Vrijgezeln jaquote:Jan en Yolanthe zouden elkaar de laatste tijd bepaald niet trouw zijn geweest. Beelden van een bewakingscamera in een parkeergarage van Yolanthe en de onlangs gescheiden voetballer Wesley Sneijder deden gisteren de deur dicht. De twee kusten elkaar hartstochtelijk en het kon niet langer. Er ging een officiële verklaring uit. Jan en Yolanthe zijn niet langer een stel.
Jan, op zijn beurt, zou laatst zijn gesnapt op een toilet met een oudere vrouw. „Jan valt op oudere vrouwen, dat is bekend”, zegt een Volendamse. „De verhouding met Yolanthe was eigenlijk een uitzondering. Eigenlijk valt Jan op vrouwen zoals Ellemieke Vermolen. Daar heeft hij inderdaad ook een relatie mee gehad.”
Zelf zeggen de exen er niet zoveel over. Ze zijn nu alle twee vrijgezel en daarmee basta. De beelden van de bewakingscamera tonen aan dat Yolanthe zich in elk geval al langer zo voelde.
Oh, dat gaat snelquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Ook Jan Smit heeft een ander'
[..]
Vrijgezeln ja. Ze weten ook niet wat ze schrijven hè. ALS er maar wat staat
![]()
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:55 schreef bluebirdie het volgende:
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
quote:
Zou ook nog kunnenquote:
Ja, want je vraagt je af welk ander voordeel ze daarbij hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. Wel knap verzonnen. En als het een viral blijkt is het wel briljant. Alleen al om alle ophef.
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef SLC81 het volgende:
Volgens mij is het een grote PR stunt. Is allemaal net iets te toevallig: filmpje met zoenende Wesley en Yolanthe komt toevallig bij RTL. Jan heeft net nieuwe cd en Yolanthe gaat in voetbalvrouwen spelen. En of het kan ook iets te maken mhebben met Bananensplit. Zie http://hoax.blog.nl/
Die foto ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de voorpagina vandaag. 'Hoop voor vrije jongens.'
[ afbeelding ]
Like she cares, die heeft 2 dingen nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij heeft yolanthe geen idee wat dit teweeg brengt in haar populariteit. wie aan jan smit komt, komt aan half NL lijkt wel
Presenteren zal ook wel snel stoppen voor haar. ze zullen haar nu wel snel afvloeien, ze kon het namelijk niet en ze was er natuurlijk gekomen door Jan zijn werk voor Tros.
en als ze ergens in beeld komt denken ze niet meer aan dat leuke meisje, maar aan de vriendin van jan smit die vreemd ging met de levende orc wesley sneijder.
Kortom: Yolanthe zal wel weg gaan uit NL
Het zou echt de grap van de eeuw zijn, nog beter als de grap van Bassiequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |