quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Fortitudo het volgende:
sjonge jonge dit had ik echt niet verwacht
dat je dan voor een andere vent kiest ok, maar ga niet vreemd en zeker niet met wesley sneijder. wat een arrogant mormel is dat. en yolanthe wilde zogenaamd een echte man. nou als dat kinderachtige ventje een ECHTE man is, dan weet ik het niet meer.
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Michellee het volgende:
Echt al die publiciteit, alsof de natie vergaat.......:(
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentie
quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_Yolanthe_Wesley.xmlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand een linkje naar de beelden die er al wel zijn?
Ik heb ze gemist en geen zin om te zoeken
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland is diep geschokt. En ik spreek tot mevrouw Cabau Van Kasbergen: zo gaan wij niet met elkaar om in Nederland!
dankequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_Yolanthe_Wesley.xml
Sylvie is de vrouw van Van der Vaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Chooselife het volgende:
Grootste nederlaag is denk ik voor Sylvie.
Die zal nu tweede viool moeten spelen. En dat vindt mevrouw niet leuk.
Ze zal wel groen zien van jaloezie aangezien Van Der Vaart nauwelijks een rol van betekenis speelt daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:45 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Sylvie is de vrouw van Van der Vaart.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland is diep geschokt. En ik spreek tot mevrouw Cabau Van Kasbergen: zo gaan wij niet met elkaar om in Nederland!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zal wel groen zien van jaloezie aangezien Van Der Vaart nauwelijks een rol van betekenis speelt daar.
Dat mag. Ik vind het een kleine onaantrekkelijke smurfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja en natuurlijk is Wesley Sneijder geen lelijke jongen... maar da's mijn mening
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef dazzle2b het volgende:
Het zal die vislucht wel zijn waar ie genoeg van had.
Nou Jan, neem maar weer lekker een harinkie die smaakt veul beter![]()
![]()
Nou, boehoe. Stop de persen, Jantje Smit heeft een tegenslagje in z'n leven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef Starlie het volgende:
Zelfs mijn moeder zei net: Heb je het van Jan Smit gehoord?? Zielig he!!!
Waarop mijn vader en vriend zeiden: Wat nou zielig, dit soort dingen gebeuren wel vaker hoor![]()
Ik vind het ook zielig, hij was overduidelijk erg gek op haar!!!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een overdreven drama allemaal. Toch vind ik het ook stiekem wel sneu voor Jan, heb het idee dat hij echt voor de relatie ging en dat Yolanthe hem liet zakken zodra er wat interessanters in beeld was.
Het zal Jan z'n populariteit wel ten goede komen dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde over.
De adoratie bij hem spat er vanaf als je die beelden terugziet van hen samen.
Maar goed, half Nederland heeft wel eens ludduvuduh, ook Jan Smit moet er soms aan geloven.
Het is net een echt mens
Dat zal hem op het moment weinig boeien denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal Jan z'n populariteit wel ten goede komen dit.
wat een dramaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Balkenende geeft vanavond om 22:00 uur persconferentie
dat einde met dat nummer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jezus dat filmpje op SBS... het lijkt wel of ie dood is
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijkquote:
Dat verbaast mij ook , maar ja het schijnt hot news te zijn hier in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
nou dat deed het nummer zeker!! Maar typisch sbs ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophefquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje sloeg qua tekst wel de spijker op de kop moet ik zeggen.... maar het was echt compleet over de top... het gaat maar om een relatiebreuk zeg... al zal Jan er wel goed ziek van zijn natuurlijk
Misschien Patricia Paay welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ligt nu alweer een ander vol te pompen en lacht zich dood om de overdreven ophef.
Echt? of gelul?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Live verslag vanuit Volendam bij Shownieuws!!!![]()
Echt.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De lekkerste mokkel van Nederland neukt een van mijn favoriete voetballers.
Ik ben stinkend jaloers.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef er1969 het volgende:
OMG ik hoor net op SBS dat adam en patries ook uit elkaar gaan (misschien kan iemand er een topic over openen? )
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef Mriekje het volgende:
[..]
In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
En wat had Hans de Hert te melden?quote:
Daar was ook een kind in het spel toch? Vreemdgaan als je thuis een zwangere vrouw/vriendin hebt zitten, is wel een graadje erger dan een relatie tussen twee twintigers die op de klippen loopt. Alhoewel het imagotechnisch inderdaad niet zo'n hele handige move is om gelijk met Sneijder een parkeergarage in te duiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe kan maar beter het telefoonnummer van Xander de Buisonjee vragen... dit gaat ze niet zomaar meer rechtbreien denk ik...
Hij had het te druk , moest bij Yolanthe scorenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
Daar heb ik ook al aan zitten te denken ja... opmerkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat ik niet helemaal snap. Moest Wesley niet bij de selectie van Real Madrid zijn afgelopen weekend? Toch een beetje raar dat geblesseerden een soort 'vrije avond' hebben als ze iets mankeren.
quote:ze doet mee in derde seizoen van voetbalvrouwen en wil er meteen zelf 1 zijn
verrek ja... dat is nog eens jezelf in een rol verdiepenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Idd. Smerige kutriool'journalistiek'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef bluebirdie het volgende:
Al die krantenkoppen op Telegraaf.nl stuk of 8..![]()
Who the fuck is Jan Smit..
Het grootste bezwaar wat ik tegen die 'krant' heb is dat het de grootste krant van NL is en daarmee dus ook een belangrijk deel van de publieke opinie beïnvloedt met suggestieve, foutieve en waardeloze artikelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die krant moet je dan ook niet kopen, het is niets meer dan hersenspoeling.
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft begint gewoon een harum![]()
deze is ook wel een aardige :
[..]
Ik heb deze vraag naar Johan Derksen gestuurd voor zijn rubriek 'Beste Johan'. Met als schuilnaam: Jan Smit uit Volendam.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik jat hem altijd bij de burenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SHO is best leuk eigenlikquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
Jan Smit maakt alleen maar verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
Over dit soort onzin worden 3 topics gevuld?!![]()
_!
Get a life, alsof ie ooit kans had gemaakt...Daarvoor heeft Yolanthe veel te veel geld
En viesmakend voor je handen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |