DIe van Bos is dan wel weer sterkquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)kenende_reageren.xml.
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:06 schreef Tokay het volgende:
Ho, wacht, met 'dit nieuws' doelde ik op 'de breuk' tussen die twee figuren.
Dat Balkenende en Bos vervolgens zo achterlijk zijn geweest om hun mening te geven (de opmerking van Bos is te banaal voor woorden), dát vind ik zo mogelijk nog belachelijker dan dat 'de breuk' het 8 uur Journaal haalde ...
JohnnyKnoxville!quote:
Helemaal kapot van het nieuws over Jan en Yolanthe, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Tokay het volgende:
JohnnyKnoxville!Jij (ook) hier?!
![]()
Wie geht es dir?
Nou zo erg was het niet een jaar of tien geleden.quote:
Daar zit wat in natuurlijk...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Leeuwinneke het volgende:
‘RTL Boulevard handelt onrechtmatig met garagebeelden’
RTL Boulevard heeft onrechtmatig ge- handeld door het uitzenden van beelden van beveiligingscamera’s in een garage waarop te zien is hoe Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zoenen. Dat zegt Charissa Koster van Bousia Advocaten op Nu.nl. “Boulevard en De Telegraaf weten dat de beelden niet voor openbaarmaking waren. Ze profiteren eigenlijk van de wanprestatie van de parkeergarage en handelen dus onrechtmatig. Dat maakt de kwestie heel interessant“, zegt Koster.
Volgens Koster handelde vooral de Amsterdamse parkeergarage onrechtmatig. ”De wet beveiliging persoonsgevens schrijft voor dat de parkeergarage camera’s mag ophangen voor beveiligingsdoeleinden, maar ze niet mag gebruiken voor iets anders, zoals een roddelprogramma”, aldus Koster. “Je zou kunnen zeggen dat de parkeergarage het ‘contract’ met Yolanthe niet nakomt.”
RTL Boulevard heeft volgens een woordvoerder van RTL betaald voor de beelden, maar hij wil niets zeggen over het bedrag. RTL zal de bron van de beelden bovendien beschermen. Koster heeft Albert Verlinde in de Boulevarduitzending horen zeggen dat de parkeergarage niet een normale openbare garage is. “Juridisch is dat heel belangrijk. Naarmate de parkeergarage een meer besloten karakter heeft, wordt het belang van Yolanthe groter. Op een minder openbare plek mag je je meer onbespied wanen. In die zin kan Albert Verlinde wel eens iets doms hebben gedaan door dit uit te spreken, want Yolanthe heeft daardoor een sterkere zaak.”
Volgens Koster kan Cabau van Kasbergen zowel de garage als de media aanpakken.
Bron
Ja ergens staat ze in haar recht, ik vraag me alleen af of ze zich daarmee niet nog meer negatieve publiciteit op de hals haalt....quote:
quote:Yolanthe en Wesley zijn gisteren in de Prenatal gespot.
Is ze zwanger?
Nee hij had een nieuwe luier nodig
Volgens GS heeft die gast 100.000 gekregen van Boulevard. Nou, dan zal die sollicatie mij aan mijn reet roesten. :-)quote:Het was toch wel uitgekomen. Maar ze kan hier wel een leuke claim indienen lijkt me.
En degene die de beelden gelekt heeft kan fijn gaan solliciteren
onrechtmatige daad-->ontbinding overeenkomst-->rtl heeft een vorderingsverbintenis van 100.000+ op die man. Dus baan kwijt en geen geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Volgens GS heeft die gast 100.000 gekregen van Boulevard. Nou, dan zal die sollicatie mij aan mijn reet roesten. :-)
Dat lijkt me dan weer sterk, dat het een onrechtmatige daad is klopt, maar zowel het verkopen als het kopen van die beelden is onrechtmatig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
onrechtmatige daad-->ontbinding overeenkomst-->rtl heeft een vorderingsverbintenis van 100.000+ op die man. Dus baan kwijt en geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |