wat een dramaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentie
dat einde met dat nummer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jezus dat filmpje op SBS... het lijkt wel of ie dood is
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijkquote:
Dat verbaast mij ook , maar ja het schijnt hot news te zijn hier in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
nou dat deed het nummer zeker!! Maar typisch sbs ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Misschien Patricia Paay welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophef.
Echt? of gelul?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
Echt.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De lekkerste mokkel van Nederland neukt een van mijn favoriete voetballers.
Ik ben stinkend jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |