Ik zou het een enorme grap vindenquote:
Dat dus, want als je al uit elkaar bent maar het nog niet naar buiten brengt dan neem je iig niet de auto van je vriendje (aanstaande ex) mee om met je buitenrelationele rommeltje te gaan stappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Het is vast al gezegd, maar jullie gaan zo hard:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
1. Op dat feestje van Joling staat Jan vrolijk lallend aan het bier en kijkt hij tamelijk in luuuuuuf naar Yolanthe.
2. Zijn vrienden/neven (het is Volendam natuurlijk) zoals Simon van Nick, of Nick van Simon zeggen bij SBS'6 dat ze hoogstens wisten dat het even niet zo lekker liep. Eén van die types zat eergisterenavond toevallig bij en met Jan TV te kijken toen het nieuws werd gebracht. Ik bedoel: zoiets verzwijg je toch niet voor vrienden? Dus ik denk dat Yolanthe hem gewoon lekker heeft laten bungelen en Jan nog wel dacht dat alles in Ordnung zou komen. Die is veel te beschermd opgevoed, die snapt níets van vrouwen die zeggen 'even wat tijd voor zichzelf te willen'. En nu hebben ze maar snel de smoes gemaakt dat het al langer uit was. Right!
3. Onze eigen FOK!kers wisten al veel eerder een vozende Yolanthe en Wesley te melden.
Zo.Nu even bijlezen.
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?quote:
Tis een stomme spoofquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....quote:
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kindquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....
geld van Ohraquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kind
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt geen pr-stunt hoor, daar verliezen ze hun populariteit alleen maar mee.
tenzij die ook in het complot zitten natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Majar het volgende:
[..]
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.Het zou in dat geval wel beetje rot zijn voor sommige mensen zoals die van de 3J's, die nu hebben gezegd dat ze Yolanthe toch al niet mochten
![]()
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |