quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef er1969 het volgende:
OMG ik hoor net op SBS dat adam en patries ook uit elkaar gaan (misschien kan iemand er een topic over openen? )
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Mriekje het volgende:
[..]
In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
En wat had Hans de Hert te melden?quote:
Daar was ook een kind in het spel toch? Vreemdgaan als je thuis een zwangere vrouw/vriendin hebt zitten, is wel een graadje erger dan een relatie tussen twee twintigers die op de klippen loopt. Alhoewel het imagotechnisch inderdaad niet zo'n hele handige move is om gelijk met Sneijder een parkeergarage in te duiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe kan maar beter het telefoonnummer van Xander de Buisonjee vragen... dit gaat ze niet zomaar meer rechtbreien denk ik...
Hij had het te druk , moest bij Yolanthe scorenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
Daar heb ik ook al aan zitten te denken ja... opmerkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
quote:ze doet mee in derde seizoen van voetbalvrouwen en wil er meteen zelf 1 zijn
verrek ja... dat is nog eens jezelf in een rol verdiepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Idd. Smerige kutriool'journalistiek'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Het grootste bezwaar wat ik tegen die 'krant' heb is dat het de grootste krant van NL is en daarmee dus ook een belangrijk deel van de publieke opinie beïnvloedt met suggestieve, foutieve en waardeloze artikelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Ik heb deze vraag naar Johan Derksen gestuurd voor zijn rubriek 'Beste Johan'. Met als schuilnaam: Jan Smit uit Volendam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik jat hem altijd bij de burenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SHO is best leuk eigenlikquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
Jan Smit maakt alleen maar verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
En viesmakend voor je handen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |