' heb is dat het de grootste krant van NL is en daarmee dus ook een belangrijk deel van de publieke opinie beïnvloedt met suggestieve, foutieve en waardeloze artikelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Ik heb deze vraag naar Johan Derksen gestuurd voor zijn rubriek 'Beste Johan'. Met als schuilnaam: Jan Smit uit Volendam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik jat hem altijd bij de burenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SHO is best leuk eigenlikquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
Jan Smit maakt alleen maar verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
En viesmakend voor je handen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?
Alweerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
En terug naar Ellemieke Vermolen kan Jan ook niet want zij is zwanger
Hermanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Chiponiz het volgende:
[ afbeelding ]
daarna... ?
[ afbeelding ]
in ieder geval een overeenkomst :'')
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
Wat een drama want hier komt uiteindelijk nog meer inteelt van..
Maar het ging toch al een hele poos niet goed? Begreep iig dat ze al een hele tijd niet meer samen gesignaleerd waren in het bruisende uitgaansleven van Volendam..
Vind het nog het meest lullig voor die moeder van Yolanthe, die wordt nu helemaal als "jas" weggehangen natuurlijk. Ken het hele mens niet maar het lijkt me toch niet zo leuk voor haar.
Ellemieke zal een DNA test moeten ondergaan om de vader vast te stellen, dat is het grootste Gooise matras wat er rondlooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nl
[..]
Alweer![]()
Nou die moet ook gewoon een boterham bij mekaar sprokkelen en dat deed ze nu dankzij de bekendheid van haar dochter en die connectie met Volendam aldaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..
Helaas wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
Wordt dat de nieuwe albumtitel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef hetismijrobbert het volgende:
jan vond het erg k-u-t volgens koos van shownieuws ja echt want die had hem gesproken op de volendamse dijk. Ik heb gelijk jan ze cd's weer uit het stof getrokken want nu hoef ik hem tenminste niet meer aan te horen over hem en Y die elke dag wel 3x 'vrijen' yuk. kom maar door met die nieuwe cd, tranen met tuiten.
als je haar ziet maak dan pics..quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef evert het volgende:
ik ga dit weekend naar madrid en zondag ook nog naar Real. ik zal extra opletten of ik yolanthe zie!
Vrijgezeln jaquote:Jan en Yolanthe zouden elkaar de laatste tijd bepaald niet trouw zijn geweest. Beelden van een bewakingscamera in een parkeergarage van Yolanthe en de onlangs gescheiden voetballer Wesley Sneijder deden gisteren de deur dicht. De twee kusten elkaar hartstochtelijk en het kon niet langer. Er ging een officiële verklaring uit. Jan en Yolanthe zijn niet langer een stel.
Jan, op zijn beurt, zou laatst zijn gesnapt op een toilet met een oudere vrouw. „Jan valt op oudere vrouwen, dat is bekend”, zegt een Volendamse. „De verhouding met Yolanthe was eigenlijk een uitzondering. Eigenlijk valt Jan op vrouwen zoals Ellemieke Vermolen. Daar heeft hij inderdaad ook een relatie mee gehad.”
Zelf zeggen de exen er niet zoveel over. Ze zijn nu alle twee vrijgezel en daarmee basta. De beelden van de bewakingscamera tonen aan dat Yolanthe zich in elk geval al langer zo voelde.
Oh, dat gaat snelquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Ook Jan Smit heeft een ander'
[..]
Vrijgezeln ja. Ze weten ook niet wat ze schrijven hè. ALS er maar wat staat
![]()
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:55 schreef bluebirdie het volgende:
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
quote:
Zou ook nog kunnenquote:
Ja, want je vraagt je af welk ander voordeel ze daarbij hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. Wel knap verzonnen. En als het een viral blijkt is het wel briljant. Alleen al om alle ophef.
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef SLC81 het volgende:
Volgens mij is het een grote PR stunt. Is allemaal net iets te toevallig: filmpje met zoenende Wesley en Yolanthe komt toevallig bij RTL. Jan heeft net nieuwe cd en Yolanthe gaat in voetbalvrouwen spelen. En of het kan ook iets te maken mhebben met Bananensplit. Zie http://hoax.blog.nl/
Die foto ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de voorpagina vandaag. 'Hoop voor vrije jongens.'
[ afbeelding ]
Like she cares, die heeft 2 dingen nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij heeft yolanthe geen idee wat dit teweeg brengt in haar populariteit. wie aan jan smit komt, komt aan half NL lijkt wel
Presenteren zal ook wel snel stoppen voor haar. ze zullen haar nu wel snel afvloeien, ze kon het namelijk niet en ze was er natuurlijk gekomen door Jan zijn werk voor Tros.
en als ze ergens in beeld komt denken ze niet meer aan dat leuke meisje, maar aan de vriendin van jan smit die vreemd ging met de levende orc wesley sneijder.
Kortom: Yolanthe zal wel weg gaan uit NL
Het zou echt de grap van de eeuw zijn, nog beter als de grap van Bassiequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.
Ik zou het een enorme grap vindenquote:
Dat dus, want als je al uit elkaar bent maar het nog niet naar buiten brengt dan neem je iig niet de auto van je vriendje (aanstaande ex) mee om met je buitenrelationele rommeltje te gaan stappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Het is vast al gezegd, maar jullie gaan zo hard:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
1. Op dat feestje van Joling staat Jan vrolijk lallend aan het bier en kijkt hij tamelijk in luuuuuuf naar Yolanthe.
2. Zijn vrienden/neven (het is Volendam natuurlijk) zoals Simon van Nick, of Nick van Simon zeggen bij SBS'6 dat ze hoogstens wisten dat het even niet zo lekker liep. Eén van die types zat eergisterenavond toevallig bij en met Jan TV te kijken toen het nieuws werd gebracht. Ik bedoel: zoiets verzwijg je toch niet voor vrienden? Dus ik denk dat Yolanthe hem gewoon lekker heeft laten bungelen en Jan nog wel dacht dat alles in Ordnung zou komen. Die is veel te beschermd opgevoed, die snapt níets van vrouwen die zeggen 'even wat tijd voor zichzelf te willen'. En nu hebben ze maar snel de smoes gemaakt dat het al langer uit was. Right!
3. Onze eigen FOK!kers wisten al veel eerder een vozende Yolanthe en Wesley te melden.
Zo.Nu even bijlezen.
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?quote:
Tis een stomme spoofquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....quote:
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kindquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....
geld van Ohraquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kind
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt geen pr-stunt hoor, daar verliezen ze hun populariteit alleen maar mee.
tenzij die ook in het complot zitten natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Majar het volgende:
[..]
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.Het zou in dat geval wel beetje rot zijn voor sommige mensen zoals die van de 3J's, die nu hebben gezegd dat ze Yolanthe toch al niet mochten
![]()
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.
Die zijn niet vrijgegeven, die zijn 'gelekt'. Je moet toch wat doen om je salaris aan te vullen in crisistijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.
Bron: Geen Stijlquote:De Voetbalvrouwen Viral van Wesley & Yolanthe
Interessante tipmail van een onzer lezers. "Vreemdgaande Yolanthe = viral voor Voetbalvrouwen". Kijk, dat waarderen we zo in u. Zodra er nieuws is, meteen met de bullshit detector er overheen. Want het zou zo maar kunnen, dat Nederland er weer eens ingetuind is. Tot en met een ANP ALARM en de opening van de TELEFAP aan toe. Yolanthe Cacao van Kontbergen gaat in de komende reeks Voetbalvrouwen namelijk de rol van Mysterieuze Kate spelen. Die serie is van RTL. En wie heeft de parkeergarage beelden van Yolanthe die vreemdgaat met een voetballer? Juist. RTL. Het is idd allemaal net even te verdacht, te ingestoken, te mooi voor woorden en met een iets TE glunderende Albert Verlinde. Dit zaakje stinkt. Naar hoax, viral en fopfilmpjes. [Foto: Jan & Wesley.] Mocht onze bullshit detector er trouwens naast zitten, en de scheiding van Jan & Yolanthe wel een Groot Menselijk Liefdes Drama zijn, dan treedt Plan B voor dit topic in werking. We herinneren u dan aan de consciëntieuze RTL Nieuws adjunct Pieter K. die ONS nieuws over Paul Depla en de Pijpscene in de Nijmeegse Parkeergarage in De Leugen Regeert afdeed als "privé en alsdus niet nieuwswaardig". Uiterst integere hoofdredactionele afweging, natuurlijk. Maar waarom de neuq dan wel een privé-momentje van een soapsterretje en foeballertje als Groot Nieuws op de website brengen? Sensasie!
Ja GS is lekker betrouwbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Bron: Geen Stijl
We zijn er allemaal ingetuind..
Hebben ze ook al lopen kotsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Duderella het volgende:
Maar die FOK!kers die ze in het nachtleven hebben zien nekken dan?
Dat zal toch niet allemaal onderdeel van een viral zijn?
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Het zou echt een briljante stunt zijn...
Idd, en slecht uitgewerkt....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.
Slecht uitgewerkt? Het is juist briljant gedaan... echt iedereen tuint erinquote:
*zucht* Ik heb het over de bron. Het filmen van zoiets door een privepersoon en dat naar RTL sturen vind ik iets anders dan bewakingsbeelden doorgeven, dat laatste mag namelijk niet zomaar. Vandaar dat ik ook denk dat het een hoax is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.
En een garage is geen slaapkamer maar ook een openbare gelegenheid.
Ze kunnen vast wel iets beters bedenken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slecht uitgewerkt? Het is juist briljant gedaan... echt iedereen tuint erin
Nope, op deze manier blijft het altijd hangen, tenzij degene die het eerste topic hier 1½ maand geleden geopend heeft ook in het "complot" zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan had Peterrrrrr R er vast iets over gezegd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef ioko het volgende:
[..]
*zucht* Ik heb het over de bron. Het filmen van zoiets door een privepersoon en dat naar RTL sturen vind ik iets anders dan bewakingsbeelden doorgeven, dat laatste mag namelijk niet zomaar. Vandaar dat ik ook denk dat het een hoax is.
Ik geloof er niets van. Zoals al eerder werd gezegd, ze gaat dus al maanden van tevoren met Sneijder het nachtleven in om een toneelstukje te spelen. En dan is zeker die scheiding van Sneijder ook nepquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Let wel: ALS het niet waar is, is het juist dat wat het zo briljant maaktquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Zoals al eerder werd gezegd, ze gaat dus al maanden van tevoren met Sneijder het nachtleven in om een toneelstukje te spelen. En dan is zeker die scheiding van Sneijder ook nep
Dat wel natuurlijk. Maar ik denk eerder dat die makers van VoetbalVrouwen nu denken: "Hadden we dit maar verzonnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Let wel: ALS het niet waar is, is het juist dat wat het zo briljant maakt
bronquote:Wat nu met Jan Smit's tattoo?
AMSTERDAM - Jan Smit liet in maart een liefdestatoeage ter ere van ’zijn’ Yolanthe zetten. De tekst Voor altijd één met jou, Y in het Spaans prijkt voor eeuwig op zijn onderarm. Maar dat is, gelukkig voor Jan, toch niet zo permanent als het lijkt.
Ralph, de zoon van de Rotterdamse Tattoo Bob, vertelt: „Hij moet het niet laten laseren of zo, hij moet gewoon een grote Tribal eroverheen laten zetten, of een Maori-tatoeage. Dat staat voor mannelijkheid. Wij willen hem gratis voor hem zetten, zeg hem dat maar, haha!”
Dit soort situaties zijn bij hen in de tattoo-studio bijna dagelijkse kost. „Dan heeft iemand een naam over hun hele rug laten zetten. Dat is wel een probleempje. Wij raden dat natuurlijk af, maar als iemand dat wil, tja. Volgende keer beter dan maar.”
En wat schieten ze ermee op dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Let wel: ALS het niet waar is, is het juist dat wat het zo briljant maakt
Ik heb niet eens de moeite genomen om dat filmpje te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef bluebirdie het volgende:
het is gewoon echt.. dat is te zien aan de zoen.. het is niet bepaald een filmkus
Ik zie het nut er ook niet van in, daarom vind ik het maar stom als het niet waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Al zie ik het nut van de eventuele stunt niet in, als het dus een stunt zou zijn is de kans groot dat Jan en Yolan nooit meer geloofwaardig zullen zijn en kan dan Jan wel eens fans kosten.
quote:JAN SMIT MOET BADKAMER VERBOUWEN NA VERTREK YOLANTHE!
(20-5-2009) Jan Smit moet de verfkwast ter hand gaan nemen nu zijn Yolanthe bij hem uit huis vertrokken is... In de badkamer is een wand namelijk beschilderd met een de portretten van de voormalig geliefde... De 3jS zijn in ieder geval bereid hun verlaten vriend Jan Smit te helpen...
De 3 J's nemen binnenkort de verfkwast ter hand om de badkamer van hun vriend Jan Smit Yolanthe vrij te maken. In die badkamer zijn namelijk op een van de muren de beeltenissen van het stel geverfd. en dat moet voor jan Smit op dit moment geen prettig gezicht zijn...
3J's zanger Jaap Dulles vindt het overigens schandalig hoe de breuk van Yolanthe en Jan Smit naar buiten is gekomen. Dulles doelde in Shownieuws op de manier waarop Yolanthe afgelopen weekend in het openbaar trad met voetballer Wesley Sneijder, met wie ze momenteel zou scharrelen.
Verder steunt hij zijn maatje Jan Smit, die het momenteel moeilijk heeft.
Met dit soort 'nieuws'berichten wordt 't natuurlijk steeds ongeloofwaardigerquote:
Daarom was ik benieuwd in welke parkeergarage dit heeft plaatsgevonden...quote:Q-Park niet gelukkig met beelden Yolanthe
HILVERSUM -
Het blijkt voor bekende Nederlanders schier onmogelijk te zijn om dingen te doen, die het daglicht niet kunnen verdragen. Vraag maar aan Georgina Verbaan die zoenend in een café werd betrapt. Of aan Yolanthe Cabau van Kasbergen, die zoenend met voetballer Wesley Sneijder werd betrapt door een onverbiddelijke camera in een, volgens geruchten, Amsterdamse parkeergarage.
Tegen mensen die met hun mobiele telefoon op een heimelijke manier opnamen maken van BN'ers en die voor (veel) geld verkopen aan RTL Boulevard of Shownieuw is weinig, nee zelfs helemaal niks te beginnen. Boulevard-kijkers konden daardoor bijvoorbeeld 'genieten' van beelden, waarop Georgina Verbaan zoenend met een collega te zien was. Dus niet met haar partner van toen, Jort Kelder. Het is echter wel treurig dat er parkeergarages blijken te zijn, die zich niet houden aan de afgesproken wettelijke regels om nóóit beelden vrij te geven, als het verzoek niet van politie of justitie komt, zegt een woordvoerder van Q-Park in Maastricht, marktleider in Nederland. ,,Wij zouden dat in elk geval nooit doen. Wij houden ons aan de privacywetten, zoals we dat als branche-organisatie onderling hebben afgesproken. Daarom zijn wij niet blij, dat Q-Park in één zin met Yolanthe werd genoemd.'' In de privacywet wordt het aldus omschreven: 'De beelden daadwerkelijk opnemen is uitsluitend toegestaan om bewijzen te verzamelen van misdrijven of schade en ook om daders, ordeverstoorders, getuigen of slachtoffers op te sporen en te identificeren.' Het is dus wettelijk verboden, om beelden van beveiligingscamera's te verkopen of aan derden te geven/verkopen. De verkoop van beelden aan Boulevard stoort Q-Park ook, omdat een en ander tot vervuiling van de parkeerbranche kan leiden. Of Q-Park het binnen de branchegenoten gaat aankaarten, is nog onbekend. ,,Daar hebben we nog niet aan gedacht.''
Intussen hebben de roddelrubrieken garen gesponnen bij de kwestie Jan en Yolanthe. RTL Boulevard van dinsdagavond trok ruim 1,1 miljoen kijkers, terwijl het op 'gewone' avonden op zo'n 800.000 kijkers blijft steken. Zelfs de herhalingen van Boulevard profiteerden van Yolanthe's liefdesperikelen: Normaal rond de 150.000 kijkers, dinsdag 225.000. Shownieuw laat dezelfde trend zien: op gewone avonden, als er niks speciaals speelt, trekt Shownieuws 430.000 kijkers (vroege editie), dinsdag was dat 600.000 en met de late editie worden normaal 800.000 kijkers bereikt, dinsdag ruim 1,1 miljoen, aldus berekeningen van Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Ik begin ook steeds meer te twijfelen ja...quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is allemaal verzonnen, ik geloof daar wel in.
Zouden het naaktportretten zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Potretten van jezelf op de badkamermuur
Dat zou zomaar eens kunnen, dat verklaart meteen waarom de 3J's hun verfkwast er hand nemenquote:
En daarvoor hoeven ze natuurlijk ook niet naar de plaatselijke bouwmarktquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen, dat verklaart meteen waarom de 3J's hun verfkwast er hand nemen
een tribal omgquote:
Er was één verdwaalde foto opgeduikeld van een tijd geleden waarop ze samen met nog iemand een biertje drinken. Ik geloof niet dat ze verder regelmatig bij elkaar over de vloer kwamen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef SCH het volgende:
Wat klopt er van het verhaal dat Jan Smit en Wesley Sneijder vrienden zijn? Want dan wordt het echt steeds ongeloofwaardiger.
Ze wáren vrienden SCHquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef SCH het volgende:
Wat klopt er van het verhaal dat Jan Smit en Wesley Sneijder vrienden zijn? Want dan wordt het echt steeds ongeloofwaardiger.
Het wordt met het uur sneuer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Steek Jan of Yolanthe een hart onder de riem
Dat is inderdaad om te jankenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Steek Jan of Yolanthe een hart onder de riem
En Jan was er dus bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Maja het volgende:
Om 11 uur is er bij FC Volendam een persconferentie waarbij bekend gemaakt wordt dat het label van Jan, Nick & Simon en de 3 J's shirt- en hoofdsponsor wordt van de FC Volendam komend seizoen.
Ben benieuwd of Jantje daar bij is
Dat staat hierboven ook al, maar waarschijnljik zit Buijs gewoon in het complotquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens de manager van Jan Smit is de breuk geen hoax, dit was zojuist op het anp nieuws.
Mwahhhh. Ik zou als manager niet de hoax gaan ontkennen en dat het dan later dan toch wel een grap blijkt te zijn hoor. Dan is het spelletje toch gewoon over en gaan we er met zijn allen om lachen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat staat hierboven ook al, maar waarschijnljik zit Buijs gewoon in het complot
Niet als er vooraf al een moment is gekozen waarop de hoax uit de doeken wordt gedaan, dan ga je tot dat moment natuurlijk alles ontkennen. Zie Bassie...quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwahhhh. Ik zou als manager niet de hoax gaan ontkennen en dat het dan later dan toch wel een grap blijkt te zijn hoor. Dan is het spelletje toch gewoon over en gaan we er met zijn allen om lachen?
Hij heet toch Wesley?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Shitney het volgende:
Niks al weken uit, Yolanthe doet een Xander
Je zet je geloofwaardigheid wel heel erg op het spel als je eerst een persbericht uit doet gaan dat de relatie "in goed overleg" verbroken is (was simpelweg damage control ivm het opgedoken filmpje) en vervolgens nog een persbericht de deur uitdoet dat het geen hoax is..... als het dat uiteindelijk wel blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwahhhh. Ik zou als manager niet de hoax gaan ontkennen en dat het dan later dan toch wel een grap blijkt te zijn hoor. Dan is het spelletje toch gewoon over en gaan we er met zijn allen om lachen?
Daar ziet het wel naar uit..... Het is meer een knuffel van iemand die het eigenlijk nog niet wil weten en nog hoopt dat het wel goed komt dan een "normaal" afscheid als ze nog wel wat zouden hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef IkWilbert het volgende:
Afscheidszoen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,2
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef IkWilbert het volgende:
Afscheidszoen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,2
Is dit een voorbeeld van de voorpagina van de Telegraaf tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de voorpagina vandaag. 'Hoop voor vrije jongens.'
[ afbeelding ]
het is nooit beter geweest hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van de voorpagina van de Telegraaf tegenwoordig?![]()
Ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zet je geloofwaardigheid wel heel erg op het spel als je eerst een persbericht uit doet gaan dat de relatie "in goed overleg" verbroken is (was simpelweg damage control ivm het opgedoken filmpje) en vervolgens nog een persbericht de deur uitdoet dat het geen hoax is..... als het dat uiteindelijk wel blijkt te zijn.
Maar goed, de gedachte aan een hoax is waarschijnlijk de manier waarop mensen die het maar niet kunnen geloven dit verwerken
bron: ad.nlquote:Balkenende verrast over breuk Jan en Yolanthe
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende is ,,verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ,,Erg jammer om dit te horen'', zei de premier vrijdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.
Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe
Dit meen je niet... je moet toch als premier echt op de meest debiele vragen antwoord geven he.... wat een pauperjournalist die die vraag steltquote:
Idd is de economische crisis opeens niet meer belangrijk?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit meen je niet... je moet toch als premier echt op de meest debiele vragen antwoord geven he.... wat een pauperjournalist die die vraag stelt
Ehm ja..... dit houdt "Wakker Nederland" tegenwoordig bezig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van de voorpagina van de Telegraaf tegenwoordig?![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit meen je niet... je moet toch als premier echt op de meest debiele vragen antwoord geven he.... wat een pauperjournalist die die vraag stelt
Quote schat Jan op 6 en Wesley op 10 miljoen (ergens in 2008).quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Shitney het volgende:
Touwens, ik lees hier steeds dat Wesley Sneijder rijker zou zijn dan Jan Smit, maar ik waag dat toch te betwijfelen. Bij mijn weten is Jan Smit goed voor ongeveer 20 miljoen euro, dat heb ik ooit van iemand uit zijn nabije omgeving begrepen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef SSJKliko het volgende:
Ben geen fan van Jan of zo maar ergens kan ik het nog niet helemaal bevatten. Wat moet Yolanthe met zo'n lelijke gnoom als een Wesley Sneijderecht geen smaak hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Quote schat Jan op 6 en Wesley op 10 miljoen (ergens in 2008).
Dat dit nieuws gisteren zelfs het 8 uur Journaal haalde vond ik al belachelijk, maar het kan dus nóg belachelijker.quote:Balkenende verrast over breuk Jan en Yolanthe
Uitgegeven: 20 mei 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 14:47
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende is ''verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ''Erg jammer om dit te horen'', zei de premier dinsdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.
Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.
Het einde van de 'palingsoap' houdt niet alleen de minister-president bezig. Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
Mijn godquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Tokay het volgende:
Balkenende verrast over breuk Jan en Yolanthe
Uitgegeven: 20 mei 2009 14:12
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 14:47
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende is ''verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ''Erg jammer om dit te horen'', zei de premier dinsdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.
Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.
Het einde van de 'palingsoap' houdt niet alleen de minister-president bezig. Ook minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) deed na afloop van de ministerraad een duit in het zakje. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk week een keer gescoord heeft", zei hij over de nieuwe vlam van Yolanthe.
Dat dit nieuws gisteren zelfs het 8 uur Journaal haalde vond ik al belachelijk, maar het kan dus nóg belachelijker.
Whehe, dus Jan heeft uitgehuild bij JP?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat dit nieuws gisteren zelfs het 8 uur Journaal haalde vond ik al belachelijk, maar het kan dus nóg belachelijker.
Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft meer geld dan die 2 bij elkaar.. Overigens is Sneijder 6 miljoen kwijt aan zijn ex dus zou hij op 4 komen.quote:
quote:als hier serieus een spoeddebat over gaat komen dan ga ik hoogstpersoonlijk die dag naar den haag en laat het gebouw ontploffen met al de regeringsleiders erin
kan balkenende nu eens voor een keer zijn klere bek houden over zaken waar hij geen bal mee te schaften heeft. hij is echt eikel en randmongool numerro uno.
optyfe dus uit dat kamertje balkenende als dit is wat jij belangrijk vind dan ben jij het niet waard om het land te regeren, en verdien je de strop voor al de mensen die je mishandelt hebt met je wanbeleid
screaming bird | 20-05-09 | 14:51
Ho, wacht, met 'dit nieuws' doelde ik op 'de breuk' tussen die twee figuren.quote:
oudquote:
DIe van Bos is dan wel weer sterkquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)kenende_reageren.xml.
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:06 schreef Tokay het volgende:
Ho, wacht, met 'dit nieuws' doelde ik op 'de breuk' tussen die twee figuren.
Dat Balkenende en Bos vervolgens zo achterlijk zijn geweest om hun mening te geven (de opmerking van Bos is te banaal voor woorden), dát vind ik zo mogelijk nog belachelijker dan dat 'de breuk' het 8 uur Journaal haalde ...
JohnnyKnoxville!quote:
Helemaal kapot van het nieuws over Jan en Yolanthe, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Tokay het volgende:
JohnnyKnoxville!Jij (ook) hier?!
![]()
Wie geht es dir?
Nou zo erg was het niet een jaar of tien geleden.quote:
Daar zit wat in natuurlijk...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Leeuwinneke het volgende:
‘RTL Boulevard handelt onrechtmatig met garagebeelden’
RTL Boulevard heeft onrechtmatig ge- handeld door het uitzenden van beelden van beveiligingscamera’s in een garage waarop te zien is hoe Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zoenen. Dat zegt Charissa Koster van Bousia Advocaten op Nu.nl. “Boulevard en De Telegraaf weten dat de beelden niet voor openbaarmaking waren. Ze profiteren eigenlijk van de wanprestatie van de parkeergarage en handelen dus onrechtmatig. Dat maakt de kwestie heel interessant“, zegt Koster.
Volgens Koster handelde vooral de Amsterdamse parkeergarage onrechtmatig. ”De wet beveiliging persoonsgevens schrijft voor dat de parkeergarage camera’s mag ophangen voor beveiligingsdoeleinden, maar ze niet mag gebruiken voor iets anders, zoals een roddelprogramma”, aldus Koster. “Je zou kunnen zeggen dat de parkeergarage het ‘contract’ met Yolanthe niet nakomt.”
RTL Boulevard heeft volgens een woordvoerder van RTL betaald voor de beelden, maar hij wil niets zeggen over het bedrag. RTL zal de bron van de beelden bovendien beschermen. Koster heeft Albert Verlinde in de Boulevarduitzending horen zeggen dat de parkeergarage niet een normale openbare garage is. “Juridisch is dat heel belangrijk. Naarmate de parkeergarage een meer besloten karakter heeft, wordt het belang van Yolanthe groter. Op een minder openbare plek mag je je meer onbespied wanen. In die zin kan Albert Verlinde wel eens iets doms hebben gedaan door dit uit te spreken, want Yolanthe heeft daardoor een sterkere zaak.”
Volgens Koster kan Cabau van Kasbergen zowel de garage als de media aanpakken.
Bron
Ja ergens staat ze in haar recht, ik vraag me alleen af of ze zich daarmee niet nog meer negatieve publiciteit op de hals haalt....quote:
quote:Yolanthe en Wesley zijn gisteren in de Prenatal gespot.
Is ze zwanger?
Nee hij had een nieuwe luier nodig
Volgens GS heeft die gast 100.000 gekregen van Boulevard. Nou, dan zal die sollicatie mij aan mijn reet roesten. :-)quote:Het was toch wel uitgekomen. Maar ze kan hier wel een leuke claim indienen lijkt me.
En degene die de beelden gelekt heeft kan fijn gaan solliciteren
onrechtmatige daad-->ontbinding overeenkomst-->rtl heeft een vorderingsverbintenis van 100.000+ op die man. Dus baan kwijt en geen geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Volgens GS heeft die gast 100.000 gekregen van Boulevard. Nou, dan zal die sollicatie mij aan mijn reet roesten. :-)
Dat lijkt me dan weer sterk, dat het een onrechtmatige daad is klopt, maar zowel het verkopen als het kopen van die beelden is onrechtmatig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
onrechtmatige daad-->ontbinding overeenkomst-->rtl heeft een vorderingsverbintenis van 100.000+ op die man. Dus baan kwijt en geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |